hanssae Skrevet Oktober 26, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2024 6 hours ago, m-blå said: Er så gjennomført den garasjen din👌 og innholdet 😉🚗 Tusen takk 😊 Jeg koser meg veldig med små og store detaljer som jeg endelig kan realisere i min versjon av drømme garasjen 😊 m-blå og StigJ reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Oktober 26, 2024 Skrevet Oktober 26, 2024 Ja dette er helt perfekt @hanssae fytte grisen .😊 Jeg liker så godt oppsettet her på alt du har gjort . 10 av 10 🙏🙌 hanssae reagerte på dette 1
hanssae Skrevet Oktober 26, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2024 4 hours ago, sveigis said: Ja dette er helt perfekt @hanssae fytte grisen .😊 Jeg liker så godt oppsettet her på alt du har gjort . 10 av 10 🙏🙌 Tusen takk @sveigis 🙂 Jeg setter virkelig pris på tilbakemeldingen din 😊 Det ligger mye tenking å surfing i veggene her, hele prosessen og resultatet er ekte kvalitetstid og glede 😀 Ampera reagerte på dette 1
hanssae Skrevet November 4, 2024 Forfatter Skrevet November 4, 2024 Mandagskveld i garasjen 😁 Og koser meg med å se på biler og motorer 🤩 Er glad for at jeg er født for såpass lenge siden at det kommer til å være bensin så lenge jeg trenger 😇 😅 😎😎😎 E.C., ehaugsnes, KKME30 og 16 andre reagerte på dette 18 1
hanssae Skrevet Mai 10, 2025 Forfatter Skrevet Mai 10, 2025 Vask og olje skift og klar til nye turer 🙂 Prøver 10 - 60 olje nå, ALPINA anbefaler den på denne motoren, bruker litt olje og denne skal redusere dette, har aldri brukt 60 olje før, men får høyre på dei voksne 😁 Patryck, Saltkjelen, Orjan og 11 andre reagerte på dette 14
hanssae Skrevet Mai 25, 2025 Forfatter Skrevet Mai 25, 2025 Fikk endelig bestemt meg for å få på stripene 😎 Synes det ble veldig bra, dog litt uvant. Det er 50 år siden ALPINA begynte med striper, så tenkte at det var en god anledning 🤩 Dusy, KMT, Olaandref og 21 andre reagerte på dette 21 3
Snagg30 Skrevet Mai 25, 2025 Skrevet Mai 25, 2025 Striper er 10/10, lekkert! hanssae, Ron Jeremy og Orjan reagerte på dette 2 1
Dusy Skrevet Mai 25, 2025 Skrevet Mai 25, 2025 (endret) F06 må vel være en av de mest vellykkede designene fra BMW noensinne, og enda mer vellykket i Alpina drakt Står høyt oppe på må-ha lista av biler. Ble lekkert med stripene! Endret Mai 25, 2025 av Dusy Orjan, fupsaker, Kolstad Jr. og 2 andre reagerte på dette 3 2
m-blå Skrevet Mai 25, 2025 Skrevet Mai 25, 2025 Det ble lekkert 👌👌 Ron Jeremy og hanssae reagerte på dette 1 1
hanssae Skrevet Mai 25, 2025 Forfatter Skrevet Mai 25, 2025 2 hours ago, Dusy said: F06 må vel være en av de mest vellykkede designene fra BMW noensinne, og enda mer vellykket i Alpina drakt Står høyt oppe på må-ha lista av biler. Ble lekkert med stripene! Tusen takk 🙂 Har alltid vært svak for F06 , og det blir ikke mindre etter hvert som årene går. Ron Jeremy, fupsaker og Dusy reagerte på dette 3
sveigis Skrevet Mai 25, 2025 Skrevet Mai 25, 2025 Dette ble kjempepent 😊 Hører liksom med på Alpina føler jeg 😊 hanssae, Ron Jeremy og Orjan reagerte på dette 2 1
Orjan Skrevet Mai 25, 2025 Skrevet Mai 25, 2025 Bra! Det var prikken over i’en! 🤩 fupsaker, Ron Jeremy og hanssae reagerte på dette 2 1
hanssae Skrevet Juni 3, 2025 Forfatter Skrevet Juni 3, 2025 Nedvask og ryddig etter en flott langhelg til Dikemark ALPINA treff 🥳 Bilen leverer igjen enten det er små eller store veier 😊 Det ble også ein veldig gledelig førsteplass for finest Coupe 🥳 StigJ, Ampera, Orjan og 6 andre reagerte på dette 8 1
sveigis Skrevet Juni 3, 2025 Skrevet Juni 3, 2025 12 minutter siden, hanssae skrev: Nedvask og ryddig etter en flott langhelg til Dikemark ALPINA treff 🥳 Bilen leverer igjen enten det er små eller store veier 😊 Det ble også ein veldig gledelig førsteplass for finest Coupe 🥳 Vel fortjent premie dette uten tvil 😊 Det treffet der ser utrolig gøy ut og må få med meg en gang . Må jo være nydelig å reise på tur med en sånn bil som har alt . Utseende Komfort Kraft. Lars89 og Ampera reagerte på dette 2
Dusy Skrevet Juni 3, 2025 Skrevet Juni 3, 2025 Gratulerer med premie! Skulle jo egentlig ta turen, men ble brått to nattevakter med overtid..til neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå