sveigis Skrevet Desember 19 Skrevet Desember 19 Ja Helmer dette blir knallfint uten tvil 😊 Ser du nevner et evnt salg her og på F10 og det kan jeg si med en gang,hadde pengene vært der ,så hadde den blitt sørlending uten tvil . Morro se hvordan resultatet blir tilslutt her med dørpaneler osv . ///M-ini95 og Ampera reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet Fredag kl. 19:39 Skrevet Fredag kl. 19:39 Det ble helt riktig å gå for brunt i dørlommene også. Nå gjelder det bare å få de i hus så vi får sett det ferdig montert på bil snart!
Ampera Skrevet Fredag kl. 19:48 Forfatter Skrevet Fredag kl. 19:48 8 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det ble helt riktig å gå for brunt i dørlommene også. Nå gjelder det bare å få de i hus så vi får sett det ferdig montert på bil snart! Sendt fra Nederland i dag med UPS.
Saltkjelen Skrevet Fredag kl. 23:33 Skrevet Fredag kl. 23:33 3 timer siden, Ampera skrev: Sendt fra Nederland i dag med UPS. Yes! Da er det ferdig montert før julaften da. Ampera og ahj reagerte på dette 2
Ampera Skrevet Tirsdag kl. 11:14 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 11:14 Da kom pakken fra Nederland. Resultatet er perfekt, denne løsningen vil jeg si er bedre enn og bruke skinn. Dett ser jeg frem til og komplettere med resten fra salmaker. mslello, Saltkjelen, BimmerFan! og 6 andre reagerte på dette 9
Saltkjelen Skrevet Tirsdag kl. 11:22 Skrevet Tirsdag kl. 11:22 Jeg er jo inhabil, men er helt enig i at dette er det beste å gjøre innvendig i dørtrekkene. Det er vel flocking (?) eller noe slikt og gir samme følelse som hanskerommet etc. Det ble pent i brunt! Ampera reagerte på dette 1
skoglund Skrevet Tirsdag kl. 19:24 Skrevet Tirsdag kl. 19:24 Blir helt topp, og nei skinn er ikke best på alle flater:)
Ampera Skrevet i går, 11:12 Forfatter Skrevet i går, 11:12 Da er det bare og la julefreden senke seg og se frem til kvelden med familie og god mat. Forberede seg for 2026 og se om det blir endringer i bilparken! Nå i disse juletider er det lov til og ha drømmen! Da ønsker jeg alle en riktig god jul. GtiGtr, Makky123, BrokeBoi og 11 andre reagerte på dette 14
sveigis Skrevet i går, 13:57 Skrevet i går, 13:57 2 timer siden, Ampera skrev: Da er det bare og la julefreden senke seg og se frem til kvelden med familie og god mat. Forberede seg for 2026 og se om det blir endringer i bilparken! Nå i disse juletider er det lov til og ha drømmen! Da ønsker jeg alle en riktig god jul. God jul Helmer 😊😊 Min drøm til neste jul er at den til høyre blir sørlending . Ampera og M-jakob reagerte på dette 1 1
Ampera Skrevet i går, 14:59 Forfatter Skrevet i går, 14:59 58 minutter siden, sveigis skrev: God jul Helmer 😊😊 Min drøm til neste jul er at den til høyre blir sørlending . Det hadde gledet mitt hjerte!😇 God jul Jan og kos deg med god mat og familien, håper vi sees neste år. sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå