josulf Skrevet September 4, 2020 Forfatter Share Skrevet September 4, 2020 (endret) Dagens prosjekt, nye klosser å vask av hjulhus 🙃 Endret September 4, 2020 av josulf mslello, ///M-ini95, fxslin og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 4, 2020 Forfatter Share Skrevet September 4, 2020 (endret) Byttet lykte glass og pakning, lyktene må ha samme finish som resten, ikkje store slitasjen på glasset som hva på men nok til at eg ville bytte 😇 Endret September 4, 2020 av josulf Marius2002, Larsinnj, mcbanan og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 4, 2020 Share Skrevet September 4, 2020 Gud bedre denne bilen er vel pen 😍😍. La merke til noe her ,det er litt av noen dekk du har på den .altså i positiv forstand . Og den skrujobben du gjorde på motoren ,den så litt mer innviklet ut enn de motorene jeg driver med gitt. E31 og på toppen en Sjefs utgave av de store ,nei skjønner ikke hva som kan kompensere denne fra den tiden . Håper du koser deg med den .😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 5, 2020 Forfatter Share Skrevet September 5, 2020 22 hours ago, sveigis said: Gud bedre denne bilen er vel pen 😍😍. La merke til noe her ,det er litt av noen dekk du har på den .altså i positiv forstand . Og den skrujobben du gjorde på motoren ,den så litt mer innviklet ut enn de motorene jeg driver med gitt. E31 og på toppen en Sjefs utgave av de store ,nei skjønner ikke hva som kan kompensere denne fra den tiden . Håper du koser deg med den .😀👍 Takk✌ Gått en del timer med den å mangen gjenstår 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 5, 2020 Forfatter Share Skrevet September 5, 2020 Liten kose jobb😇 mangler to fester da de glippet på ordren min men de er på vei samme med en haug med små deler eg har bestilt 🤗 Tenkte å montere nye mellom eksos feste senere i dag 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 6, 2020 Forfatter Share Skrevet September 6, 2020 fxslin og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 7, 2020 Forfatter Share Skrevet September 7, 2020 dagens prosjekt, begynt på foringer 😇 egentlig er ingen foringer gåen med slark sånn de må byttes ,men gummi beskyttelsen er tørket ut å sprekt så da byttes alt, så får eg ha de gammle som nød foringer som kan brukes om de må De små stagene med kulebolt sitter kulen fast så og si umulig å bevege den for hånd,kan sikkert fikses men bytter å heller ha de i reserve Bytter fjærer samtidig litt stivere med M fjærer til en liten formue 🤪, satser på den ikkje sitter seg så mye under pådrag og over fartsdempere, er helt kanon å kjører ellers med eibach Presset inn foringer ga bærearmen en vask å litt lakk 😇 montering i morgen 🤗 Lars89, Reef89 og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 8, 2020 Share Skrevet September 8, 2020 Bilder av det nydelige beistet her går jeg aldri lei Tilfredsstillende oppdatering også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorsteinAa Skrevet September 9, 2020 Share Skrevet September 9, 2020 Har alltid likt 850, og hadde lenge en drøm om å kjøpe en. Da er det nest beste se på slike forumposter hvor folk virkelig tar godt vare på de. Keep the pictures coming, pretty please Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 9, 2020 Forfatter Share Skrevet September 9, 2020 23 hours ago, Gabz said: Bilder av det nydelige beistet her går jeg aldri lei Tilfredsstillende oppdatering også! går ikkje lei selv😁 vært opp til meg hadde den ståt i stuen 🤗 7 hours ago, TorsteinAa said: Har alltid likt 850, og hadde lenge en drøm om å kjøpe en. Da er det nest beste se på slike forumposter hvor folk virkelig tar godt vare på de. Keep the pictures coming, pretty please Eg begynte med å snike forumer å dag drømme om e31, drømmen var csi eller alpina😎, satt å spilte Cod på ps4 å i pausen søkte eg på 850er på gøy da hamann bilen plutselig dukket opp i søket, 2 måneder etter på sto den på tunet 😇 fikk den ikkje ut av hode etter å ha sett den 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 9, 2020 Forfatter Share Skrevet September 9, 2020 Tar sinsykt tid å presse ut foringer måtte av med spindelen å i pressen da eg ikkje greide å skru/presse foringene ut, de slapp på 10tonn med bruk av varme i pressen 🙃 Blir å montere venstre side ferdig å vaske hjulhus så ta høyre side 😴😴😴 Carlsius og Erlandhaugen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 9, 2020 Forfatter Share Skrevet September 9, 2020 En side omsider ferdig 😌 Marius2002, mr.Wreckless, mslello og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 10, 2020 Forfatter Share Skrevet September 10, 2020 Fått litt mer deler i dag🤗 Fått begynt på andre siden også 😇 N.E.W., Ampera og mslello reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 11, 2020 Forfatter Share Skrevet September 11, 2020 Nermer seg montering igjen, må bare vaske litt til i hjulhus 🙂 Christer B reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 12, 2020 Forfatter Share Skrevet September 12, 2020 Marius2002, AlexHD, mslello og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå