Designer Skrevet Januar 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2019 (endret) 10 minutter siden, tennbrikket skrev: Jeg har veldig god erfaring med trekkomdittratt fyren. Kjøpte tatt av han for litt over 2 år siden, fortsatt like fint, ingen tegn til slitasje. Meget pen bil forresten, 335i står høyt oppe på ønskelisten Godt å høre! Vurderes sterkt! 😁 Takk for det! 👌🏼 Veldig fornøyd med den, kommer nok til å være den første bilen jeg kommer til å savne når den er solgt. Har hatt noen biler så... 😅 Endret Januar 5, 2019 av Designer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Januar 5, 2019 Share Skrevet Januar 5, 2019 8 timer siden, Designer skrev: Vurderer å ta det hos «Trekkomdittratt» på Facebook. Er dyktig har jeg hørt. Han skulle ha kr. 2980,- for flat bunn og hel alcantara. Også kommer frakt på snaue 200,- hver vei. 🤔 Takk for tips! Ikke så ille pris det Skal du ha M-sømmer eller noe annet snacks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2019 23 timer siden, mowz skrev: Takk for tips! Ikke så ille pris det Skal du ha M-sømmer eller noe annet snacks? Så langt har jeg ikke tenkt enda. Har noen andre ting som er foran på prioriteringslista. 😅 mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2019 Redigerte et par bilder til. Savnet er stort nå! 🙈 Hele 4mnd igjen 😫 eadingen, Runey, Erlandhaugen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 12, 2019 Share Skrevet Januar 12, 2019 Vurdert å lakkere intercoolern sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 12, 2019 Share Skrevet Januar 12, 2019 (endret) 48 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Vurdert å lakkere intercoolern sort? Er jo litt tøft når den syns sølv IC mot blå bil er gromt, men smak er heldigvis subjektivt Endret Januar 12, 2019 av tennbrikket Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2019 17 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Vurdert å lakkere intercoolern sort? Jepp, men liker å vise den fram som @tennbrikket sier Og lenger bak i tråden her ble jeg opplyst om at det hadde negativ effekt å lakkere IC.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Januar 15, 2019 Share Skrevet Januar 15, 2019 Skjønner savnet er stort nå på vinteren, utrolig lekker bil ! 😍 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2019 5 minutter siden, Carlsius skrev: Skjønner savnet er stort nå på vinteren, utrolig lekker bil ! 😍 Takk! 😁 Ja og det blir ikke bedre heller 😫😅 Om du skal oppover igjen snart nå så er isbanen på Nesbyen åpen til helgen og mest sannsynlig hver helg fremover så sant baneforholdene er bra. Om du vil utpå å prøve maskineriet 😏 Alle kan sjekke ut: Nesbyen Motorklubb for mer informasjon. 🕺🏿 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2019 Takket være en oppmerksom @bjorneoen fikk jeg tak i dashbord med Navi-rom og koppholdere i helsort til meget gunstig pris! Et steg nærmere ombygging til NBT navigasjon. 😲 lagunilla, Runey, tennbrikket og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 18, 2019 Share Skrevet Januar 18, 2019 En ting er sikkert ,skal jeg til Hallingdal til sommeren ,skal jeg treffe deg og se denne råe bilen 😀 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2019 9 minutter siden, sveigis skrev: En ting er sikkert ,skal jeg til Hallingdal til sommeren ,skal jeg treffe deg og se denne råe bilen 😀 Hehe! Ja da vil nå jeg se en av de 535'ene dine 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 18, 2019 Share Skrevet Januar 18, 2019 32 minutter siden, Designer skrev: Hehe! Ja da vil nå jeg se en av de 535'ene dine 😎 Ja ingen problem .😀 Blir en av de isåfall. Har planer om en helgetur med bilen ,meg og en kamerat . Kun legge oss inn på et hotell ,spise,drikke og se litt rundt 😀 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2019 (endret) Fikk en melding for noen uker siden fra @ahj som hadde kanskje noe som fristet. Det stemte... Han hadde nemlig et nesten strøkent M3 ratt, trekt om til hel alcantara og flat bunn..aaaaakkurat slik jeg hadde lyst på! Vi ble enige om pris og i går var det i hus! Rattet sto helt til forventing! Edit: M3 rattet kom originalt slik. Takk for handelen @ahj! Hvis noen av dere er intr. i det andre rattet jeg har, så ligger det på Finn. Uten airbag og multifunksjonsknappene. Endret Januar 31, 2019 av Designer Runey, Daniel., ///M-ini95 og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå