Fredrik 90 Skrevet Oktober 17, 2022 Share Skrevet Oktober 17, 2022 Det er forferdelig at de skal være så tverre, hva ønsker de å oppnå ved å være sånn tro? 🤔 Jeg bestilte også feil time til min Alpina, er jo helt umulig å vite hva man skal velge. Å ringe til dem nytter jo ikke, kommer til ett sentralbord i Oslo som ikke kan svare på noe. Hos Arendal Trafikkstasjon vise de derimot forståelse for dette så de ordna det for meg når jeg først var der. De letet etter merket på min også men jeg måtte overbevise dem om at de ikke ville finne noe merke fra BMW ettersom dette er en Alpina…en egen bilprodusent 😂 Nå vet ikke jeg hvor du bor i landet men jeg kan anbefale å vise bilen i Drammen eller Arendal iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Oktober 17, 2022 Share Skrevet Oktober 17, 2022 3 timer siden, hanssae skrev: Tverre er jeg ikke helt sikker på . . . . Jeg hadde bestillt feil type time når jeg skulle vise den , TUV godkjent eller ikke. Jeg trodde den var det men dengang ei , og da var det så mye ekstra arbeid å legge inn alle data at det tok for lang tid til en vanlig reg , minst 30 minutt 😝 Så da måtte jeg bestille ny og første ledige time av den sorten var 6 uker frem , og den måtte betales på forskudd innen noen få dager 😏 Så nå krysser jeg fingrene neste onsdag 👍 Hadde god tro ☺️ Men dengang ei , fant ikke merket , og i tillegg så var det bare så vidt jeg fikk kjøre hjem på prøveskiltet jeg hadde lånt av en kjenning som driver med salg. Hva var problemet med at du lånte skilt av en kompis?at bilen ikke tilhørte hans virksomhet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 20, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2022 (endret) On 10/17/2022 at 6:44 PM, Fredrik 90 said: Det er forferdelig at de skal være så tverre, hva ønsker de å oppnå ved å være sånn tro? 🤔 Jeg bestilte også feil time til min Alpina, er jo helt umulig å vite hva man skal velge. Å ringe til dem nytter jo ikke, kommer til ett sentralbord i Oslo som ikke kan svare på noe. Hos Arendal Trafikkstasjon vise de derimot forståelse for dette så de ordna det for meg når jeg først var der. De letet etter merket på min også men jeg måtte overbevise dem om at de ikke ville finne noe merke fra BMW ettersom dette er en Alpina…en egen bilprodusent 😂 Nå vet ikke jeg hvor du bor i landet men jeg kan anbefale å vise bilen i Drammen eller Arendal iallfall. Det er desverre ikke en god plass og være alltid 😒 så i tillegg til å telle så må jeg puste med alle tre , nese , munn og mage . . . 😆 😇 Når jeg tok inn B6 så kjørte jeg rett fra tollkontoret og inn på Dropin , det gikk faktisk bra på direkten etter en stund , selv om vedkommende klødde seg både oppe og nede 😆 Prøver Stavanger neste onsdag også . . . On 10/17/2022 at 6:59 PM, skoglund said: Hva var problemet med at du lånte skilt av en kompis?at bilen ikke tilhørte hans virksomhet? Ja det var aldeles ikke iorden , har vist blitt veldig strengt dette , men jeg ble bortvist kun med irritasjonen min og ingen andre konsekvenser , så jeg må sikker være taknemmlig for det ☺️ Endret Oktober 20, 2022 av hanssae Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet November 10, 2022 Share Skrevet November 10, 2022 (endret) På 20.10.2022 den 17.06, hanssae skrev: Ja det var aldeles ikke iorden , har vist blitt veldig strengt dette , men jeg ble bortvist kun med irritasjonen min og ingen andre konsekvenser , så jeg må sikker være taknemmlig for det ☺️ Spent på om kompisen din får inndratt prøveskiltene sine i 6mnd. Flere som har fått det for å låne bort prøveskiltene sine.😵 De skal kun brukes på bedriftens egne biler, eller for å frakte biler til timer på firmaets verksted i forbindelse med f.eks reparasjon. Blitt meget strengt fordi mange har misbrukt det.🤪 Endret November 10, 2022 av GtiGtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 25, 2022 Forfatter Share Skrevet November 25, 2022 Da var Roadsteren kommet i Pysjen for vinteren Den har for anledningen blitt samboer med en 1935 Opel hos min far mens jeg venter på å bygge garasje. Har vært hos @StigJ og fått en fntastisk pleie , han lever virkelig opp til firmanavnet sitt , Unik Bilpleie 🤩 Måtte denne vinteren gå fort . . . . BimmerFan!, KKME30, E.C. og 11 andre reagerte på dette 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 25, 2022 Share Skrevet November 25, 2022 Takk for fine ord, og igjen takk for at jeg fikk muligheten til å strigle denne herligheten 🤩 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 25, 2022 Share Skrevet November 25, 2022 Ser veldig bra ut. Liten tvil om at @StigJ kan sakene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 26, 2022 Forfatter Share Skrevet November 26, 2022 13 hours ago, awt said: Ser veldig bra ut. Liten tvil om at @StigJ kan sakene sine. Overhode ingen tvil om at han vet hva han gjør nei , er mektig imponert 🤩 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Januar 20, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2023 Fikk denne fra petrolvibes i dag 100 x 30 cm 😊 Laserskåret 2mm stål og pulverlakkert matt sort. Meget fornøyd, kjøpte for å se kvaliteten og det blir nok 2 - 3 til 👍 Får henge på kjøkken til garasjen blir ferdig 😎 HakonLimseth, sveigis, StigJ og 11 andre reagerte på dette 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 20, 2023 Share Skrevet Januar 20, 2023 Å fydda. Kanskje du må si i fra neste gang du skal bestille... 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 20, 2023 Share Skrevet Januar 20, 2023 Knalltøft det der ja 😊 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Januar 20, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2023 Ja det kan jeg godt @StigJ men det er gratis frakt så det er egentlig bare å kjøre på 👍 Dei har desverre ikke din , men dei lager på bestilling etter bilde . Petrolvibes Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 20, 2023 Share Skrevet Januar 20, 2023 58 minutter siden, hanssae skrev: Fikk denne fra petrolvibes i dag 100 x 30 cm 😊 Laserskåret 2mm stål og pulverlakkert matt sort. Meget fornøyd, kjøpte for å se kvaliteten og det blir nok 2 - 3 til 👍 Får henge på kjøkken til garasjen blir ferdig 😎 Du fikk din før meg, jeg venter på min. Hvis kvaliteten var ok, blir det nok en av F10 også. hanssae og Morten B reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Februar 8, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2023 Fikk beskjed av @StigJå kjøpe ny gearkule til Roadsteren 😁, og KOED levere 👍 Til å med klistremerke som var litt slitt fupsaker, StigJ, Ampera og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 8, 2023 Share Skrevet Februar 8, 2023 Det fortjener den 😍 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå