Turbo-HF Skrevet Mai 13, 2018 Share Skrevet Mai 13, 2018 (endret) 528'en min selges nå og blir bortvalgt til fordel for nyere bil, og denne gangen ble det E60-generasjonen, istedenfor F10.. (Må jo prøves.) Det var en bil som ropte på meg, selv uten takluke og / Eller M-Sport. Sistnevnte var ikke så viktig for meg, når fargekombinasjon inn- og utvendig, pluss at "alle" har jo det, men flott bensinmotor, 6 sylindre, komfortseter i beige skinn, nedfellbare bakseter og mørkeblått eksteriør, med fine 17" originalfelger på sommer og vinter, facelift og bra utstyrsliste, så blir det handel! Endret Mai 14, 2018 av Turbo-HF Weltzin, BimmerFan! og Otis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2018 Bilder, foreløpig: BjornarHS og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xracer Skrevet Mai 13, 2018 Share Skrevet Mai 13, 2018 Ser ut som du liker 523 godt. Tilfeldig? Ellers fin bil det der 😉 Hadde jeg hatt Garasje så hadde det blitt en Touring M5 m/V8 og ordentlig eksos. Det er drømmen på BMW fronten iallefall. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2018 (endret) 17 minutes ago, xracer said: Ser ut som du liker 523 godt. Tilfeldig? Ellers fin bil det der 😉 Hadde jeg hatt Garasje så hadde det blitt en Touring M5 m/V8 og ordentlig eksos. Det er drømmen på BMW fronten iallefall. ///Mange takk, hehe! Joda, faktisk ganske tilfeldig, men hadde nok valgt denne om det var en 530, også, hehe! Fin drøm du har, håper den er blå! Blir gøy med nytt prosjekt her, gleder meg! Noen flere bilder, pluss har vasket vinterhjulene idag, og lagt dem bort for sesongen! Utstyrsliste: Vehicle information ======================================== VIN: WBANU31050CW57978 Type code: NU31 Model: 523I UL (EUR) E-F-R series: E60 LCI (LifeCycleImpulse) Series: 5 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: N53 Displacement: 2.50 Power: 140 (190 hp) Drive: HECK Transmission: AUT Paint code: A76 - TIEFSEEBLAU METALLIC Upholstery code: LCBA - LEDER DAKOTA/BEI Prod.date: 2008-06-05 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S2HH BMW LA radialspoke 244w flat-runn. prop. S2PA Lockable wheel bolt S8S8 Country-specific navigation control S8SA Navigation access request,country-spec. S8SP Control unit COP S205 Automatic transmission S302 Alarm system S346 Chrome Line exterieur S428 Warning triangle and first aid kit S438 Fine wood trim S442 Drink holder S456 Comfort seat with memory S465 Through-loading system S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S548 Kilometre speedo S609 Navigation system, Professional S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth S698 Area-Code 2 for DVD S850 Additional Export tank filling S851 Language version German S863 Dealer List Europe S877 Omission of non-combined operation S885 Operating instructions, Swedish Endret Mai 13, 2018 av Turbo-HF Gorg og Mathiseen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 13, 2018 Share Skrevet Mai 13, 2018 Men dæven ,skal si.:). Dette var jo gøy . Utrolig flott bil dette og denne vil du kle HF. Her skal jeg følge uten tvil Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2018 32 minutes ago, sveigis said: Men dæven ,skal si.:). Dette var jo gøy . Utrolig flott bil dette og denne vil du kle HF. Her skal jeg følge uten tvil Tusen hjertelig takk for det, så hyggelig 👍😎 Mer Schmiedmann detaljer kommer sikkert og 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xracer Skrevet Mai 13, 2018 Share Skrevet Mai 13, 2018 4 hours ago, Turbo-HF said: ///Mange takk, hehe! Joda, faktisk ganske tilfeldig, men hadde nok valgt denne om det var en 530, også, hehe! Fin drøm du har, håper den er blå! Blir gøy med nytt prosjekt her, gleder meg! Noen flere bilder, pluss har vasket vinterhjulene idag, og lagt dem bort for sesongen! Oijsann, der var interiøret, gitt...ser jo nytt ut det der! Triksa med kameraet nå?? 😎 Er jo bare nydelig med beige mot svart. Men ta på hvit engangskjeledress og hvite hansker før du rører noe inni der...hehe. Har det samme i min ene, bare Comfort seter, men litt mer veldig velbrukt. Det fine med beige er at det ikke lukter svidd bacon av hekken når man setter seg inn etter at Sola har stått på 😉 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 14, 2018 Share Skrevet Mai 14, 2018 Gratulerer med veldig flott bil 😀 Tenker det er godt å ha noe som er litt nyere igjen. E60 er flotte biler som holder seg bra, veldig flott motor også. Veldig myk og flott gange i disse 👍 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 14, 2018 Share Skrevet Mai 14, 2018 Grattis med flott E60! N53 er en veldig fin motor, vet du om det er gjort noe med motoren? Er noen deler som helst bør være av oppgradert type. Blant annet høytrykkspumpa og dysene mener jeg å huske. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 14, 2018 Share Skrevet Mai 14, 2018 Flott bil gratulerer! Fin fargekombo. Komfoetseter, auto i en e60 e cruiser med stor C hvordan oppfatter du motoren? Hadde selv en m54b22ia som var så lat at det bare var å legge seg i fartsgrenså for å si det slik. Men n53 er vel en aen verden? Finnes det noe tuning på disse? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2018 On 5/14/2018 at 12:21 AM, xracer said: Oijsann, der var interiøret, gitt...ser jo nytt ut det der! Triksa med kameraet nå?? 😎 Er jo bare nydelig med beige mot svart. Men ta på hvit engangskjeledress og hvite hansker før du rører noe inni der...hehe. Har det samme i min ene, bare Comfort seter, men litt mer veldig velbrukt. Det fine med beige er at det ikke lukter svidd bacon av hekken når man setter seg inn etter at Sola har stått på 😉 On 5/14/2018 at 5:01 PM, Fredrik 90 said: Gratulerer med veldig flott bil 😀 Tenker det er godt å ha noe som er litt nyere igjen. E60 er flotte biler som holder seg bra, veldig flott motor også. Veldig myk og flott gange i disse 👍 Tusen takk! Veldig sant, N53'en er veldig fin! On 5/14/2018 at 7:57 PM, Gorg said: Grattis med flott E60! N53 er en veldig fin motor, vet du om det er gjort noe med motoren? Er noen deler som helst bør være av oppgradert type. Blant annet høytrykkspumpa og dysene mener jeg å huske. Ja, det er det. Usikker, må høre med erkeverksted / forhandler. On 5/14/2018 at 10:34 PM, Evopower said: Flott bil gratulerer! Fin fargekombo. Komfoetseter, auto i en e60 e cruiser med stor C hvordan oppfatter du motoren? Hadde selv en m54b22ia som var så lat at det bare var å legge seg i fartsgrenså for å si det slik. Men n53 er vel en aen verden? Finnes det noe tuning på disse? Tusen takk! Ja, nyter bilen og holder på med en bråte med innstillinger! Telefonen er tilkoblet Bluetooth og AUX, pluss lader via 12V til USB! Igang med å sette litt mer eget preg på den, og to do-listen kommer nok! 😮 Synes ellers alt er særdeles bra avstemt, harmonisk og motoren er potent og responsiv, med god lyd! ❤️ Bilder: Nyvasket, nye skiltrammer, nye skilt er bestilt, mangler bare å få skiftet bremseskivene og klosser foran, aller først, etter å ha fått vekk de originale, teite låseboltene på felgene. Satt på nytt emblem på bakluken, klistremerker,, polert litt og nyvasket bil! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Mai 16, 2018 Share Skrevet Mai 16, 2018 Fin bil, men hadde det vært min hadde jeg droppet å bytte ut emblemene Walkabout, magneten, Werther og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2018 1 hour ago, sluquet said: Fin bil, men hadde det vært min hadde jeg droppet å bytte ut emblemene Takk for det, men igjen: Kjærligheten til jobben og merket går foran 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2018 Nypolert og klar for Landstreff 2018 i Halden idag! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2018 Ny frontrute med toning, og prøvemontert Classic baklukespoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå