Reef89 Skrevet Desember 27, 2019 Share Skrevet Desember 27, 2019 Flott vogn ja. Nydelig interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Desember 27, 2019 Share Skrevet Desember 27, 2019 flott vogn med kurrant utstyrspakke dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 27, 2019 Share Skrevet Desember 27, 2019 Lekker farvekombo og flott utstyrsliste ! Gratulerer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 27, 2019 Share Skrevet Desember 27, 2019 Flott bil med masse utstyr Pen fargekombo og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 27, 2019 Share Skrevet Desember 27, 2019 Nydelig bil, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Desember 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2019 Takk skal dere ha! Oppdaterer fortløpende når ting blir gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Januar 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2020 Basskasse til hjulbrønnen er nesten ferdig Ingvaldsen og opienor reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 3, 2020 Share Skrevet Januar 3, 2020 Ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 3, 2020 Share Skrevet Januar 3, 2020 Ryddig E61 med lekkert interiør Alltid veldig morro å se flere med lydbygg også. Kassen så veldig bra ut! Hvilket frontsett er det du har? BU-serien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Januar 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2020 Otis, Takk! 9 timer siden, Gabz skrev: Ryddig E61 med lekkert interiør Alltid veldig morro å se flere med lydbygg også. Kassen så veldig bra ut! Hvilket frontsett er det du har? BU-serien? Takktakk, satser å få den bra på stell etterhvert. Har planer om å bytte seteputa på førersetet og farge opp det som er av slitasje på skinnet Det du har i E92’en ser rått ut 😎 Det er 2x10 toms du har? Fikk montert stereoen i bilen idag, vanvittig bra dybde i det basselementet i en så liten lukka kasse! Ja er B2 Audio BU402C som er satt i framdørene også er basselementet ett B2 Audio Riot 10D2 med en GZ Iridium forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 4, 2020 Share Skrevet Januar 4, 2020 Ah, nice! Ikke en dum kombo, det! Skal ikke undervurdere en god 10-tommer! De jeg har også er ganske så imponerende. Og ja, stemmer, 2x10" Focal E25KX i helt custom kasse, drevet av en DD Audio DM2500. Så kjørte jeg ganske plug and play-morro framme med Ground Zero GZCS 100BMW-C frontsett og GZCS 200BMW-SW subber under seter, drevet av en Helix P SIX DSP-forsterker. Også dempet omtrent hele bilen med GZ matter. Dog veldig lyst til å få bygd om dørpanelene framme slik at jeg kan få inn noe sterke 6,5" også litt kraftigere forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Januar 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2020 Spiller overraskende dypt hvertfall Sikla litt på Focal E25KX helt til jeg kom over opphørssalget hos Dynabel. Måtte bare slå til da! Har i tidligere biler hatt Focal Polyglass høytalere og sub og det spiller fantastisk klart med en ekstremt presis bass Jeg vurderte også å bygge 6,5 i dørene, men har helskinndørtrekk så var ikke veldig sugen på å ta livet av dem 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2020 Share Skrevet Januar 5, 2020 Haha, ja ser den da, gitt! 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Januar 26, 2020 Share Skrevet Januar 26, 2020 Gratulerer med en utrolig pen E61! Tror dette er den best utstyrte e6x jeg noen sinne har sett og ja, jeg er rimelig sjalu! Når jeg selger min e63 645ci så er jeg på jakt etter akkurat en sånn her bil: E61, facelift, 6 syl og så mye utstyr som overhodet mulig! Så hvis om du vurderer å selge igjen så får du sende en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Januar 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2020 1 time siden, Carlsius skrev: Gratulerer med en utrolig pen E61! Tror dette er den best utstyrte e6x jeg noen sinne har sett og ja, jeg er rimelig sjalu! Når jeg selger min e63 645ci så er jeg på jakt etter akkurat en sånn her bil: E61, facelift, 6 syl og så mye utstyr som overhodet mulig! Så hvis om du vurderer å selge igjen så får du sende en PM Takk skal du ha! Er veldig fornøyd med bilen ja Hehe, alt er til salgs for riktig pris Har egentlig planer om å beholde denne ei god stund 😛 Helt rett fargekombo og motorisering som gjør at man smiler hver gang man ser bilen 😁 Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå