Otis Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 Hvordan kan man se signatur til andre medlemmer når man smurfer på mobil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 På Chrome så kan man bare huke av for "side for datamaskiner" i innstillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 16, 2018 Share Skrevet August 16, 2018 Dette har jeg og lurt på @Otis. hva er løsningen? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 16, 2018 Forfatter Share Skrevet August 16, 2018 Joda, vet at man kan det, men det virker som en svært dårlig løsning når det er såpass pent ellers på mobil. Antar det dukker opp noen kloke hoder her etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 28, 2018 Forfatter Share Skrevet August 28, 2018 Jeg velger å bumpe den her, da det ikke har vært så mye liv ellers her inne i denne under delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 28, 2018 Share Skrevet August 28, 2018 Dette må nok @mkj svare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 28, 2018 Share Skrevet August 28, 2018 Vil også gjerne vite dette. Bruker telefon mer enn datamaskin etterhvert så hadde vært gøy å få med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet August 28, 2018 Share Skrevet August 28, 2018 Hvordan ser deres ut på mobil da? På mobilen min vises da nettsiden som den gjør på datamaskinen, med signaturer å alt. Må zoome inn å ut heletiden. Iphone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 28, 2018 Share Skrevet August 28, 2018 (endret) 11 minutter siden, Streaxu skrev: Hvordan ser deres ut på mobil da? På mobilen min vises da nettsiden som den gjør på datamaskinen, med signaturer å alt. Må zoome inn å ut heletiden. Iphone Samsung, standard nettleser. Endret August 28, 2018 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 28, 2018 Share Skrevet August 28, 2018 Kan velge om man skal ha mobil-versjon eller nettversjon helt nederst under "theme" eller hva det enn står. Selv bruker jeg nettversjon på mobil nå, da "aktivitet"-funksjonen er så sinnsykt treg i mobilversjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 29, 2018 Forfatter Share Skrevet August 29, 2018 Dette har vært nevnt allerede i innlegg 2. Dette kan da ikke være eneste løsning, for den er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 29, 2018 Share Skrevet August 29, 2018 (endret) Nettversjonen på mobil synes ihvertfall jeg er tungvint når en bare skal lese. Skal man legge inn et litt "mer avansert" innlegg er denne grei, men jeg har ikke brukt det på mange mange år Savner derimot ikke så veldig signaturer, av den enkle grunn til at jeg tror det har blitt veldig rotete på en mobilversjon, da innleggene er formet annerledes. Selv om signaturer er greit å få med seg. Jeg kunne ofte tenkt å sett kjøretøy/bosted ved nicket, i hvertfall kjøretøy. Men det er kanskje ikke en enkel måte å få dette ryddig på heller? Endret August 29, 2018 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 13, 2019 Share Skrevet November 13, 2019 Jeg velger å bumpe denne, for dette kunne jeg godt tenkt meg en valgmulighet på selv. Det å kjøre Chrome-varianten som er nevnt føler jeg er uaktuel for min egen del da jeg ikke liker for store mobiltelefoner. Er dermed avhengig av mobiltilpasset innhold, men signatur/mer info enn det som er nå er høyt ønsket fra min side og. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå