Otis Skrevet Mars 5, 2019 Share Skrevet Mars 5, 2019 Følger med jeg! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2019 12 hours ago, Otis said: Følger med jeg! Hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 6, 2019 Share Skrevet Mars 6, 2019 8 timer siden, Turbo-HF skrev: Hyggelig! Jeg følger også med! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 6, 2019 Share Skrevet Mars 6, 2019 Wassap?... blir spent på e39 upgrades her nå Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2019 1 hour ago, Shattered said: Jeg følger også med! Trivelig, godt å lese. Kommer mer til uken.. 16 minutes ago, Evopower said: Wassap?... blir spent på e39 upgrades her nå Hey, så bra, gøy å dele spenningen! Saltbilskaden endelig avklart, til min fordel, etter 12-13 uker med stress og venting, så nå blir det å få utbedret bulken, rydde opp i rusten, som dessverre har kommet litt etter salt og vinter, som fortsatt pågår, dessverre, men nye, brukte hjul hentes og kjøpes over helgen! Hint; De er originale, og i 8 og 9X17"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2019 Søstrene gjenforent ikveld 🤗😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2019 Bilder av søstrene i dagslys! Blir litt mer shopping av diverse tilbehør og saker idag! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 7, 2019 Share Skrevet Mars 7, 2019 Må jo alltid titte innom og se hva du styrer med Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2019 33 minutes ago, StigJ said: Må jo alltid titte innom og se hva du styrer med Koselig, og ilikemåte, skal ta en lesing på din tråd også, @StigJ StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 7, 2019 Share Skrevet Mars 7, 2019 Blir sånn for meg også, følger med hva som skjer selv om jeg ikke kommenterer alltid 👍 Det er koselig å følge med på en E39 520i facelift som tas godt vare på, føler ett bånd til den modellen da dette var min første BMW for nå over 10 år siden. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 8, 2019 Share Skrevet Mars 8, 2019 Jeg er og innom her H F. Bra du får fikset skadene og jeg vet nok hvilke felg du har skaffet .:):) Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2019 7 hours ago, sveigis said: Jeg er og innom her H F. Bra du får fikset skadene og jeg vet nok hvilke felg du har skaffet .:):) Hehe. Tusen takk 🤗 Hvilke tror du? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 8, 2019 Share Skrevet Mars 8, 2019 De jeg har bare 8 og 9 ?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2019 2 minutes ago, sveigis said: De jeg har bare 8 og 9 ?:) Nei, ikke Style 66 nå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2019 On 3/7/2019 at 9:58 PM, Fredrik 90 said: Blir sånn for meg også, følger med hva som skjer selv om jeg ikke kommenterer alltid 👍 Det er koselig å følge med på en E39 520i facelift som tas godt vare på, føler ett bånd til den modellen da dette var min første BMW for nå over 10 år siden. Tusen hjertelig takk, @Fredrik 90! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå