Erlend HF Skrevet Februar 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2019 4 timer siden, Ingvaldsen skrev: norges råeste m5 @Erlend HF sin skyld at det ble spontankjøp av m5 etter å prøvd den Er glad du fikk kjøpt deg en M5 å feste fingrene i, finest ikke noe annet som er mer artig å eie el en sikkelig M maskin 💪🏻😃 Det er noe spesielt med det, gir vertfall en god følelse 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend HF Skrevet Februar 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2019 (endret) Da fikk jeg endelig bynt med kanalen nå fredag og lørdag som var.😃 Demontert av dører går fort fram her når jeg holder på å glemmer å ta bilder, blir væl ivrig når jeg holder på 😄men her har jeg tilpasset ny kanal å punktet fast. sveisa helt inn kanalen bak å skjært ut deler av kanal foran for å fri opp spenn så jeg får tilpassa ny del samt montert tilbake dør bak for å sjekke at den ligger plant og at glippet stemmer. så har jeg tilpasset ny kanal del foran. Her har jeg fått sveisa inn ny del foran å montert ihop med dører å en sikkelig god følelse når alt passer😍 så går det fort fram igjen har fått sparklet å lakt fyller på kanalen. Har lakt ny tectyl på kanalen eller steinsprut masse da. fylte å kanalen helt til slutt med mercasol innvendig så nå ruster det ikke 👌🏻😄 det var det jeg rakk på to dager så neste helg blir det lakk av fangere å bilen tenker jeg kommer ny oppdatering da 🙈 Endret Februar 17, 2019 av Erlend HF BjornarHS, lagunilla, S. Gunstad og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Februar 18, 2019 Share Skrevet Februar 18, 2019 Herlig! Erlend HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Februar 18, 2019 Share Skrevet Februar 18, 2019 Flott arbeid👍 Er det Mig brace du har sveist med her? Erlend HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend HF Skrevet Februar 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2019 3 timer siden, tpmek skrev: Flott arbeid👍 Er det Mig brace du har sveist med her? Takk takk ja det stemmer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend HF Skrevet Februar 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2019 (endret) Da var det på,n igjen nå denne gangen er det klart for lakk. Kommer oppdatering når lakken er på, blir lakkering nu snart 😆 Endret Februar 23, 2019 av Erlend HF BjornarHS, Mariuse34 og Ingvaldsen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend HF Skrevet Februar 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2019 (endret) Uhh da ble det lakk 😆 base farge. Klarlakk Endret Februar 24, 2019 av Erlend HF Daniel., Ingvaldsen, mr.Wreckless og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 10, 2019 Share Skrevet Mars 10, 2019 Lekkert! Erlend HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 Meget i sløyd! godt eksempel på at man ikke bare kan legge seg ned når det blir litt motgang, bare å ordne ut. Erlend HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 Flott SOS oppdrag på E39'n! (Nerdemodus) Kan jeg spørre, knappene til å justere setene med på den 530'n.. Den fremste (med pil framover og bakover), hva er den til? Jeg tenkte først korsrygg men det ser ut som det sitter en rund knapp helt bakerst i rekken av knapper der som antageligvis er til det?? Takk Erlend HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend HF Skrevet Mars 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2019 2 timer siden, mr.Wreckless skrev: Flott SOS oppdrag på E39'n! (Nerdemodus) Kan jeg spørre, knappene til å justere setene med på den 530'n.. Den fremste (med pil framover og bakover), hva er den til? Jeg tenkte først korsrygg men det ser ut som det sitter en rund knapp helt bakerst i rekken av knapper der som antageligvis er til det?? Takk Hei takk for svar ☺️ Bare å stille spørsmål 👍 dette er bunndelen fra sportsete og ryggen fra et komfortsete derfor blir det som et kontursete, den knappen er til puta ut å inn i bunn så her er det fult opp med knapper som funker ikke til pynt 😄 mr.Wreckless reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend HF Skrevet Mars 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2019 5 timer siden, hsd skrev: Meget i sløyd! godt eksempel på at man ikke bare kan legge seg ned når det blir litt motgang, bare å ordne ut. Tusen takk ☺️👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend HF Skrevet Mars 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2019 I sammen slengen nå får jeg poste et nytt innlegg her 😊 det har jo gått framover med bilen, lite tid til å skrive tråd når det blir sene kvelder på verkstede😄 Fekk tak i orginale støtfangere da jeg er en som helst vil ha ting originalt vart litt plast rep å lakt fyller på 😊 fekk slipt fyller på fangere å skjerm å lakka alt av løse deler. fekk å samme kveld montert ihop mye av bilen igjen😊 Er så heldig å ha en god venn som har støtta me upp i tunge tider, vert med lange kvelder å vert løpegutt, hente å sende ting vært med å skrud, han kjøpte seg en delebil siden han har å E39 dilla da han trengte noen deler, der fikk jeg blant annet et panser å my andre små deler jeg trengte, det betyr så ufattelig mye for me å han en slik venn som gjør det mulig å gjennomføre å komme i land med bilen, ja e ha hjølpt de my å men den gleda en fæ i sjela den går kje burt, æ minner som sitt der resten tå livet går alder burt, en gang iblant går dæ varmt mellom oss, oss har forskjellig meininger men oss tek dæ på en fin måte å finn ut tå ting, tek ikkje lang tid før smile æ på topp at. E fæ ikkje takka nokk for all hjølpa å alt e ha fått du æ fantastisk, tusen takk for al hjølp 😊@Ingvaldsen igjenn fikk panser som hadde en skade i hjørna fant meg go for å rette det å få til panser igjen. fekk retta og slipt rent og lakt fyller 😊 Fekk lakkert å montert panser😊 kjøpte orginale innskjermer, noen mener dette er galskap men for me så må det vær der siden bilen er originalt levert med dette. fekk montert innskjermer å da er det noen små ting igjen men ikke noe krise, tar det litt etter litt. ☺️ BjornarHS, mr.Wreckless, Daniel. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 (endret) Prisen på den innerskjermen er ikke morsom. Lukka øya da jeg dro kortet selv, etter at jeg knuste min på M5'en. Utrolig at litt plast skal koste ei nyre. Flott arbeid med å få bilen strøken igjen Endret Mars 11, 2019 av Slavearbeider'n Erlend HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 12, 2019 Share Skrevet Mars 12, 2019 Berre trivelig å få hjelpe til må til med noe skruing, artig når det bli rusultat! Erlend HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå