Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Rikkolini skrev:

Noe annet enn «alle andre» som absolutt skal ha sorte felger som jeg synes ofte forsvinner litt. 
245/35 og 285/30, litt mye dekk bak, men blir stor forskjell på mengden gummi foran og bak om man går ned på 265. Bridgestone psport dekk, ekkel pris på dekk det er blitt! 

Er enig i at sorte felger forsvinner litt på bilen, spesielt på bilder. Jeg setter på GY 255/35 foran og 265/35 bak på mine felger i dag, er opptatt av rekkevidde, så går for mer lett rullende dekk i smalere dim. Håper det ikke blir for mye dekkstrekk bak på 10" felg. Vet ikke om du har kjøpt dekk, men jeg har GY 245/35-20 til salgs, så kan du eventuelt kjøpe GY 285/30-20 bak, blir en del billigere, var dyre disse Bridgestone dekkene og ruller litt tungt også (D).   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lars S skrev:

Er enig i at sorte felger forsvinner litt på bilen, spesielt på bilder. Jeg setter på GY 255/35 foran og 265/35 bak på mine felger i dag, er opptatt av rekkevidde, så går for mer lett rullende dekk i smalere dim. Håper det ikke blir for mye dekkstrekk bak på 10" felg. Vet ikke om du har kjøpt dekk, men jeg har GY 245/35-20 til salgs, så kan du eventuelt kjøpe GY 285/30-20 bak, blir en del billigere, var dyre disse Bridgestone dekkene og ruller litt tungt også (D).   

Legg gjerne opp bilder av hvordan det blir! Har sett på GY, men ble dyrere totalt sett, så lagt det fra meg pdd. Får storforbrukerrabatter, så alt i alt ble det greit med bridgestone, selv om jeg hadde foretrukket GY. Alt er bestilt og betalt, så står nok over. Klart å kjøre 30k/år med egolf, så skal klare meg med litt shitty rekkevidde på i4 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Rikkolini skrev:

Legg gjerne opp bilder av hvordan det blir! Har sett på GY, men ble dyrere totalt sett, så lagt det fra meg pdd. Får storforbrukerrabatter, så alt i alt ble det greit med bridgestone, selv om jeg hadde foretrukket GY. Alt er bestilt og betalt, så står nok over. Klart å kjøre 30k/år med egolf, så skal klare meg med litt shitty rekkevidde på i4 😬

Da ble det GY 265/35 på 10» felg og GY 255/35 på 8,5 felg foran. Sykt hvor mye bredere bakhjulene er, så dette ble veldig bra, og ruller nok ikke nær så tungt som pirelli dekkene i 285/30 og 255/35.

BD23C795-5D75-4F2D-80C4-956959927862.jpeg

801FE55F-C107-4A2F-848A-9D273EB7A165.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Lars S skrev:

Da ble det GY 265/35 på 10» felg og GY 255/35 på 8,5 felg foran. Sykt hvor mye bredere bakhjulene er, så dette ble veldig bra, og ruller nok ikke nær så tungt som pirelli dekkene i 285/30 og 255/35.

BD23C795-5D75-4F2D-80C4-956959927862.jpeg

801FE55F-C107-4A2F-848A-9D273EB7A165.jpeg

Ser jo meget bra ut det der! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 

Hva synest dere om M sport stolen? 
jeg plages med at dem er veldig harde og trange, på sitte puten. Er en mann på 90kg 

kjenner at sete presser på under høgre lår 

noen andre som plages med det samme? 
noen tips? 
vil sete bli mykere og utvide seg litt? 

EA1792F8-D645-4566-AA80-4C7F32F1DFFE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BMWi4 skrev:

Hei 

Hva synest dere om M sport stolen? 
jeg plages med at dem er veldig harde og trange, på sitte puten. Er en mann på 90kg 

kjenner at sete presser på under høgre lår 

noen andre som plages med det samme? 
noen tips? 
vil sete bli mykere og utvide seg litt? 

EA1792F8-D645-4566-AA80-4C7F32F1DFFE.jpeg

Kommer fra 5 serie med comfortseter, og disse setene var en nedtur. Samme erfaring som deg. Til og med madamen klager😊

Endret av Maxmek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Maxmek skrev:

Kommer fra 5 serie med comfortseter, og disse setene var en nedtur. Samme erfaring som deg. Til og med madamen klager😊

Må si at setene skuffer stort😔 det er nesten som jeg vurderer en pute oppi stolen😂 

tror du sete vil bli mykere og utvide seg?😅

21 minutter siden, Maxmek skrev:

Kommer fra 5 serie med comfortseter, og disse setene var en nedtur. Samme erfaring som deg. Til og med madamen klager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så og si samme setene i vår X3M, bare litt annet design på selve skinnet eller hva jeg skal si. Jeg har merino skinn i tillegg som er det mykeste man får fra BMW og etter 53.000km kan jeg ikke si at setene er spesielt myke nei, jeg liker setene generelt men de side støttene som er nevnt over er alt for trange til meg, de er jævlige på lengre turer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snagg30 skrev:

Jeg har så og si samme setene i vår X3M, bare litt annet design på selve skinnet eller hva jeg skal si. Jeg har merino skinn i tillegg som er det mykeste man får fra BMW og etter 53.000km kan jeg ikke si at setene er spesielt myke nei, jeg liker setene generelt men de side støttene som er nevnt over er alt for trange til meg, de er jævlige på lengre turer. 

Er nesten som jeg bør investere i en pute når vi skal kjøre på langtur 🙈🤣 eller slanke seg til 70kg😅 

tror BMW har bommet litt på sete formen i desse seten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at man er forskjellig! :) Selv synes jeg M-setene i i4 er helt konge, ikke blir jeg sliten etter langtur og jeg sitter som støpt med god sidestøtte. Det samme er opplevelsen til opphavet som eier bilen. Jeg har derimot en annen i slekta som synes, som dere, at de er litt hard og trang, han ratter iX og foretrekker de setene. Jeg synes BMW kan dette med seter og det har de alltid gjort. Med det sagt så er i4 en sportslig bil og rene komfortseter ville vært feil, i mine øyne. Men vi er forskjellig, både på smak og utseende. Men som jeg skrev en annen plass, jeg er av typen som vil ha sportsseter i en femmer 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Maxmek said:

Kommer fra 5 serie med comfortseter, og disse setene var en nedtur. Samme erfaring som deg. Til og med madamen klager😊

Akkurat samme erfaring. Savner de fantastiske Comfortsetene. Til og med nakkestøttene kunne justeres så du faktisk visste at de var der. Ellers herlig bil, så ingen showstopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo aldri seter egentlig vært paradegrenen for modeller opp til og med 4-serie. Det er først på 5-serie og opp (med unntak av E83 X3) man virkelig fikk ordentlige seter - og da fortrinnsvis komfortseter.

Om noen ønsker å kvitte seg med M-setene sine, blir jeg å endre min bestilling til merino med vanlige sportsseter. De har ikke jeg planer om å bruke.. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Nå har jo aldri seter egentlig vært paradegrenen for modeller opp til og med 4-serie. Det er først på 5-serie og opp (med unntak av E83 X3) man virkelig fikk ordentlige seter - og da fortrinnsvis komfortseter.

Om noen ønsker å kvitte seg med M-setene sine, blir jeg å endre min bestilling til merino med vanlige sportsseter. De har ikke jeg planer om å bruke.. :P 

Skal du dra en Cools? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...