KevinE39 Skrevet Mai 18, 2019 Share Skrevet Mai 18, 2019 Da har jeg handlet ny bil. Jeg har lenge vært på jakt etter en veteran som jeg kan bruke som sommerbil, og 15.05.2019 var jeg og så på en e24 som lå ute, og denne ble også med meg hjem samme dag. Dette er en gammel bil, men drivverket er utrolig bra og den går godt. Den ble restaurert i 1986 i Sverige. Her er det tydelig at det er gjort dårlig grunnarbeid da det er fargeforskjeller på bilen, og det ser ut til at det ikke har vært rent før lakkering da bilen har skitt og noe som ligner hårstrå/tråd i lakken. Per dags dato blir den kjørt med som den er, men etter hvert når den skal stå i garasjen (om vinteren), så har jeg planer om å begynne å pusse den ned og deretter gjennomføre en hellakkering for å få bilen så god som ny! Har ikke tatt så mange bilder ennå, men slenger med et bilde fra da den var klar til bruk 17. mai. -Kevin Bjørndalen Ron Jeremy, macrorain, KireS og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 18, 2019 Share Skrevet Mai 18, 2019 Må naturligvis følge med her! KevinE39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 18, 2019 Share Skrevet Mai 18, 2019 Denne har jeg ikke sett på Finn? Gratulerer med flott utgangspunkt 😁 KevinE39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 18, 2019 Share Skrevet Mai 18, 2019 Gamle klassiske Bmwer og tråd om ,ja da skal det følges. Gratulerer så mye med flott e24 .😀 KevinE39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 19, 2019 Share Skrevet Mai 19, 2019 Denne så jeg såvidt på finn før den forsvant. Virket som en mye bra bil til en god pris. Blir spennende å følge med videre her KevinE39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KevinE39 Skrevet Mai 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2019 Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger😊 -Kevin Bjørndalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2019 Share Skrevet Mai 20, 2019 Så fin ut denne! Få ut masse flere bilder nå da KevinE39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 21, 2019 Share Skrevet Mai 21, 2019 Gratulerer med pen bil! KevinE39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 30, 2019 Share Skrevet Mai 30, 2019 Morro med e24 prosjekt, følger med her KevinE39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mai 30, 2019 Share Skrevet Mai 30, 2019 Spennende! Må følges! KevinE39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 Skjedde det mer her😁? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KevinE39 Skrevet November 12, 2019 Forfatter Share Skrevet November 12, 2019 1 hour ago, Skulebollen said: Skjedde det mer her😁? Bilen har blitt satt i garasjen, men ikke noe mer er gjort per dags dato, da jeg venter på ny løftebukk som skal inn der den står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 Legg gjerne ut litt fleire bilder av bilen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KevinE39 Skrevet November 12, 2019 Forfatter Share Skrevet November 12, 2019 1 minute ago, Skulebollen said: Legg gjerne ut litt fleire bilder av bilen 😊 Det skal jeg få til i nærmeste tid!😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 Utrolig tøft med E24 tråder, legg gjerne ut litt informasjon om bilen og som nevnt over: pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå