Gå til innhold

Ble påkjørt i dag😥


666
 Share

Anbefalte innlegg

Hei👋🏻

Som tittel sier ble jeg i dag påkjørt bakfra. 

Nå lurer jeg på hvilket verksted jeg bør levere bilen til? Er det noen av dere som kan anbefale en BMW oppretteravdeling i Oslo/Akershus området som har dyktige opprettere/lakkerer og som utfører et godt stykke arbeid. 

Skikkelig kipt😢 også rett før påske!

ECA4C5B0-1AEB-45F5-967F-068E2BBB5B77.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke var din feil, for dette blir ikke billig. Bare synlige skader på bakfanger vil beløpe seg til 20 000, i tillegg eventuelle skader på innsiden som man ser først etter demontering. Ser ut som bakluken har fått en smell også, og venstre bakskjerm, siden lykten er knust der. Har hatt en slik skade selv, og det tok to år før den var utbedret tilfredsstillende, mest på grunn av lakkforskjell. Bare si klart fra at du vil ha det riktig ved første forsøk, så legger de litt mer sjel i arbeidet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Basse Lusk skrev:

Håper det ikke var din feil, for dette blir ikke billig. Bare synlige skader på bakfanger vil beløpe seg til 20 000, i tillegg eventuelle skader på innsiden som man ser først etter demontering. Ser ut som bakluken har fått en smell også, og venstre bakskjerm, siden lykten er knust der. Har hatt en slik skade selv, og det tok to år før den var utbedret tilfredsstillende, mest på grunn av lakkforskjell. Bare si klart fra at du vil ha det riktig ved første forsøk, så legger de litt mer sjel i arbeidet. ;)

Som sagt, jeg ble påkjørt😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Auto Skade må vel sies å være en av de bedre når det gjelder lakk og karosseri.

Høres lovende ut👍🏻 Reiser inn til Bavaria i Lillestrøm i morgen tidlig. Kanskje er det samme skadeverksted de benytter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få legge til at i forbindelse med denne kollisjon har jeg valgt og avslutte kundeforholdet med mitt forsikringsselskap WATERCIRCLES👿 

Går ikke inn på detaljer, men med den behandling jeg som offer, for påkjørselen fikk av selskapet, vil jeg kun si følgende. 

STYR UNNA FOR ALT HVA DET GJELLER!!

 

Endret av 666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Magnus. skrev:

Det beste er vell om du faktisk går inn på detaljer, så kan resten av forumet skjønne hvorfor vi burde styre unna. Veldig kjipt og havne i "krangel" med forsikringsselskapet.

What denna karen said ☝️ Forumet har ihvertfall skremt meg vekk frå å bli kunde hjå DNB gjennom tråden til @bmwi8

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...