Daniel. Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 9 minutter siden, Designer skrev: Så kledelige ut på den 🙂 Venter uansett litt med å kjøpe i tilfelle noe veldig intressant skulle dukke opp for salg brukt. 👌🏼 Er vel mest de "senterkoppene" jeg ikke helt er fan av 🤔 Men ja, hender det dukker opp noe nice på Finn eller Facebook, men det ryker ofte fort Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Februar 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2019 11 minutter siden, StigJ skrev: Var jo grisetøft! Ja! 4 minutter siden, Daniel. skrev: Er vel mest de "senterkoppene" jeg ikke helt er fan av 🤔 Men ja, hender det dukker opp noe nice på Finn eller Facebook, men det ryker ofte fort Ser noen kjører uten også, liker de både med og uten. Får følge med og være rask Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Synes de felgene hadde passet bra på den looken du kjører 😀. Sære felg men samtidig rått. Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Hva med disse da? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=137316925 HenrikSolberg, Marius2002, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Synes det er fint med mange eiker, men synes liksom ikke det passer helt når de er "retningsbestemte". Type Alpina og ikke minst Hamann passer bedre i mine øyne - men viktigst er jo hva du synes, fæle var de uansett ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Ville nok heller valgt de Hartge-hjulene som tidligere nevnt på messenger. Ikke at de 3DSM er stygge, men de er liksom ikke "wow" heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Februar 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2019 5 timer siden, Daniel. skrev: Hva med disse da? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=137316925 Har sett de....vet ikke helt 4 timer siden, Walkabout skrev: Synes det er fint med mange eiker, men synes liksom ikke det passer helt når de er "retningsbestemte". Type Alpina og ikke minst Hamann passer bedre i mine øyne - men viktigst er jo hva du synes, fæle var de uansett ikke Ja men vil jo at de skal bli likt å. Hørest ut som de fleste her var på yeeey men neeeey 3 timer siden, Frode D skrev: Ville nok heller valgt de Hartge-hjulene som tidligere nevnt på messenger. Ikke at de 3DSM er stygge, men de er liksom ikke "wow" heller. Skjønner...vil heller ha de Hartge'ne du har da 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Det er din bil Kjetil. Drit i hva vi sier og gå for det du selv vil ha. Designer, Fahad og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Februar 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2019 1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev: Det er din bil Kjetil. Drit i hva vi sier og gå for det du selv vil ha. Joda joda... men igjen vil jeg at dere og andre skal like de jeg setter på. Er enda litt tid igjen, kommer det noe annet gromt som Hartge Type E. 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 9 minutter siden, Designer skrev: Joda joda... men igjen vil jeg at dere og andre skal like de jeg setter på. Er enda litt tid igjen, kommer det noe annet gromt som Hartge Type E. 🤩 Så lenge du ikke ender opp med noe 5 eika, concave som ungdommen kaller det, så får du tommel opp fra meg. Nå har du riktig nok ålreit str på bremsene, men når folk døtter 20'' på en 320d og bremsene ser ut som små asjetter bak felgene blir det for dumt. 3-delte er jo alltid gromt uansett design. Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Februar 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2019 4 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Så lenge du ikke ender opp med noe 5 eika, concave som ungdommen kaller det, så får du tommel opp fra meg. Nå har du riktig nok ålreit str på bremsene, men når folk døtter 20'' på en 320d og bremsene ser ut som små asjetter bak felgene blir det for dumt. 3-delte er jo alltid gromt uansett design. Hehe! Nei det blir det nok ikke på denne. Størrelsen blir nok 19" kaaanskje 18" men ikke 20". Sant nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Februar 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2019 Ja...fikk jo second thoughts ang. felgene da Nå er jeg kanskje litt mer på Rotiform RSE. ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 14, 2019 Share Skrevet Februar 14, 2019 Hva med litt halvretro. Nydesignet TSW Hockenheim-T Gir mange gode sent 90-tallsminner Runey, sveigis, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Februar 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2019 3 minutter siden, StigJ skrev: Hva med litt halvretro. Nydesignet TSW Hockenheim-T Gir mange gode sent 90-tallsminner Likte bedre Rotiform sin versjon da gitt, mest pga. senteret. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 14, 2019 Share Skrevet Februar 14, 2019 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=140304547 Få på disse her, hadde sett bra ut Kan lakkeres i annen farge om du vil de skal skrike ut litt mer. Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg kjøpt disse selv, kunne sikkert vært kult som vinterhjul på F1X også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå