Carlsius Skrevet Juni 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2019 @Reef89 - Godt spottet Nye bremseskiver er på vei så det blir dermed tatt på de nye skivene Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 7, 2019 Share Skrevet Juni 7, 2019 Som vanlig meget bra jobbet med flotte oppdateringer her . Du lager jo en 6 serie som jeg ville bygd den .😀 Carlsius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Juni 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2019 Bilde oppdatering Ble fornøyd med bremsene og hjulene. Da jeg ville ha felgene litt mindre synlige ved å få de mørkere. Synes det ble bra, men synd det kun er plastidip foreløpig 😕 fupsaker, mr.Wreckless, Walkabout og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juni 22, 2019 Share Skrevet Juni 22, 2019 Pent Carlsius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Juni 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2019 @sveigis - Takk for det, hyggelig at det faller i smak hos flere 😄 @viggo E34 - Takk for det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet August 19, 2019 Forfatter Share Skrevet August 19, 2019 Bytte framdempere Etter å ha kjørt i 6 mnd med original demperene med H&R fjærene har de blitt helt ubrukelige. Tydlige å se at de nå jobber på en annen høyde og ble fort utslitt etter senk. Nye dempere fra Bilistein ble bestilt og skiftet ganske smertefritt, da det ikke er lang tid siden jeg hadde dette oppe sist. Sist gang ble alt skiftet utenom demper så nå er alt på stell foran. Demperne bak er ikke gående enda så ventet med de Ny demper i eske: Forskjell mellom gammel og ny: Den gamle presset ikke engang sylinderen ut av seg selv. Regner med disse ikke har vært skiftet. Rimelig tomt inne i hjulbuen uten demper Etter dempebytte var den som en drøm å kjøre igjen. Natt og dag Ellers er jeg veldig fornøyd med høyden på bilen etter H&R fjærene ble satt på fupsaker, ahj, Tony Soprano og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet August 19, 2019 Forfatter Share Skrevet August 19, 2019 *Service* - Byttet bremser, Oljeskift og endeledd Bremsene foran var tid for å skifte ut så monterte nye klosser og skiver sammen med et oljeskift. Samtidig byttet jeg både ytre og indre endeledd for jeg kunne merke litt slakk i ytre endeledd høyre side. Men byttet selvfølgelig begge sider Høyre side Rimelig rusten bremseskive Bremeskjoldet ble pusset og lakket i sølv som vises på neste bilde Ferdig montert høyre side Venstre side Nytt indre og ytre endeledd med ny gummibelg nye bremseskiver og klosser montert samt bremseskjold lakkert Walkabout, fupsaker, ogee1 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 19, 2019 Share Skrevet August 19, 2019 Gøy å se oppdatering her igjen på denne grisefete bilen 😀 Styrekuler og div er viktig å iorden på disse ,og merker jo ting godt med svære hjul . Denne håper jeg å se live en gang .😀👍 Carlsius og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet September 8, 2019 Forfatter Share Skrevet September 8, 2019 På 19.8.2019 den 19.26, sveigis skrev: Gøy å se oppdatering her igjen på denne grisefete bilen 😀 Styrekuler og div er viktig å iorden på disse ,og merker jo ting godt med svære hjul . Denne håper jeg å se live en gang .😀👍 Takk for en hyggelig kommentar som jeg hadde oversett gitt 😅 Flott at flere liker bilen Har jeg forstått det riktig er vel jeg litt på feil side av landet i forhold til deg, så ikke rart du ikke har fått spottet den enda. Men ikke umulig det blir en liten roadtrip i Norge igjen i år, så kan jeg si ifra om jeg passerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet September 8, 2019 Forfatter Share Skrevet September 8, 2019 Ikke voldsomt mye som skjer med bilen for tiden annet enn litt bruk i ny og ne. Møttes opp med flere e63 for en snakk innen turen gikk til Danmark Her er noen av bildenE @Lasse0960 tok: Dagen etter gikk turen til Danmark Etter litt tid på motorveien var det innom det stedet vi oftest står😄 Ett par bilder fremme i Danmark fxslin, Designer, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet September 22, 2019 Forfatter Share Skrevet September 22, 2019 «BMW coupe er ikke praktisk» - jojo det går så fin, man skal bare ikke kjøpe for store ting. Overraskende stort bagasjerom faktisk. Men når baksetet er beregnet for barn under 12 år må det jo bli en god del plass andre steder på en så stor bil 🤪 Designer, Tony Soprano, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 22, 2019 Share Skrevet September 22, 2019 Jeg får mer og mer lyst på E63/E64 når jeg ser bildene av din. Herregud, for en vellykket modell dette er! ogee1, Tony Soprano og Carlsius reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2019 @Saltkjelen - Det er hyggelig å høre flere ser det sånn jeg ser det. Blitt utrolig fornøyd med bilen og linjene setter et smil på munnen hver gang, og det fine er at det forsvinner ikke når man starter motoren heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2019 Litt fler bilder av bilen mslello, fupsaker, Mathiseen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2019 Lakkering av lyddempere Idet jeg monterte de nye lyddemperene bak var det annerledes og tøft at de var skinnende rene. Men ettersom jeg brukte bilen mer og mer ble jeg gal av dårlig fitment og at de var så shiny. Særlig når bilen er sort så skiller de seg alt for mye ut. Dermed ble de: Demontert - lakkert med varmebestandig sort lakk - montert tilbake med bedre fitment Noen bilder før lakkering Etter lakkering - Sort Selvom det var en liten jobb er jeg veldig fornøyd da det har irritert meg at den har vært montert for lavt og var et blikkfang. Jeg vil at det ikke skal synes - men høres at det er gjort litt med eksosen mslello, Designer og mr.Wreckless reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå