ahj Skrevet September 11, 2018 Share Skrevet September 11, 2018 1 time siden, Turbo-HF skrev: Da er ny coil satt inn, på sylinder nummer tre, pluss ny toppdekselpakning montert, og spoiler monteres idag.. Bilder imorgen, med forhåpentligvis bedre vær! Byttet du bare en coil? Hvorfor ikke alle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 11, 2018 Forfatter Share Skrevet September 11, 2018 3 minutes ago, ahj said: Byttet du bare en coil? Hvorfor ikke alle? Fordi de andre var ok, så drøyer jeg det. scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 11, 2018 Share Skrevet September 11, 2018 29 minutes ago, Turbo-HF said: Fordi de andre var ok, så drøyer jeg det. Kloke ord - "if it ain`t broken, dont fix it" Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 11, 2018 Forfatter Share Skrevet September 11, 2018 8 hours ago, scoot said: Kloke ord - "if it ain`t broken, dont fix it" My point exactly 🤗👍 Teaser: Weltzin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 13, 2018 Forfatter Share Skrevet September 13, 2018 Da har jeg bestilt 5 nye coiler og vil skifte disse snarest! Bilder av spoileren ferdig montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 13, 2018 Share Skrevet September 13, 2018 Hva skjedde med dette: Kloke ord - "if it ain`t broken, dont fix it" ? Walkabout, Saltkjelen, scoot og 4 andre reagerte på dette 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 13, 2018 Forfatter Share Skrevet September 13, 2018 2 minutes ago, ahj said: Hva skjedde med dette: Kloke ord - "if it ain`t broken, dont fix it" ? De var ikke ødelagte, men ikke bra nok, slik at jeg skifter dem selv. Motoren går best med 6 nye ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 13, 2018 Share Skrevet September 13, 2018 På 11.9.2018 den 23.00, Turbo-HF skrev: My point exactly 🤗👍 Teaser: Hva slags spoiler er dette? Skal ikke spoilerne sitte ytterst på bakluka, og ikke fem centimeter innpå? ///M-ini95, Saltkjelen, ahj og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 13, 2018 Forfatter Share Skrevet September 13, 2018 (endret) 5 minutes ago, Walkabout said: Hva slags spoiler er dette? Skal ikke spoilerne sitte ytterst på bakluka, og ikke fem centimeter innpå? Heter Classic, og grunnet passform og design sitter den der. Synes det ble pent selv, og vil nødvendigvis ikke ha det likt som alle andre Endret September 13, 2018 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 13, 2018 Share Skrevet September 13, 2018 14 minutter siden, Turbo-HF skrev: Heter Classic, og grunnet passform og design sitter den der. Synes det ble pent selv, og vil nødvendigvis ikke ha det likt som alle andre Synes bare det så veldig ulikt ut i forhold til andre spoilere jeg har sett på E60. Viktigste er jo at du er fornøyd selv Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 13, 2018 Forfatter Share Skrevet September 13, 2018 4 minutes ago, Walkabout said: Synes bare det så veldig ulikt ut i forhold til andre spoilere jeg har sett på E60. Viktigste er jo at du er fornøyd selv Nettopp, det var tanken. Og det ser lekkert ut mener jeg. Ikke M-bil skal heller ikke ha ///M5 spoiler og liker ikke den leppen. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 15, 2018 Forfatter Share Skrevet September 15, 2018 Rolling shots som er "in", tatt idag 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 29, 2018 Forfatter Share Skrevet September 29, 2018 Ting skjer, men tar litt tid.. Interiørlistene blir ferdig denne uken, samtidig med at jeg skal få skiftet coilene og de 6 tennpluggene, og idag, lørdag 29/09, la om til vinterhjul, for første gang i september, på lenge.. Vurderer salg av Style 245'ene, de ligger nå på Finn.no/! Bilder kommer: Weltzin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 29, 2018 Share Skrevet September 29, 2018 Samme vinterfelgene som meg! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 29, 2018 Forfatter Share Skrevet September 29, 2018 36 minutes ago, Otis said: Samme vinterfelgene som meg! Ja, de er fine til vinterhjul. Continental bak og Nokian foran. 225 brede / smale 💯🤣 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå