Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med salg, da er det sannsynlig at jeg får se den i området her :) mener magneten sin gamle går på Tau innenfor Stavanger nå, hos en tidligere Porsche-eier?

Skrevet (endret)

Det stemmer @papertiger :) Veldig glad man fikk en kjøper som er i et «sunt» bilmiljø og ikke et rånete /herjemiljø om det gir mening. Du får holde øya oppe!

Tusen takk for det @Olaandref :) 

Endret av Dusy
Skrevet (endret)

Alt har sin tid. Du kommer nok garantert til å savne denne bilen, men du må si til deg selv at du har i hvertfall hatt gleden av å eie den.

Håper du får orden på øynene dine. 

Endret av *MrB*
Skrevet

Absolutt @*MrB* :) Og takk for det. Det er bank i bordet stabilt, men nå var salget utelukkende på grunn av hun lille som kommer. Fint å frigjøre litt kapital før man går ut i perm.

Skrevet

Trist at M3'n måtte vike, men du har uten tvil gode minner å huske bilen etter. Godt å høre i det minste at bilen havnet i trygge hender :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Nå som M3en er solgt blir i4en star of the show, selv om de to overhodet ikke kan sammenlignes.

Gått en del runder med meg selv om i4en skal holde som familiebil, og jeg har nok konkludert med at, ja, det skal den. @Saltkjelenfristet meg med sin M550d men en diesel for vårt bruk passer ikke. Med de drivstoffprisene som er nå, er det i hvert fall uaktuelt 🥲

I dag gikk turen til Gøteborg, og der fikk den virkelig hevdet seg som en skikkelig tur bil. Det er virkelig uanstrengt å kjøre elbil på lengre etapper. Startet turen fra Asker med 100%  og stoppet på Uddevalla med 46%. Hadde stort sett adaptive cruise på 120-130 km/t. Hadde ikke trengt å lade, men skulle uansett stoppe for å pisse og spise. De berømte ordene fra elbil eiere :D 

IMG_5750.thumb.jpeg.e11e84d1e4af6fe4758c84113d9198ef.jpeg
Etter et par timer med Krimpodden var man plutselig på hotellet vårt, Sankt Jörgen Park. Kan trygt sies at jeg har fått mersmak på å ta lengre turer nedover kontinentet med denne og det gledes. Bilen glir fint på motorvei, og med dagens vel utbygde ladenettverk er rekkeviddeangst for lengst et glemt begrep :) 

IMG_5746.thumb.jpeg.ca9d3a1a170f78f9527482c1dc8685a5.jpeg

Kjekt med litt info om Sverige 😂 

IMG_5748.thumb.jpeg.175d14e49ead013d25aef329aef9cb6c.jpeg

Godis er viktig når man reiser med ei gravid kone 👀IMG_5751.thumb.jpeg.0449e903b77a2de2a8c8f6b5b5f5f025.jpeg

Ikke det verste forbruket, tok seg litt opp innover mot Gøteborg og man ligger i 130/140 km/t..

IMG_5754.thumb.jpeg.04675599bf1f73c0736867793e7759a6.jpeg

Nå skal helgen nytes med spa og digg mat :)

IMG_5756.thumb.jpeg.5a8d993e1b41d9874fda189f101cca3e.jpeg

• Dusy changed the title to Dusy’s i4 M50 - Gøteborg tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...