Gå til innhold

Slaven's E46 328 godkjent med ESS Kompressor - kan ikke kaste inn håndklet enda


Anbefalte innlegg

1 minutt siden, fxslin skrev:

Very nais Mister! Tenker det var godt å høre den komme til liv igjen!

Imponert her!

Veldig deilig å få liv i motoren. Er litt skrekkblandet fryd når man vrir om nøkkelen. Kan jo plutselig høre at noe knekker eller noe i den duren. 

Blir spennende å høre hvordan motoren høres ut når alt tilhørende er koblet til. Den hot rod gangen på motoren hørtes ikke helt bra ut sånn til å begynne med. Det går seg vel til når bensin- og oljetrykk er på G etter hvert. Mulig ene kammen er litte grann ute av timing siden jeg ikke hadde låsebukker til kammene Ble bare på øyemål og bruk av vinkel. Så mulig jeg spretter opp motoren igjen for en dobbeltsjekk. Men alt i at veldig fornøyd med oppstart. Tenke jeg nå kom til å feilsøke i dagesvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, RF91 skrev:

Gjekk unda her, ja! E nok ikkje lenge før bilen e oppe og går igjen 😁

Håper det. Har prøvd å starte den ett par ganger og det hoster og harker fortsatt. Dog ikke fått kobla meg til med pc enda og sett på live verdier. Får ordne kjølevann og lufting før videre feilsøking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å likne bil nå!

760D99CA-396E-403E-B1A8-E42BDD2FB7FB.thumb.jpeg.e4102dae64d7654ab176eb60c0064235.jpeg

Ellers så har jeg endelig fått kjøpt garasje til bilen. Gått og sikla etter det lenge. Garasjen jeg har leid de siste fem åra ble revet før i sommer og kliss nye er nå satt opp. Så å flytte inn i ny garasje der jeg stort sett kan gjøre som jeg vil blir deilig.

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Sweet :) bra jobba! 

Åssen størrelse på garasjen er det snakk om?

Den er vel 16-17 kvm. Veldig vanskelig å få tak i garasje der jeg bor, jeg tror det skal gå greit. Får bygge litt smart på innsiden. Har dessuten mulighet til å bygge hems så jeg har litt plass til lagring. Kunne trengt ett sted å lagre baksetet til bilen bl.a😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16-17kvm er innafor det :) Skal man ha større enn det i Oslo, må man nesten ha egen tomt :P

Har heldigvis to boder og en garasje hos fadern til å stue ymse, så eneste jeg savner gamle garasjen min til er oppvarming av bil. Hender i ny og ne at noen selger garasjer her på Kalbakken, men det er noen trauste greier med begrenset strømbruk slik jeg har skjønt (kun strøm i stikket ved visse tider). Får samtidig ikke lov å ha egen uteparkering + garasje samtidig, så frista ikke særlig å bla opp penger for en garasje i nabolaget 🤷‍♂️

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

16-17kvm er innafor det :) Skal man ha større enn det i Oslo, må man nesten ha egen tomt :P

Har heldigvis to boder og en garasje hos fadern til å stue ymse, så eneste jeg savner gamle garasjen min til er oppvarming av bil. Hender i ny og ne at noen selger garasjer her på Kalbakken, men det er noen trauste greier med begrenset strømbruk slik jeg har skjønt (kun strøm i stikket ved visse tider). Får samtidig ikke lov å ha egen uteparkering + garasje samtidig, så frista ikke særlig å bla opp penger for en garasje i nabolaget 🤷‍♂️

 

 

Jeg har kjøpt garasje der fader’n bor😂 Garasjen må stå i hans navn haha. I borettslaget mitt er det helt håpløst å gjøre noe mer enn dekkskift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Jeg har kjøpt garasje der fader’n bor😂 Garasjen må stå i hans navn haha. I borettslaget mitt er det helt håpløst å gjøre noe mer enn dekkskift. 

Gratulere, her vil du ikke tape penger. Når flytter du inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett opp stativ og hyller, selv de som ikke har så mye dybde hjelper mye på. Verktøytavle og ellers diverse kroker for større ting som kan henges opp er lurt, som en bonus så slipper du å bruke tiden på å lete etter ting når det henger litt mer åpent på veggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ampera skrev:

Gratulere, her vil du ikke tape penger. Når flytter du inn?

Den skal være ferdig om to uker. Gjenstår asfaltering og flytting av ei lyktestolpe.

7 timer siden, fxslin skrev:

Garasje må være en ganske så sikker investering i disse dager! Gratulerer!

Det ble solgt en garasje nå og den gikk for 75k mer enn hva jeg har kjøpt for🥳

5 timer siden, E.C. skrev:

Sett opp stativ og hyller, selv de som ikke har så mye dybde hjelper mye på. Verktøytavle og ellers diverse kroker for større ting som kan henges opp er lurt, som en bonus så slipper du å bruke tiden på å lete etter ting når det henger litt mer åpent på veggen. 

Planen er å bygge ett eller annet ja. Vil ha mest mulig opp fra gulvet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Slavearbeider'n changed the title to Slaven's E46 328 godkjent med ESS Kompressor - kan ikke kaste inn håndklet enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...