Violeta Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Hei. Hva er et must i garasjen din for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 (endret) For meg er følgende ett must: Godt med lys og strømuttak til når man skal fikle med bilen. Hylleplass til bilpleie produkter (verktøy trenger jeg ikke så mye av da jeg disponerer verksted til skruing) Isolert garasje med varmekilde, slik at man kan holde på i t skjorte om vinteren. Epoxy gulv for enkel rengjøring Solid jekk Muttertrekker Høytrykkspyler Basic verktøy Trykkluft kompressor Sikkert mye lurt som jeg har glemt 😉 Endret Februar 13, 2019 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Løftebukk ble et must etter at jeg fikk det. Det til tross for at jeg hverken restaurerer bil, eller skrur så veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Det viktigste å ha i garasjen er en M - BIL !!!!!! Øyvind.J, Maxmek og Violeta reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Å ha en bil i garasjen. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Hvis det blir mye skruing, et kjøleskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Kaffetrakter! Ellers mye av det som er nevnt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Innlagt vann, varmt og kaldt.. Har man først hatt det, så er det ingen vei tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Kaffetrakter? Egen kaffebrenner er ett must 👍 N.E.W. og Øyvind.J reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Violeta Skrevet Februar 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2019 (endret) Jeg har også en kaffemaskin. Uten kaffe er jeg bare en halv person 🙈 Jeg tror også at verktøyene er godt sorterte. For meg er de mest brukte verktøyene i en mobile arbeidsstasjon <link fjernet>. Ellers er radio viktig for meg. Endret Februar 14, 2019 av awt Fjernet reklamelink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå