///M-ini95 Skrevet Tirsdag kl. 10:48 Skrevet Tirsdag kl. 10:48 (endret) https://www.facebook.com/share/v/191vCbuajK/ N57, 70K miles - forkortede serviceintervaller iflg innlegget. Endret Tirsdag kl. 10:49 av ///M-ini95 Otis reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet Tirsdag kl. 19:48 Skrevet Tirsdag kl. 19:48 Er det noen her som har brukt ISTA til å sjekke om register kjedet har stukket seg? Så det var en som hadde brukt ISTA til å gjøre det på en B47 motor, men fikk ikke tak i hvilke meny han brukte for å gjøre det. Trykket litt gjennom menyene i min ISTA på en N47 fra 2016 tilkoblet, men fant ikke noe plass hvor dette kunne utføres. Kan godt hende det kun er mulig på B47 og nyere.. mr.pingu reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet i går, 05:56 Skrevet i går, 05:56 10 hours ago, Øyvind L. said: Er det noen her som har brukt ISTA til å sjekke om register kjedet har stukket seg? Så det var en som hadde brukt ISTA til å gjøre det på en B47 motor, men fikk ikke tak i hvilke meny han brukte for å gjøre det. Trykket litt gjennom menyene i min ISTA på en N47 fra 2016 tilkoblet, men fant ikke noe plass hvor dette kunne utføres. Kan godt hende det kun er mulig på B47 og nyere.. Interessant, kan se om jeg finner det på b47 en dag. Øyvind L. reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 52 minutter siden, mr.pingu skrev: Interessant, kan se om jeg finner det på b47 en dag. Hadde vært flott om du kunne kikket litt på det. Mener det var på Facebook jeg så en post om det, men finner det ikke igjen.
Øyvind L. Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 2 timer siden, mr.pingu skrev: Interessant, kan se om jeg finner det på b47 en dag. Fant den posten. mr.pingu reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå