scoot Skrevet Juli 8, 2018 Share Skrevet Juli 8, 2018 Velkommen til Halden, håper du valgte hotellet på festningen magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2018 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Jeg er med uansett hvor treffet finner sted. Very nice! 1 time siden, ahj skrev: Fett! Lørdag 14 juli skal passe for min del, eneste stedet jeg kan tenke meg er parkingsplassen på Inspiria. Den er ganske stor Men for min del så er det fint om det ikke er veldig tidlig. Tar fort en times tid kjøring for min del Da tar vi det litt utpå dagen 13:00 for tidlig? Akuratt det samme for meg. Inspiria høres knall ut! 43 minutter siden, Gorg skrev: Er bare en observant leser Hehe, kom deg til Sarpsborg! 15 minutter siden, scoot skrev: Velkommen til Halden, håper du valgte hotellet på festningen Takktakk! Jeg har ikke booket enda, venter på bekreftelse fra en kompis om han kan bli med for å erstatte madammen på nesten alle måter. Madammen måtte plutselig på jobb! Jeg har jo snakket om denne valsen i årevis Men det høres ut som det må bli Hotell Fredriksten da And-reas og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 8, 2018 Share Skrevet Juli 8, 2018 (endret) 1 time siden, ahj skrev: Fett! Lørdag 14 juli skal passe for min del, eneste stedet jeg kan tenke meg er parkingsplassen på Inspiria. Den er ganske stor Ikke dårlig forslag! Parkeringen ved Tunevannet går vel også ann? Er jo noen fine veier rett ved! Endret Juli 8, 2018 av fxslin ahj, magneten og Mathiseen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2018 22 minutter siden, fxslin skrev: Ikke dårlig forslag! Parkeringen ved Tunevannet går vel også ann? Er jo noen fine veier rett ved! Litt felleskjøring er temmelig grisegøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 8, 2018 Share Skrevet Juli 8, 2018 For min del er alt etter 10 greit, er ikke akkurat morgenfugl 😂 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathiseen Skrevet Juli 8, 2018 Share Skrevet Juli 8, 2018 Amfi borg har en stor parkeringsplass som det går ann og møtes på, parkeringsplassen er såppas stor at nedre delen alltid er ledig selv under åpningstidene til senteret.. Pendlerparkeringa ved e6/quality hotell, eller parkeringsplassen ved tunevannet er også muligheter. Inspiria kan jo fungere, men spørs om det er noe særlig ledig parkering der en lørdag formiddag, og politihuset er på andre siden av gaten magneten og Slavearbeider'n reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 8, 2018 Share Skrevet Juli 8, 2018 4 minutter siden, Mathiseen skrev: Amfi borg har en stor parkeringsplass som det går ann og møtes på, parkeringsplassen er såppas stor at nedre delen alltid er ledig selv under åpningstidene til senteret.. Pendlerparkeringa ved e6/quality hotell, eller parkeringsplassen ved tunevannet er også muligheter. Inspiria kan jo fungere, men spørs om det er noe særlig ledig parkering der en lørdag formiddag, og politihuset er på andre siden av gaten Jeg hadde helt glemt at Politiet er på andre siden der xD Men Amfi Borg høres ut som en som en god plan. Har aldri sett den plassen full xD fxslin, magneten og Mathiseen reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 8, 2018 Share Skrevet Juli 8, 2018 Alle alternativene fungerer for meg Borg amfi er vel også lett å finne for de som ikke er kjente! @magneten your call! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2018 Samme for meg også, men det høres ut som vi har en ekstremt bra plan ved Amfi Borg, Lørdag 14. Juli kl. 13:00! ahj, Mathiseen, Werther og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Juli 8, 2018 Share Skrevet Juli 8, 2018 Mulig jeg tar turen også fxslin og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Juli 8, 2018 Share Skrevet Juli 8, 2018 Kommer 😁 fxslin og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 8, 2018 Share Skrevet Juli 8, 2018 Kommer! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 9, 2018 Share Skrevet Juli 9, 2018 Mulig jeg tar turen, ellers foreslår jeg parkeringen på Kalnes om kona sprekker i tiden rundt helgen. 😛 And-reas og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2018 Herlig, guttaboys! Jeg kan ta med en balje @fupsaker, så er vi sikret! I dag er bilen ferdig lakkert! Fikk et tilfeldig bilde av bilen av en kompis som er innom Lakkhallen! Det ble presentert uten kommentar! Jeg ser ikke noe lakkforskjell (enda) hvertfall fupsaker, Designer og BjornarHS reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Juli 9, 2018 Share Skrevet Juli 9, 2018 Er det lov å invitere med en kompis som kjører RS4? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå