Gå til innhold

Min 530xd E61 LCI Individual


Snowbiz
 Share

Anbefalte innlegg

Otis, Takk! :) 

 

9 timer siden, Gabz skrev:

Ryddig E61 med lekkert interiør :) Alltid veldig morro å se flere med lydbygg også. Kassen så veldig bra ut! Hvilket frontsett er det du har? BU-serien?

Takktakk, satser å få den bra på stell etterhvert. Har planer om å bytte seteputa på førersetet og farge opp det som er av slitasje på skinnet :) 

Det du har i E92’en ser rått ut 😎 Det er 2x10 toms du har? 
Fikk montert stereoen i bilen idag, vanvittig bra dybde i det basselementet i en så liten lukka kasse! 

Ja er B2 Audio BU402C som er satt i framdørene også er basselementet ett B2 Audio Riot 10D2 med en GZ Iridium forsterker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, nice! Ikke en dum kombo, det! Skal ikke undervurdere en god 10-tommer! :) De jeg har også er ganske så imponerende.

Og ja, stemmer, 2x10" Focal E25KX i helt custom kasse, drevet av en DD Audio DM2500. Så kjørte jeg ganske plug and play-morro framme med Ground Zero GZCS 100BMW-C frontsett og GZCS 200BMW-SW subber under seter, drevet av en Helix P SIX DSP-forsterker. Også dempet omtrent hele bilen med GZ matter. Dog veldig lyst til å få bygd om dørpanelene framme slik at jeg kan få inn noe sterke 6,5" også litt kraftigere forsterker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller overraskende dypt hvertfall :) 

Sikla litt på Focal E25KX helt til jeg kom over opphørssalget hos Dynabel. Måtte bare slå til da! 
Har i tidligere biler hatt Focal Polyglass høytalere og sub og det spiller fantastisk klart med en ekstremt presis bass :) 

Jeg vurderte også å bygge 6,5 i dørene, men har helskinndørtrekk så var ikke veldig sugen på å ta livet av dem 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Gratulerer med en utrolig pen E61! Tror dette er den best utstyrte e6x jeg noen sinne har sett og ja, jeg er rimelig sjalu! :D 

Når jeg selger min e63 645ci så er jeg på jakt etter akkurat en sånn her bil: E61, facelift, 6 syl og så mye utstyr som overhodet mulig! Så hvis om du vurderer å selge igjen så får du sende en PM ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carlsius skrev:

Gratulerer med en utrolig pen E61! Tror dette er den best utstyrte e6x jeg noen sinne har sett og ja, jeg er rimelig sjalu! :D 

Når jeg selger min e63 645ci så er jeg på jakt etter akkurat en sånn her bil: E61, facelift, 6 syl og så mye utstyr som overhodet mulig! Så hvis om du vurderer å selge igjen så får du sende en PM ;) 

Takk skal du ha! :) 

Er veldig fornøyd med bilen ja ;) 

Hehe, alt er til salgs for riktig pris :) Har egentlig planer om å beholde denne ei god stund 😛 Helt rett fargekombo og motorisering som gjør at man smiler hver gang man ser bilen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...