Gå til innhold

F11 salgsprosjekt [solgt]


 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Walkabout skrev:

Hehe ja her gikk det fort i svingene på taggingen dessverre🙈

Synes det stemte bra å tagge @awt jeg. Det var jo han som nevnte at det kunne lønne seg å ta bremsene bak med tanke på salg.

Lykke til, forresten. Flott bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, sveigis skrev:

Nydelige bilder av en flott bil.

Gud bedre hvor fin den er .:).

Godt jobbet.

Takk skal du ha, synes den fikk et nødvendig lite løft nå :) Du får jo heller gi beskjed om du vil oppdatere fra E61 til F11, så skal du få et godt tilbud ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, danskiii skrev:

Grattis! Ble det godt verdt å gjøre alt dette? Kjøp å salg er ikke dumt sålenge det lønner seg :)

Takk skal du ha :) Jeg gikk noen lapper i pluss, men var ikke veldig lukrativt om en ser på timeantallet. Men gjør det jo fordi det er litt hobby også. Greit å ha testet det ut, spennende å prøve seg iallfall - men tviler på jeg gjentar det :) 

44 minutter siden, laffe skrev:

Bra den ble solgt👍 så prisen var litt senket og da slo det meg at det er mye overpriset f11 på markedet når denne ikke ble solgt til den første prisen. 

Takk, greit å få det unna! Ja, den gikk for siste prisforlangende (190 000), men basert på markedet og de bilene som ligger ute så hadde jeg vel trodd at det skulle være grei skuring å få tett på 200 000 for denne. Så der deler jeg din betraktning - så lenge denne, med ganske greit utstyr og en fin annonse går for 190 000 etter nesten fire uker på Finn, så virker det å være en del tilsvarende biler som er ganske overpriset :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markedet for dieselfirer har stupt desverre. Litt fordi det er dieselfrykt, mens de som virkelig vil ha diesel i bmw form ofte vil ha 3 litern. Solgte en strøken Golf 2.0 tdi nå i en pris som lå godt lavt i forhold til tilsvarende på finn. Golf og diesel som alle ville ha for noen år siden. Nå er det GTE alle vil ha. Slet lenge og måtte gi bort bilen nærmest...

Men til 190k har ny eier fått seg et supert kjøp :) meget ryddig bil

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evopower skrev:

Markedet for dieselfirer har stupt desverre. Litt fordi det er dieselfrykt, mens de som virkelig vil ha diesel i bmw form ofte vil ha 3 litern. Solgte en strøken Golf 2.0 tdi nå i en pris som lå godt lavt i forhold til tilsvarende på finn. Golf og diesel som alle ville ha for noen år siden. Nå er det GTE alle vil ha. Slet lenge og måtte gi bort bilen nærmest...

Men til 190k har ny eier fått seg et supert kjøp :) meget ryddig bil

Ja, det er nesten rart at det er så mye dieselfrykt. Skjønner det i storbyer som Oslo og kanskje Bergen, men ellers er det jo lite restriksjoner knyttet til dette. Tror nok F10/11 er veldig mye mer interessant for de fleste med M-sport, samt at oktober/november nok ikke er de beste månedene å selge bil. Takk skal du ha - synes at man får mye bil for pengene for 190k her ja :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...