opienor Skrevet Januar 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2020 Da blir det gull! Dette blir spennende. Mye gleding ispedd litt nervøsitet😄 papertiger og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Januar 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2020 Da ligger det godsaker og venter🥇😍 fupsaker, ogee1, Walkabout og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 Tøfft 😎 gratulerer med råe hjul👍💪 opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Januar 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2020 11 minutter siden, NA skrev: Tøfft 😎 gratulerer med råe hjul👍💪 Takk! Veldig spent på å se dem på bilen. Spenningen ligger litt i hvor mye de stikker seg ut på bilen, men jeg tror det blir veldig bra😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 Blir nok spot on.👍 Sett flere M4 i Tyskland med de hjulene opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 Gratulerer med gromme hjul! Disse kan ikke ha vert billige?? opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Januar 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2020 7 minutter siden, Skulebollen skrev: Gratulerer med gromme hjul! Disse kan ikke ha vert billige?? Foreløpig er de helt gratis (har ikke fått sett dem selv enda)🤣 men nei de koster mer enn nok. Selges i sett med Cup 2 og jeg fikk en god pris. Uansett blir det litt innhugg i boligkredittten ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 10 poeng på både felg og fargevalg! Sorte felger er veldig kjedelige spør du meg. Men dette blir rått! opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Januar 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2020 3 minutter siden, Larsinnj skrev: 10 poeng på både felg og fargevalg! Sorte felger er veldig kjedelige spør du meg. Men dette blir rått! Takk! Ja jeg tror det jeg også. Med sort hadde jeg antagelig bare grublet meg ihjel på hvordan gull hadde sett ut på bilen, og ja matt sort hadde garantert blitt ganske kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 26, 2020 Share Skrevet Januar 26, 2020 Gleder meg til å se disse på! Fikk du med flytende senterkopper? Hvis ikke så må du krone verket med slike opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 26, 2020 Share Skrevet Januar 26, 2020 Er innom og titter på tråden så må jo kommentere her . En absolutt perfekt M4 du har her og jeg må si fargen på bilen er perfekt på den .Og når du nå får disse hjulene på ja da blir det jo nydelig 👍👍. opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Januar 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2020 15 minutter siden, Walkabout skrev: Gleder meg til å se disse på! Fikk du med flytende senterkopper? Hvis ikke så må du krone verket med slike Det tviler jeg på, med mindre det er standard på disse. Det må nok sterkt vurderes ja😀 Mulig jeg får mulighet til å klå på dem i morgen. Blir stas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Januar 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2020 2 minutter siden, sveigis skrev: Er innom og titter på tråden så må jo kommentere her . En absolutt perfekt M4 du har her og jeg må si fargen på bilen er perfekt på den .Og når du nå får disse hjulene på ja da blir det jo nydelig 👍👍. Takk, så hyggelig å høre! Jeg skal selvsagt få tatt mange bilder når våren kommer og hjulene skal på. Er jo nesten vår på Østlandet nå, men tror jeg skal sitte på hendene litt til😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Januar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2020 Fikk sjekket ut hjulene i egen person i dag. De var enda råere enn jeg hadde sett for meg. Fargen var heldigvis akkurat slik jeg håpet. Litt hvitt gull-aktig (får godt inntrykk av fargen på bilde fire). Heldigvis er våren på Østlandet godt igang😁 fupsaker, Walkabout, mr.Wreckless og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Januar 28, 2020 Share Skrevet Januar 28, 2020 Ser fett ut! Hvor brede er de bakhjulene? opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå