magneten Skrevet August 12, 2018 Forfatter Share Skrevet August 12, 2018 19 minutter siden, Hefre auto skrev: @magneten Hvor får eg tak i dei motorsport caliperne? kom de til m3, eller er det CSL som kom med dem? søkt litt rundt om på leit etter dem, vet at bak så går det an å bruke porche 996 calipere med brakett så passer dem på e46. men dei framme sliter eg med å finne. Sjekket gsbildeler, koed osv, uten hell. Har funnet et kit, som heite, M performence big brake upgrade, som ser like ut dem du har. er vel brembo som lager dem. Calipperene er BMW Performance-deler fra 135i Bremseskivene er fra CSL. Tilsvarende kit får du kjøpt hos ECS Tuning: Og Turner Motorsport: 1 minutt siden, Walkabout skrev: For vår del fikk vi nesten like mye oppmerksomhet som Britney av publikum - flamingoskjorter er tydeligvis populært blant det motsatte kjønn! Hahaha! Fantastic! Var skikkelig kjekt på konsert! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet August 12, 2018 Share Skrevet August 12, 2018 takk for svar, får finne ut om eg må ha noe adapter til 330 understell, litt usikker hvor ulikt det er kontra m3. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet August 12, 2018 Share Skrevet August 12, 2018 37 minutter siden, Hefre auto skrev: takk for svar, får finne ut om eg må ha noe adapter til 330 understell, litt usikker hvor ulikt det er kontra m3. Og Burkhart: https://burkhart-engineering.com/epages/c2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/c2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799/Products/54136 Skal ikke si ting helt sikkert men jeg mistenker både Turner og ECS handler fra Burkhart? Hva som passer på 330 kontra M3 er jeg usikker på. Har og sett "DannyDC2" montere 996 kalippere foran på sin M3, dog så var det med en custom brakett. Så akkurat denne: https://burkhart-engineering.com/epages/c2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/c2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799/Products/54170 Noe for deg kanskje? Burkhart har og braketter til 996 kalipper bak til M3 der mener jeg at jeg så. Hefre auto og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet August 12, 2018 Share Skrevet August 12, 2018 On 11.8.2018 at 1.19, magneten skrev: Blir spennende hva du ender opp med da Bare gi beskjed så kan jeg ta bilder med linjal og kompass for å sjekke ting. Veldig fornøyd med hvordan hjulene sitter nå, men bilen skal lengre ned fremme CSL-fronten min var på bilen og er replica. Etter litt googlings så ser det ut som det er den verdens-billigeste-varianten fra Kina, men den ser jo skikkelig bra ut! Hvertfall i mine øyne Spesielt etter den ble skikkelig montert Synes bilen din er skikkelig flott, ser veldig strøken ut! Dog om man er pirkete så kan det virke som du sier at det er en liten ubalanse mellom hjul og bue foran kontra bak. Jeg handlet inn karbon framskjermer til min M3, og tenker litt på fremtidig mod og å få på mer karbon. Jeg pratet med fagmann og gelcoaten på frarmskjermene mine er ikke smooth nok til at det vil bli bra å lakkere helt svart som resten av bilen, så nå tenker jeg flere hakk fram og vurderer både panser og støtfanger foran i karbon for å se om jeg kan få til noe som matcher og heller leke litt med å skyggelegge dette litt. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 12, 2018 Forfatter Share Skrevet August 12, 2018 (endret) 9 minutter siden, mr.Wreckless skrev: Synes bilen din er skikkelig flott, ser veldig strøken ut! Dog om man er pirkete så kan det virke som du sier at det er en liten ubalanse mellom hjul og bue foran kontra bak. Slapp helt av! Bilen skal lengre ned fremme, etter godkjenning Fikk en "Muy Fragil"-pakke fra Spania i dag! På andre siden av den stod det livsmottoet mitt "Do Not Put Weight On". Noe jeg sliter med å leve etter for tiden Hva kan dette være da? Rullet inn i 50 meter plastfolie Interiør-lister i ekte karbonfiber! Jaaa! Endelig ser interiøret ikke ut som en søppelhau lengre Jeg er SUPER-fornøyd! Karbonen er i lekker 1x1 weave Akuratt det samme weave som CSL har i interiøret. Det må selvfølgelig nevnes at M3 CSL-Konseptbilen hadde karbonfiber-interiørlister Tilbake til gliset mitt Endret August 12, 2018 av magneten sandersander, Runey, Gorg og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet August 12, 2018 Share Skrevet August 12, 2018 Har mange tastaturliv på samvittigheten etter å ha siklet de i stykker mens jeg scroller opp og ned på Karbonius sine sider 😍 Rykte skal ha det til at de lager SKIKKELIG bra karbon greier.. Har selv kikket på CSL luftinnsuget deres som et alternativ til Evolve da den går for å være hakket bedre. Hvordan handlet du dette inn? Karbonius har ikke online handel hva jeg så? Sendte du mail eller finnes det en hemmelig bakvei? Takk magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 12, 2018 Share Skrevet August 12, 2018 Meeeget bra! Men ettersom du refererer til konseptbilen så ser jeg det er noe du mangler i karbon, hvor blir det av? 🤔🤔 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 12, 2018 Share Skrevet August 12, 2018 Very fint!!! Begynner å ligne noe nå:-) magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 12, 2018 Forfatter Share Skrevet August 12, 2018 (endret) 1 time siden, mr.Wreckless skrev: Har mange tastaturliv på samvittigheten etter å ha siklet de i stykker mens jeg scroller opp og ned på Karbonius sine sider 😍 Rykte skal ha det til at de lager SKIKKELIG bra karbon greier.. Har selv kikket på CSL luftinnsuget deres som et alternativ til Evolve da den går for å være hakket bedre. Hvordan handlet du dette inn? Karbonius har ikke online handel hva jeg så? Sendte du mail eller finnes det en hemmelig bakvei? Takk Alt jeg har bestilt av dem har vært perfekt! Karbonius sin CSL-airbox er en laserscannet kopi av originalen Du får den med karbonfiber-trompeter eller OEM-trompeter i plastikk. Jeg har i karbonfiber Bestilling skjer via mail Levering av interiørlistene tok 28 timer fra Spania til Karmøy 1 time siden, danskiii skrev: Meeeget bra! Men ettersom du refererer til konseptbilen så ser jeg det er noe du mangler i karbon, hvor blir det av? 🤔🤔 Takker! Kanskje jeg har noe mer liggende på kjøkkenet? Kanskje ikke? 1 time siden, fxslin skrev: Very fint!!! Begynner å ligne noe nå:-) Hjertelig! Ja, nå snakker vi! Endret August 12, 2018 av magneten mr.Wreckless reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Ga et solid løft til interiøret, de nye listene. Det var litt.... tamt.. før 😄 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 13, 2018 Forfatter Share Skrevet August 13, 2018 4 timer siden, And-reas skrev: Ga et solid løft til interiøret, de nye listene. Det var litt.... tamt.. før 😄 Haha, det var en snill måte å si det på Helt enig! Selvfølgelig er det karbonfiber-interiørlister til passasjerene bak også forresten mslello, fupsaker, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Ble veldig lekkert med de nye listene! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Er det en CSL midtkonsoll jeg ser? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Ble veldig bra med carbon-listene. Kan fort gå begge veier med carbon detaljer innvendig, men dette ble bra. Men i og med at det har blitt så mye "race" deler på denne nå, så hadde det gjort seg med andre seter enn de komfortable skinnstolene 🤔😁 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 13, 2018 Forfatter Share Skrevet August 13, 2018 (endret) Takker @Gabz! Hva behager, @andreaskarm? Er det denne pakken du mener? Fikk plutselig melding fra Bavaria at noen deler hadde kommet også. Veldig rart. Får vel bare hente dem La oss se hva som er inni pakkene! Nei, dæven! Og i godteposen fra Bavaria Skinnpung til håndbrekk med firkantet hull, ny pung til SMG-gir (jeg kan jo ikke ha M-striper kun på SMG-pungen), festebrakett til midtkonsollen, rammer til brytere og blindplugger CSL-midtkonsollen har en egen ramme til håndbrekken. Det opereres! Et lite juksebilde. Her er allerede festebraketten montert og fått seg skrue-"muttere" Midtkonsollen smatt elegant inn Og linet perfekt opp Se der ja Ganske fint skinn på OEM-skinnpungene Men det var noe glinsy-glæns som ødela. Dere gjør en fantastisk jobb, Karbonius, men dette merket må ryke Etter en dæsj silikonfjerner var det borte-vekk Nedi dette carbonfiber-badekaret skal det være en duk med alkantara. Denne har jeg også bestilt fra Bavaria, men den måtte visst sys av sveitsiske geiter, og de må trenes opp på treningsleir i 7 år før de kan prøve seg på å produsere varen. Så det er bare til å vente. Jeg klippet opp en duk av alkantara-tapen jeg hadde Den er ikke limt fast. Skal vi knipse noen bilder? Endret August 13, 2018 av magneten stoltbmwelsker, Runey, lagunilla og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå