Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg har byttet dyser på min bil til noen større, har også byttet til en større turbo. den har nå blitt litt tungstartet. Den starter! men det er ikke like lett som det den gjorde før. 

trenger jeg og få programmert bilen så den går sikkelig ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en bmw e60. det er kun tungstartet og dette ble den etter jeg byttet delen på den. tror du det vil hjelpe om jeg får den tunet riktig. vil jo få renere blanding men vil den starte lettere også kanskje ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret mitt står fortsatt.

Jeg har dessverre ingen magisk kule å se inn i og utføre diagnose av "tuningen" du har. Det er mange detaljer som kan være årsaken til at den ikke starter som den skal. Software er en, indre lekkasje i dyser er en annen. Men TRF oppsettene fungerer. Alltid. Hver gang. Fordi det faktisk ligger et omfattende utviklingsprogram bak. TRF Steg 4 til din bil innebærer bla ombygde TRF dyser og TRF turbo, og ingen har de problemene du skisserer (har heller aldri hatt, ikke i første test en gang).

 

#buycheapbuytwice #dufårdetdubetalerfor

osv.

 

edit: Jeg har bare brukt kvalifisert gjetting på hvilke modeller det kan være snakk om :)

Endret av TRF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nok en stakkar har blitt villedet av hundrevis av tastaturhestekrefter i komentarfeltet på facebook der stooore dyser, stooore hybridturboer og størst å mest mulig synlig intercooler er veien til suksess :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Otis skrev:

Jeg har ikke Facebook, men er det slik der?

Noen av gruppene er slik, jeg er med i den norske E39 gruppa og der er det mye rart.  Typisk 60 svar på et problem, 55 av disse svarene er bare svada mens de 5 gode svarene drukner i all støyen.  De som stiller spørsmålene er ofte ikke noe bedre så det er sagt.  Mange av de tror de har kjøpt seg en nesten ny bil som i realiteten er 20 år gammel, så bruker du alle pengene på M-fanger, dobbel din Android spiller og led-lys overalt. Når det da viser seg at ulyden i girkassen kosta mer enn 200,- så  er det faen i helvete drittbil.

Jeg er derimot med i en Amerikansk Bmw V8 gruppe og den holder svært høy kvalitet, et par  av administratorene driver med bl.a selvutviklet tuning og turboer lik Trf her inne gjør og en er Bmw tekniker så den er gull verd. Den blir også styrt godt slik at all svada og spamming blir stoppet i starten.

Endret av Hpi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske Facebook grupper er søppel...SØPPEL!! Mye bedre kvalitet på forumer og utenlandske Facebook grupper.

Det er så mange uoppdragne drittunger som kjører BMW og er med i Facebook grupper her til lands. E34 gruppa meldte jeg meg bare ut av, og det er synd etter som jeg har E34 og er interessert i hva som rører seg rundt modellen. G30 gruppa er ganske god, da dette er stort sett biler som voksen og skikkede folk eier (høy prisklasse, enn så lenge). Men det går nok ikke mange årene før kvaliteten på klientellet synker også her, det skjer noe når bilene blir billigere.. 

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

det har du helt rett i, ble av nysgjerrighet med i ei gruppe som heter n54/n55 tuners... og den er hakke værre enn mannegruppa ottar x) 

Off.... N54 folket er noe for seg selv. Ødelegger alle gruppene de er med i 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...