Gå til innhold

Conquest
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle Bimmers medlemmer. Jeg vil Bruke denne tråden til å gi @Otis en liten hyllest for alle hans bidrag her inne..  Kjempe flott at noen vil bruke sin tid og kunskap på å hjelpe folk han ikke kjenner.. Kudos..  Har du fått råd, tips, link el annen form for hjelp av  @Otis.. Gi han en STOR pokal. 

Vil samtidig ønske alle på Bimmers Godt Nyttår :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Otis skrev:

Takk for det. Jeg forsøker bare å bidra, om jeg kan. Men vi er ganske mange her som bidrar med stort og smått, så det er egentlig ett bra forum vi har.

Det var vel @Marius2002 som hadde en lignende tråd her nylig, som omhandlet bimmers?

Neida, det var trådstarter her igjen :D 

 

meb hyggelig @Otis at du tenkte på meh ❤️🍻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Otis skrev:

Takk for det. Jeg forsøker bare å bidra, om jeg kan. Men vi er ganske mange her som bidrar med stort og smått, så det er egentlig ett bra forum vi har.

Det var vel @Marius2002 som hadde en lignende tråd her nylig, som omhandlet bimmers?

Utfra hva jeg har sett, så hjelper du utrolig mange. Og de sparer tusenlapper.... Jeg er hvertfall veldig takknemmelig for dine bidrag. Jeg leser meg opp hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en hyllest er på sin plass. Otis hjalp meg ved flere anledninger da jeg forsøkte (og lyktes) med installasjon av ISTA D! :)  Han har en ganske så bra kompetanse og han deler det. 

"Ta bare kontakt om det er noe mer du lurer på" 

Slike Ildsjeler behøver vi, tenker at jeg tar kontakt for en kopp kaffe og litt BMW-prat når jeg igjen flytter til Trondheim i løpet av 2020.!

Takk for hjelp og takk for dine bidrag her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hiver jeg meg lett på og støtter lett.😀

Når jeg hadde tull med x5 fikk jeg hjelp og han lærte meg og å forholde seg til den faktiske feilen som dukket opp og ikke tenke på flere problemer .

Det løste injektorproblemet og alt har fungert siden .

En annen som og må nevnes her ,her TrF .

De to der ,er mine helter i en til tider vanskelig dieselverden.Dvs den er ikke så fordømt vanskelig med disse to tilstede.😀👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...