Walkabout Skrevet April 29, 2019 Share Skrevet April 29, 2019 (endret) Noen som har noe greit å anbefale til E90? Bilen går på style 193, så er 225/40-18 foran og 255/35-18 bak. Nå står det på Michelin Pilot Sport 3 som er det absolutt verste jeg har kjørt på noen gang. Snuser litt på Pirelli P Zero og Vredestein Ultrac Vorti, som jeg har gode erfaringer med (dog i andre dimensjoner) og virker å gi god valuta for pengene. Men hvordan er for eksempel Continental ContiSportContact 5, om noen har erfaringer med de? Et pluss om dekka er støysvake. Legger ved et bilde også, siden det alltid er hakket mer interessant med bilder Endret April 29, 2019 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 29, 2019 Share Skrevet April 29, 2019 Var kjempefornøyd med Falken ZE914 med samme felg og dimensjoner som deg på min gamle E91. De er vel utgått, men leser mange er fornøyd med FK510 også Hadde Pirelli P Zero på Velosteren og synes de var elendig på vått føre, men ser de får skryt rundt om, likevel kommer de aldri i hus igjen. Mulig det var bilen med et sært bakre hjuloppheng. 🤷♂️ Idag har jeg Bridgestone Turanza T001 på F45en, synes de støyer litt mer enn ønskelig, men god ellers. Siden de er helt ny så bytter jeg ikke før de er utslitt. Stjernemerket var de også, men blir ny type når den tid kommer. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 29, 2019 Share Skrevet April 29, 2019 Hankook S1 evo2 leveres i begge dimensjonene og er et supert allround dekk i det øvre sjiktet Dekket er mykt så støy og komfort bør være bra. Det har en dekkside som ser stilig ut med måten skriften er i dekket Tørr og våtveisegenskaper på topp 5 i de fleste tester. Pilot sport 3 har vært en liten bommert fra michelin. Supre når de er nye, men ble fort gamle og harde. Michelin pilot sport 4 og 4s er the one to have nå om dagen, så her ville jeg gitt michelin full tiltro. Men vet ikke om de leveres i begge dimensjonene du ønsker. Har 2018 Continental Premium Contact på min bmw. Veldig bra veigrep og komfort, dog et støybilde som ikke er av de beste, selv om støyen er lav nok. Det er en slags svusjelyd jeg ikke liker. Selv om piggdekkene hakka 7 støyer mer naturlig nok, så har faktisk disse et bedre støybilde faktisk. Gå for Hankook'ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet April 29, 2019 Share Skrevet April 29, 2019 Har fått på FK510, veldig fornøyd med de. Plutselig grep på vått med fullt pådrag i 1 gir Hpi, Tollefsen og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet April 29, 2019 Share Skrevet April 29, 2019 (endret) Positivt overrasket over FK510 ifjor, så kan anbefale de Nå skal det være sagt at Pilot Sport 4 skal være endel hakk bedre enn 3'eren var. Mer lik 4S visstnok. Endret April 29, 2019 av Tollefsen Marius2002 og mowz reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 Kjøpte Falken FK510 i fjor (235/40/19 på en ikke-BMW), MEGET godt fornøyd! mowz og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 (endret) Falken FK510 er jeg veldig fornøyd med, fornuftig pris, lite støy, godt grep på vått og ganske bra på slitestyrke. Endret April 30, 2019 av ahj mowz, Marius2002 og Hpi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 FK510 er bra. Godt fornøyd sålangt. Støysvake, stabile og godt grep på vått og tørt. Vredestein Vorti er også veldig bra. Michelin PS3 støyer, men synes ikke de var dårlige ellers. mowz og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 Jeg bare henger meg på de som sier FK510 er bra, for dèt er de! Jeg har hatt både PS2 og PS3 før og FK510 er minst like bra, men de sporer ikke og støyer utrolig lite. Billig er de også! mowz, ahj og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 30, 2019 Forfatter Share Skrevet April 30, 2019 Takk for alle tips, da blir det nok Falken FK510 Hpi, Orjan, ahj og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 Lov oss at du skriver inn dine erfaringer på FK510 etterpå da! ahj, Marius2002 og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 Får bare henge meg på her, er på mitt andre sett med Falken FK510, først i 19" og nå i 20". Strålende dekk. Marius2002, mowz, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marlo Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 Jeg kjøpte nylig Falken fk510 dekk til mine 193 felger. Veldig fornøyd så langt, men tidlig å si noe om holdbarhet. Men som de andre her har svart, disse anbefales 👍 tviler på at man kan få bedre dekk til samme pris. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 (endret) Har hatt Vredestein Ultrac Vorti i 245/40-19 på min F11. Er jo andre dimensjoner og en tyngre bil, men er veldig positivt overrasket. Dette er jo ikke et premium dekk, men heller ikke et billig dekk, et sted midt i mellom kanskje.Fungerer bra på både vått og tørt for min del i hvertfall. Relativt støysvakt også synes jeg. Det skal sies at før jeg skiftet stod bilen på slitte Bridgstode tunaza run flats som bråkte mye, sporet mer, og var dårlige på vått føre (merk at dette var godt slitte dekk). Vredestein dekkene er nonrunflats. på min forrige bil har jeg hatt blant annet Goodyear efficentgrip performance, som var ok men ble slitt ut alt for fort. Og Hankook ventos evo et eller annet, som var helt ok dekk men ikke noe mer, For min del så blir det nok Vredestein neste gang jeg skal skifte også.Gode priser og gode dekk for prisen. Endret Mai 1, 2019 av dopus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå