danskiii Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Dritkul magne! Men det maaangler enda noe dra referansen din 😅 pirk pirk 😉 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 13, 2018 Forfatter Share Skrevet August 13, 2018 (endret) 27 minutter siden, BjornarHS skrev: Ble veldig bra med carbon-listene. Kan fort gå begge veier med carbon detaljer innvendig, men dette ble bra. Men i og med at det har blitt så mye "race" deler på denne nå, så hadde det gjort seg med andre seter enn de komfortable skinnstolene 🤔😁 What?! Stresslessene er jo sjef! Endret August 13, 2018 av magneten BjornarHS, Gorg, Runey og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Hvordan skal du overleve med to mulige speiljusteringsbryterplasseringer? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 13, 2018 Forfatter Share Skrevet August 13, 2018 5 minutter siden, awt skrev: Hvordan skal du overleve med to mulige speiljusteringsbryterplasseringer? Jeg kunne bedt om "Mirror Control Delete" fra Karbonius, men jeg hadde blitt fysisk kvalm av et så stort avvik fra originalproduktet! Planen er å trekke blindpluggen i alcantara og nyte den! Runey, fupsaker og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Lukter nye dørpaneler lang vei av dette, for slik du har det nå er rett og slett ikke holdbart. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 13, 2018 Forfatter Share Skrevet August 13, 2018 On 30.7.2018 at 21.23, stoltbmwelsker skrev: Se der ja 😚Er jo faktisk obligatorisk at midtkonsollen matcher skoene man har Skoene matcher fupsaker, stoltbmwelsker og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Flott oppgradering magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Ooooooh magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Stemmer for denne i midtkonsollen jeg da. fupsaker, magneten, Designer og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 13, 2018 Forfatter Share Skrevet August 13, 2018 Hvor skal jeg gjøre av denne nå da? Jeg har bare iskaffe-holder. Jeg må nok kjøpe denne koppholderen i karbon fra Status Gruppe Koster bare tusen (fåkkings) kroner Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Koppholder er sikkert bestilt alt nå! og et stoooort YES fra meg på @andreaskarm sitt "Eject button" forslag! Når vi skal gå tilbake på denne tråden om noen år, så er det eneste vi ser er @magneten sin sjuke fantasi og krampetrekninger i finger'n så fort kamera er for hånd. 😂 Neida, er bra du dokumenter så bra med bilder, for da får vi alle sett det du gjør og monterer fra alle mulige vinkler. Kurant for oss når du bor der du bor. magneten, fupsaker og andreaskarm reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 1 time siden, magneten skrev: Skoene matcher Nå snakker vi Ekte gjennomført m3 nå magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 1000 spenn for en firkanta, ekkel karbonklump?!?!? Du får sette i en slik i panelet i konsollen heller. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 13, 2018 Forfatter Share Skrevet August 13, 2018 Takker @mr.Wreckless, @Gabz, @Designer & @stoltbmwelsker! Dagens andre prosjekt er ferdigstilt. We have alcantara! Litt penere enn kjip plastikk Men det er jo ikke noe Eject Button, da BjornarHS og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 13, 2018 Forfatter Share Skrevet August 13, 2018 Fra fabrikk så har CSL padding på setebelte-festene for å beskytte glossen på karbonfiberen Jeg har ingen beskyttelse på mine, og mener det er særdeles livsfarlig! (Men dere ser kanskje allerede hva jeg pønsker på ) Alcantara på aaalt! Synes det ble en helt grei "finish" på produktet? Nå kan de klunke, dunke å slenge i vei! Ingen fare her Designer, mslello, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå