josulf Skrevet Januar 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2020 17 timer siden, Gabz skrev: Kjenner at det gledes allerede til lydklipp Gleder meg som en unge på julaften til å fyre den 😇 bråker nok fra før av, ble målt til 91db på tomgang biltilsynet skrev vel 87db i vognkort 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Januar 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2020 Da hva felgene delt, blir å få de på lakk i morgen😊 men fargen på senter blir feil så må finne en sølv som er rikigt dybde i, den orginale ser jo banal ut 😁 opienor, StigJ, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Januar 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2020 (endret) Liten update på en mandag 😋 felgene er levert inn til lakkering, har ikkje funnet ut ka farge men blir sølv metallic, inner tønner blir og sølv metallic å det får bli opp til lakkmannen å finne ut ka som blir best, de fikk inn ene ytterlipen for å ha noe å gå etter sånn lipen å stjernen ikkje blir helt banal opp mot hverandre Har også fått teppe prøve da eg må få syd nye matter til den da bmw ikkje lager de lenger. Blir gråe med grå skinnkant og hamann logo 😊 Endret Januar 20, 2020 av josulf opienor, Daniel., Skulebollen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Januar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2020 (endret) Litt fremgang 😉 Endret Januar 27, 2020 av josulf fupsaker, Marius2002, eeikenes og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Januar 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2020 Litt fremgang 😊 no e det løse deler som må få noe farge 😇 kjøpt alle deksler og grill osv nytt sånn det matcher lakken, bytter også dørpakninger å soltakpakningen mslello, Daniel., Skulebollen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Januar 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2020 fupsaker, Mathiseen, BjornarHS og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 30, 2020 Share Skrevet Januar 30, 2020 Lydklipp forventes faktisk! Makan til grom skyss 😍 josulf reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 31, 2020 Share Skrevet Januar 31, 2020 (endret) Dette ser meget bra ut. Endret Januar 31, 2020 av Reef89 josulf reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Januar 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2020 Lyd klipp kommer så fort den e hjemme igjen 😎 venter på litt mer deler, finner altid noen nytt man vil bytte ut 🙃 så må de få montert den på lakken, heldigvis så skal ikkje eg løfte en finger der 😊😇 Martin-D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Februar 6, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2020 Går sakte men sikkert fremover😇 Om alt går etter planen så er fangerne å skjørt lakkert til helgen 😊 Montering har begynt så smått Ble ening med skår & gundersen lakk at de skal bestille inn et firma som tar en Keramisk Coating på lakken når den e skrudd sammen 😋 Felgenen satt det en å pusset på når eg hva innom så de nærmer se lakk også 😊 BjornarHS, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet Februar 8, 2020 Share Skrevet Februar 8, 2020 Sjukt innsug i fronten der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Februar 8, 2020 Share Skrevet Februar 8, 2020 Vanvittig lekker bil! Dagens 8 serie kan ikke måle seg i design i mine øyne. Grattis med et flott smykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Februar 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2020 13 timer siden, mr.Wreckless skrev: Vanvittig lekker bil! Dagens 8 serie kan ikke måle seg i design i mine øyne. Grattis med et flott smykke Takk, gikk noen runder med meg selv før det ble handel 😇 E31 er jo en egen liga den har jo vippe lykter 😆 mr.Wreckless reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Februar 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2020 15 timer siden, HSA skrev: Sjukt innsug i fronten der! E ganske stort kontra original csi 😎 er tett helt inn til radiator så luften blir værtfall ført riktig retning 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Februar 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2020 Litt framgang 😊,er side skjørt å par småting igjen på lakk listen😋 nermer seg sakte men sikkert en bil igjen 😇😇😇 Marius2002 og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå