Netlandet Skrevet November 13, 2019 Forfatter Share Skrevet November 13, 2019 Lenge siden sist jeg har oppdatert. Det skjer jo noe El-gass prosjektet er ferdig: Videre har jeg montert nytt ratt trukket i skinn og ny ZHP girkule. (Giroverføring er forøvrig ferdig modifisert og montert). Med vennlig hilsen Thomas Netlandet Ingvaldsen, Mathiseen, Designer og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 16, 2019 Share Skrevet November 16, 2019 Digga arbeidet ditt 😁 Skulle detta godkjennast? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Januar 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2020 (endret) Hei og godt nytt år! Her har det skjedd litt siden sist. Ny slange fra ekspansjonstank til radiator: Intercoolerrør ferdig laget og montert. Har dreid slangeflenser til rørskjøtene og sveiset fast disse. På turboen er det påsveist en 90 grader med Wiggins kobling før røret går fra 2,5’’ til 3’’ videre til intercooleren. Fornøyd med resultatet! 😊 Servo er ferdig koblet opp med kjøler i front. Luftfilter på plass. Og litt bilder av ferdig monterte deler. Har også kjøpt wastegate. Precision 46mm. Det betyr at det neste på lista er å lage downpipe 👍😊 Mvh Thomas Netlandet Endret Januar 12, 2020 av Clipictrial uglefossen, Ingvaldsen, mr.Wreckless og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Januar 12, 2020 Share Skrevet Januar 12, 2020 blir denne å se på noe treff i sommer ? eller har du ikke satt noen tidsfrist ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Januar 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2020 På 12.1.2020 den 15.01, Ingvaldsen skrev: blir denne å se på noe treff i sommer ? eller har du ikke satt noen tidsfrist ? Hvis bilen blir klar blir den hvertfall å se på Gatebil i Juli. Kan godt hende den dukker opp på flere treff også, men jeg har ikke lagt noen konkrete planer. Målet er å ha bilen ferdig bremset i løpet av juni uglefossen og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Januar 14, 2020 Share Skrevet Januar 14, 2020 5 timer siden, Clipictrial skrev: Hvis bilen blir klar blir den hvertfall å se på Gatebil i Juli. Kan godt hende den dukker opp på flere treff også, men jeg har ikke lagt noen konkrete planer. Målet er å ha bilen ferdig bremset i løpet av juni hadde vært arti å inspisert denne på et av de få bmw-treffene i året husker godt jeg gikk forbi den grønne du hadde på våler i 2018, da måtte jeg stoppe opp å rygge litt for så å studere den noen minutter for det var en pen bil... og enda bedre ble det etter jeg sjekket regnr og effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 14, 2020 Share Skrevet Januar 14, 2020 6 timer siden, Clipictrial skrev: Hvis bilen blir klar blir den hvertfall å se på Gatebil i Juli. Kan godt hende den dukker opp på flere treff også, men jeg har ikke lagt noen konkrete planer. Målet er å ha bilen ferdig bremset i løpet av juni Om bilen er ferdig bremsa i juni so rekk du jo fint E30Meet 14. - 16. juli 😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 14, 2020 Share Skrevet Januar 14, 2020 Strøkent arbeid som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 14, 2020 Share Skrevet Januar 14, 2020 Sinnsykt 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Januar 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2020 På 14.1.2020 den 14.14, Ingvaldsen skrev: hadde vært arti å inspisert denne på et av de få bmw-treffene i året husker godt jeg gikk forbi den grønne du hadde på våler i 2018, da måtte jeg stoppe opp å rygge litt for så å studere den noen minutter for det var en pen bil... og enda bedre ble det etter jeg sjekket regnr og effekt Ja, jeg bor jo veldig nært Rudskogen, så jeg utelukker ikke at den dukker opp på E30Meet eller BMWCCN i sommer Hehe, takk. Det ble en veldig fin ombygd BMW! Vant faktisk pokal med den bilen, 2. plass BMW 90-tallet. Morro! På 14.1.2020 den 15.13, RF91 skrev: Om bilen er ferdig bremsa i juni so rekk du jo fint E30Meet 14. - 16. juli 😎😎 Ja, det er muligheter for det 😎 På 14.1.2020 den 15.28, Gabz skrev: Strøkent arbeid som vanlig Takk! Begynner å bli veldig fin den 330en din også På 14.1.2020 den 19.42, Diiesel skrev: Sinnsykt 😎 Hehe, det vet jeg ikke men, noe utenom det vanlige kanskje Diiesel og DustyBimmer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet September 3, 2020 Forfatter Share Skrevet September 3, 2020 Liten update her (veldig lenge siden sist). Det har ikke skjedd så voldsomt mye, har vært opptatt med mange andre krevende prosjekter jobbmessig og husmessig MEN jeg har fått gjort noe og nå er det stort sett klart for å ta alt ut og sende bil/motorrom på lakkering. Da skal alle motordeler overflatebehandles og monteres inn igjen, før jeg får på plass de siste detaljene og kobler opp datasprut. Planen var å ha bilen på veien i år, men jeg ser nå at det vanskelig lar seg gjøre, så da går jeg all-in for å få alle detaljer på plass før snøen går i 2021! Først og fremst har jeg fått på ny diffuser bak: Har fått ferdig bremsene foran: Montert catchtanksystem på motoren: Fått på ferdig modifsert mellomaksel og varmeskjold: Montert dumpventil (Denne skal selvfølgelig elokseres svart): Og tilslutt begynt med downpipe (denne gjør jeg ferdig når motoren tas ut): Det gledes til prøvekjøring! Følg med for flere updates fremover Mvh Thomas Netlandet OddErik_E34, Daniel., Ivrig86 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 3, 2020 Share Skrevet September 3, 2020 Inspirerende og særs pent bygg. Dette må jo være en genial motor å ha i denne .😀 Komfortabel bil og med den motoren ,nei dette er meget riktig .👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet September 3, 2020 Forfatter Share Skrevet September 3, 2020 10 timer siden, sveigis skrev: Inspirerende og særs pent bygg. Dette må jo være en genial motor å ha i denne .😀 Komfortabel bil og med den motoren ,nei dette er meget riktig .👍 Takk for hyggelig kommentar 😊 Ja, jeg tror dette blir en kul bil å kjøre. Håper ikke vekten blir så gæren heller, trolig rundt 1650kg med fører som er akseptabelt for en bil med interiør og ekstrautstyr. Med 700-800hk bør det bli morro 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 3, 2020 Share Skrevet September 3, 2020 Dette blir så inni helvete rått!! 😍😍 Så deilig å se alt av detaljer osv!! Deilig, deilig, DEILIG!!😁🤓👏 Bare å glede seg til filmsnutt engang😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 3, 2020 Share Skrevet September 3, 2020 Strøkent arbeid! Gøy å se så mange gjennomtenkte og strøkne løsninger. Her kunne du lært bort mye til div bilprodusenter 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå