Gå til innhold

Sveigis sin Topazblå x5 e53/ .X5 solgt .Siste rest av Topaz.Upd


 Share

Anbefalte innlegg

Synd at x5 dro, men alt har sin tid. En velholdt f10 er skikkelige saker også😊. Har aldri eid audi a6 allroad, men har to i slekta som har hatt, og det var bare klaging over feil som oppsto HELE tiden😅 Luftfjæringer, drivakseler, turboer osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Olaandref skrev:

Da var det gjort ja, sikkert blandede følelser nå, men samtidig åpner det nye muligheter. 🙂👌

Ja nå var den borte og fin og rask handel .😊

Joda det er sant det og som du sier så er det nye muligheter .

 

17 minutter siden, Larsen4 skrev:

Synd at x5 dro, men alt har sin tid. En velholdt f10 er skikkelige saker også😊. Har aldri eid audi a6 allroad, men har to i slekta som har hatt, og det var bare klaging over feil som oppsto HELE tiden😅 Luftfjæringer, drivakseler, turboer osv osv.

Ja det var begge deler ,en fin og velholdt e53 er vanskelig å finne men nå var det på tide .Bil var gått langt og jeg fikk en pris som gjorde at jeg ikke kunne si nei .😊

Ja blir inn F10 bensin neste gang når nyere bil skal kjøpes ,inntil da så blir det en erstatter for x5 som fruen har bestemt .

Vi kjører ikke så mye lengre og tenker en f10 535i måtte vært saker for meg .Ikke minst vi kjører jo så forsiktig at forbruk kan ikke være galt på en sånn da .😊

Audi har aldri jeg heller hatt ,men var visst luftfjæringer og turbo som var problemene her og bla .

Jeg valgte å ikke si så mye da jeg aldri har hatt sånn type biler .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salg! Det gledes til dere kjøper en F10, de holder imponerende bra følge med utviklingen som har vært de siste årene, om du ser bort fra elbilinntoget. Føler ikke jeg ratter en modell som er 13 år gammel i grunnkonstruksjon når jeg er på tur med vår. Har nok selvsagt en del med utstyr og understell å gjøre, men likevel. 
 

Så er jeg spent på ventepølsa som kona har valgt 🙃

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, papertiger skrev:

Gratulerer med salg! Det gledes til dere kjøper en F10, de holder imponerende bra følge med utviklingen som har vært de siste årene, om du ser bort fra elbilinntoget. Føler ikke jeg ratter en modell som er 13 år gammel i grunnkonstruksjon når jeg er på tur med vår. Har nok selvsagt en del med utstyr og understell å gjøre, men likevel. 
 

Så er jeg spent på ventepølsa som kona har valgt 🙃

Takk Bjørn 😊

Ja må ha meg F bil etterhvert ,men ikke i år desverre da vi skal pusse opp litt osv samt en Syden tur .

Ja de holder seg bra ,ekstremt og egentlig .

Hehe den neste inntil videre bilen som det evnt blir er nok en e61 diesel igjen .

Jeg sa til fruen at nå kan du igrunn bestemme neste bil vi skal ha en liten stund ,bare ikke velg gammel Skoda Oktavia .😅

Mener du det ?Kan vi kjøpe samme bil som vi hadde før x5 ?

Selvsagt sa jeg null stress ,det kan vi .

Den har vært savnet fra hennes side bestandig ,så blir en sånn igjen .

Gode å kjøre ,lette å skru på og holder seg fint enda .

Absolutt ingen krav her ,kun finne en som ikke er jallet til .

Har god tid og inntil da er Combo familiebilen .😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, papertiger skrev:

Da må vel noe slikt som @Werther nettopp postet i Finn-tråden være en perfekt ventepølse?
https://www.finn.no/313426832

Nesten vanskelig å finne en velholdt original E60/61 nå, men denne såg ganske nære ut.

 

Den hadde vært veldig fin ja og sett på den noen ganger nå .

Er ikke lett nei å finne hele og originale sånne lengre ,men finnes noen enda .

Så lenge det er helt og urørt ,så bryr jeg meg ikke om det er msport eller ikke heller nå .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med raskt og smertefritt slag av X5! :) Må være det tryggeste bilkjøpet han har gjort på lenge tipper jeg. En som har så god oversikt over ting og fikser alt på strak arm som du gjør, kan jo ikke bli tryggere.

Gleder meg til å følge med videre på ventepølsen og veien videre mot en F10 :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med salg Jan, hva angår f1x skal ikke jeg uttale meg for mye. Har kun prøvekjørt noen få. Men avhengig av motor og årsmodel er ikke prisforskjellen avskrekkende opp til g3x, en bil jeg har forelsket meg enormt i :wub: Fredrik har jo ett flott eksemplar for salg 😉:bmw:=P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Dusy skrev:

Gratulerer med raskt og smertefritt slag av X5! :) Må være det tryggeste bilkjøpet han har gjort på lenge tipper jeg. En som har så god oversikt over ting og fikser alt på strak arm som du gjør, kan jo ikke bli tryggere.

Gleder meg til å følge med videre på ventepølsen og veien videre mot en F10 :D 

Jo takk for det 😊

Jeg solgte denne med god samvittighet og det var det kjøper hadde hørt ,at jeg var nøye med bilene .

Hyggelig å høre hvertfall at jeg har det ryktet noe jeg er glad for @Dusy.😊

Ja det blir en liten stund til dette med F10 da det det er endel stein som flyttes først 😩😊.

 

12 minutter siden, viggo E34 skrev:

Gratulere med salg Jan, hva angår f1x skal ikke jeg uttale meg for mye. Har kun prøvekjørt noen få. Men avhengig av motor og årsmodel er ikke prisforskjellen avskrekkende opp til g3x, en bil jeg har forelsket meg enormt i :wub: Fredrik har jo ett flott eksemplar for salg 😉:bmw:=P~

Mange takk 😊

En Gx er jo absolutt drøm ,men det kan jeg si med en gang at det kan jeg ikke kjøpe nå dvs jo men da måtte jeg solgt alt noe som jeg ikke vi L😊

Så jeg tenker at en grov f10 skal jeg klare meg lenge med på sikt når det skjer 😊

Endret av sveigis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salg! :) Vel, valgets kvaler når du skal ha ny. En E60/E61 er ikke feil og du kjenner jo til de. Hvis det er en ventepølse så skjer det nok enda litt på markedet til neste gang! Hvis 1-serien dekker langdistansebehovene så kan jo faktisk en i3(!!) være en kandidat til daily ventepølse? Eller? 🤔 Rimelig å drifte og morsom å kjøre. Men det må såklart passe med behovet. Kanskje det var skivebom? 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Marius2002 skrev:

Gratulerer med salg! :) Vel, valgets kvaler når du skal ha ny. En E60/E61 er ikke feil og du kjenner jo til de. Hvis det er en ventepølse så skjer det nok enda litt på markedet til neste gang! Hvis 1-serien dekker langdistansebehovene så kan jo faktisk en i3(!!) være en kandidat til daily ventepølse? Eller? 🤔 Rimelig å drifte og morsom å kjøre. Men det må såklart passe med behovet. Kanskje det var skivebom? 😂 

Takk takk 😊

Blir nok en e6x av noe slag .

Angående 1 serie så disponerer jo datteren min den og har fungert fint for oss og ,en I3 er ikke skivebom ,bare det at vi kjører jo langt av og til ,samt har med oss en del og blir den nok litt liten.

 

16 timer siden, RemyNG skrev:

Gratulerer og kondolerer med salget av E53n. 

Og blir det F10 så har du noe å glede deg over når det kommer til kjørekomfort blant annet. 

Takk takk 😊.

Er stor fare for at en f10 kommer i tunet senere men ikke nå på en stund .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2023 den 12.14, sveigis skrev:

Etter fire år og 90000 km er nå e53 solgt .

Dette må være det raskeste salget jeg har hatt noen gang på 31 år med bil og 29 forskjellige biler .😊

Alt skjedde forrige mandag da en ringte og lurte på om jeg ville selge x5 ,noe jeg sa ja til .

Han kom bort og nesten sjokkert over hvor hel den var ,enda mer overrasket over hvor mye jeg hadde papirer på som var gjort .

Vi tok en lang kjøretur ,som jeg forlangte og han bare smilte fornøyd.

Jeg sa til han at denne bilen har det vært byttet girkasser på og den som står i nå og var brukt ,samtidig at å eie en sånn gammel bil da kan alt skje ..

Da fikk jeg til svar ,da har du ikke eid Audi a6 allroad.

Han spurte om prisen og konto nummer ,jeg sa sum  og vips var jeg uten x5 😊

Foruten girkassene ,så har det vært en fin tid med denne og har levert .

Vil og takke dere som har fulgt meg her med tips og fine ord .

Nå blir det en ventepølse en stund til jeg vil kjøpe en nyere F10 😊

 

Gratulere med salg:) litt gått når ett salg kan foregå så enkelt også:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, skoglund skrev:

Gratulere med salg:) litt gått når ett salg kan foregå så enkelt også:) 

Mange takk 😊

Ja det kan du si ,helt ærlig så gruet jeg meg til å legge den ut da jeg visste at de som tok kontakt ville hatt den gratis .

Nå slapp jeg dette heldigvis .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin Topazblå x5 e53/ .X5 solgt .Siste rest av Topaz.Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...