Gå til innhold

E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]


Anbefalte innlegg

2 timer siden, Thundercoil skrev:

Får håpe ABS begynner å lye snart. 😊 Bra du får stelt litt med den også. Bare å smelle på zænk nå, så kan du tøffe deg på Esso OG kjøre fra dem. 😎 Har lyst på KW selv, men har også lyst på X-pipe og andre bakpotter. Blir vel ikke noe av noen av delene. 😅 Er så mye lakk og pakninger og drit på toppen av listen. 

Håper jeg også. :P Haha ja sikkert noen som kjører fra meg og 😅

Hadde vel heller prioritert KW framfor eksos :P Men skal du beholde bilen nå? Føler jeg har fallt litt ut her 😅

Har litt som skulle vært lakkert på min og 🤔

Endret av Daniel.
Hva er det med meg og nye sider??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene! Haha. Det er bare ting jeg alltid har hatt lyst å gjøre, men skjønner at det virker litt forvirrende. Bare drømmer litt. :) Planen har ikke endret seg, men blir hvert fall ikke salg i år. Får se til våren igjen. 😅 Virker som de plutselig falt til bunns igjen på markedet. For et par år siden var det en periode hvor den billigste godkjent ombygde lå ute til 279K, og plutselig får du nå originale til like over 200K. Trodde bunnen var nådd for 4-5 år siden, og at de bare skulle stige jevnt oppover. Så feil kan man ta. E36 og E34 raser forbi, mens E39 går bakover. :P

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thundercoil skrev:

Krysser fingrene! Haha. Det er bare ting jeg alltid har hatt lyst å gjøre, men skjønner at det virker litt forvirrende. Bare drømmer litt. :) Planen har ikke endret seg, men blir hvert fall ikke salg i år. Får se til våren igjen. 😅 Virker som de plutselig falt til bunns igjen på markedet. For et par år siden var det en periode hvor den billigste godkjent ombygde lå ute til 279K, og plutselig får du nå originale til like over 200K. Trodde bunnen var nådd for 4-5 år siden, og at de bare skulle stige jevnt oppover. Så feil kan man ta. E36 og E34 raser forbi, mens E39 går bakover. :P

Skjønner 😛

Mulig den nye 20 års regelen kanskje har ødelagt litt for E39 markedet? 🤔 Men ja E34 virker å stige. E36 har jeg ikke fulgt noe med på egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Daniel. skrev:

Skjønner 😛

Mulig den nye 20 års regelen kanskje har ødelagt litt for E39 markedet? 🤔 Men ja E34 virker å stige. E36 har jeg ikke fulgt noe med på egentlig.

det som også er litt rart er at det fortsatt er like dyrt å handle m5 fra det store utland tross nye regler, men USA er nok et unntak men der vil jeg tro det er mer styr uansett.  

tror skrekken for 20 års regelen ødela markedet å ikke selve regelen i seg selv :P 

 

Kw v2 er den beste invisteringen jeg har gjort på noen bil egentlig, synd å si det men m5'n min er bedre å kjøre enn 530'n som står på orginalt msport understell og senkefjærer. eneste er at 530'n flyter bedre ved store ujemnheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppi Nordhordaland en tur å hentet meg et sett med Style 225 som skal være mine sommerhjul for i år :) Ikke helt strøkne, men det er jo ikke bilen heller. 🤷‍♂️ Trenger nye framdekk, bak var bra med mønster igjen. Får se om det blir noe spacers eller om jeg bare kjører med de som de er.

IMG_20200416_210731_1.thumb.png.b925416d1ca167c7407b44881f6dfacb.png

Angrer ikke på at jeg gikk for touring, nei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daniel. skrev:

Var oppi Nordhordaland en tur å hentet meg et sett med Style 225 som skal være mine sommerhjul for i år :) Ikke helt strøkne, men det er jo ikke bilen heller. 🤷‍♂️ Trenger nye framdekk, bak var bra med mønster igjen. Får se om det blir noe spacers eller om jeg bare kjører med de som de er.

IMG_20200416_210731_1.thumb.png.b925416d1ca167c7407b44881f6dfacb.png

Angrer ikke på at jeg gikk for touring, nei :D

Style 225 syns jeg kler e9x latterlig godt. Ligger lett på min personlige topp 5 liste over fineste BMW felger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, tennbrikket skrev:

Style 225 syns jeg kler e9x latterlig godt. Ligger lett på min personlige topp 5 liste over fineste BMW felger

46 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Dette blir bra, de fineste orginalhjula å sette på e9x spør du meg.

Ganske pene OEM hjul ja :) Disse, Style 313 og 230 syns jeg kler E9x veldig godt.

Eneste er at jeg kunne ønske de var 9"/10" bred i stedenfor 8"/9" :P

De ser ganske bra ut på E46 også, @tennbrikket :D

42 minutter siden, Evopower skrev:

Style 225 er fineste originalfelg på e9x. Flott og rent design generelt :) glad du ikke kjører skrudde kantfelger du som alle andre e9x eiere virker å gjøre

Flotte felger de ja :) Må dessverre skuffe deg med at jeg hadde fort vært blant de som kjører skrudde kantfelger om jeg hadde hatt økonomi til sånt. Men per nå så kan jeg ikke ta meg råd til å bruke 20-40.000kr på noe felger, og jeg hadde heller kjørt på kantkjørte OEM hjul enn å ta opp forbrukslån for å handle felger slik som enkelte gjør. :)

33 minutter siden, Snowbiz skrev:

Kjørte samme på min tidligere E91 320 xDrive, er helt perfekte felger til disse bilene :) 

Slenger opp 2 mimre bilder

Sitter veldig bra på disse :) Pen bil!

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Ja, Style 225 må vel (sammen med de femeikede Performance-hjulene) være det peneste originale hjulsettet som er levert til E9x. Dette blir kanonfint! :) 

Style 313 var på ønskelisten også, men de krever jo folk heroin priser for. Og de få gangene de dukker opp så er de gjerne kantkjørt, og siden de er diamond cut på framsiden så koster det jo litt å fikse :P

53 minutter siden, papertiger skrev:

Nydelig, rett og slett innertier med 225 Daniel :) stilrent.

Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Daniel. changed the title to E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...