Skulebollen Skrevet Mars 3, 2019 Share Skrevet Mars 3, 2019 Endelig litt bilder 😁 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 4, 2019 Share Skrevet Mars 4, 2019 For en bil Fahad ,fy søren :). Satt og tenkte her ,du har jaggu hatt mye flott og det liker vi Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 4, 2019 Share Skrevet Mars 4, 2019 Helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2019 6 timer siden, sveigis skrev: For en bil Fahad ,fy søren :). Satt og tenkte her ,du har jaggu hatt mye flott og det liker vi Tusen takk, Sveigis 🙂 4 timer siden, Reef89 skrev: Helt nydelig Takker 🙂 Sideskjørtene i bilens farge byttes mot sideskjørt i carbon. De forsvinner litt når de er i samme farge som bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 5, 2019 Share Skrevet Mars 5, 2019 Nydelig M3 - og Sakhir er bare Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2019 Made my day 😀 Oyvinds, Cato Slettebø, Orjan og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 6, 2019 Forfatter Share Skrevet April 6, 2019 Nå på BMW sin offisielle Instagram side 😀 Kommer vel en til etterhvert. Designer, Tony Soprano, Saltkjelen og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet April 6, 2019 Share Skrevet April 6, 2019 Grattis!! Grisekult bilde! Jeg jobber i Bjørvika, så har kost meg veldig med bildene dine av bilen i sidegatene der nede! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 6, 2019 Forfatter Share Skrevet April 6, 2019 42 minutter siden, macrorain skrev: Grattis!! Grisekult bilde! Jeg jobber i Bjørvika, så har kost meg veldig med bildene dine av bilen i sidegatene der nede! Tusen takk 😀 Jeg tok bilde, men det er en annen som har redigert den. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 Utrolig fin bil du har, @Fahad. Det eneste jeg ikke blir enig med meg selv om er om jeg ville hatt svarte eller krom enderør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 8, 2019 Forfatter Share Skrevet April 8, 2019 På 7.4.2019 den 14.48, ogee1 skrev: Utrolig fin bil du har, @Fahad. Det eneste jeg ikke blir enig med meg selv om er om jeg ville hatt svarte eller krom enderør. Takker 😀 Hadde karbon tidligere, men synes krom ser finere ut sammen med den diffuseren jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 15, 2019 Forfatter Share Skrevet April 15, 2019 (endret) Noen nye bilder av M3en 😀 Bilen er inne hos Bernhard Brynildsen autospa for en runde med detailing. Gleder meg til å få den tilbake på onsdag. Endret April 15, 2019 av Fahad Walkabout, Daniel., MGunders og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 21, 2019 Share Skrevet April 21, 2019 Kjører du på parklys🤔? Ser du har lys både bak og fremme på bilder 😅 Kunne tenkt meg at baklys alltid lyste når den står i Auto. Vet du om det er mulig og kode 🤔? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet April 21, 2019 Share Skrevet April 21, 2019 7 minutter siden, Skulebollen skrev: Kjører du på parklys🤔? Ser du har lys både bak og fremme på bilder 😅 Kunne tenkt meg at baklys alltid lyste når den står i Auto. Vet du om det er mulig og kode 🤔? Det går å kode, jeg har gjort det på min iom at jeg har lakkerte reflektorer bak. lagunilla og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 21, 2019 Share Skrevet April 21, 2019 2 timer siden, macrorain skrev: Det går å kode, jeg har gjort det på min iom at jeg har lakkerte reflektorer bak. Bruker du Carly? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå