Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

5 hours ago, fupsaker said:

Avtalt salg av eTron, halvannet år senere har jeg "bare" tapt 90k, må si meg fornøyd. i4 kan ikke komme fort nok! 🍾💸

Gratulerer! Hvordan regner du "tapet"? Ren differanse mellom innkjøpspris og salgspris eller noe mer "avansert"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, E.C. skrev:

Gratulerer! Hvordan regner du "tapet"? Ren differanse mellom innkjøpspris og salgspris eller noe mer "avansert"?

Ren diff på innkjøpspris, da jeg sitter igjen med innskuddet jeg gikk inn med i fjor. Har brukt 1100 på vindusviskere og 2000 på etterkontroll av DropOff og innvendig vask, så utgiftene på drift har vært lave. Takk for gratulasjon, har det skriftlig at vedkommende skal ha den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten gledelig nyhet på tampen er at det kanskje blir San Remo green likevel, da kona muligens har endret mening siden hun skjønner bilen er like spesiell som en ///M og ikke bare en vanlig BMW. Så foreløpig feirer jeg i det skjulte. 😂🍾

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, fupsaker skrev:

En liten gledelig nyhet på tampen er at det kanskje blir San Remo green likevel, da kona muligens har endret mening siden hun skjønner bilen er like spesiell som en ///M og ikke bare en vanlig BMW. Så foreløpig feirer jeg i det skjulte. 😂🍾

Grattis med å få gjennomslag på en fantastisk farge. Nå må du pleie forholdet i alle fall til bilen blir satt i produksjon. 😝 Selv har jeg avtale med selgeren kommende tirsdag, og er fortsatt på Tanzanite. Interiørmessig blir det svart med blå sting. Fortsatt i tvil med tanke på valg av felger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Haroni skrev:

Grattis med å få gjennomslag på en fantastisk farge. Nå må du pleie forholdet i alle fall til bilen blir satt i produksjon. 😝 Selv har jeg avtale med selgeren kommende tirsdag, og er fortsatt på Tanzanite. Interiørmessig blir det svart med blå sting. Fortsatt i tvil med tanke på valg av felger. 

Vi har valgt cognac interiør og M technology package med 20" Performance. Men mulig jeg nedgraderer. Eventuelt bytter gummi som antakelig er det avgjørende. Men det er så sykt kult at det er åpnet for San Remo, da tror jeg bilen vil være relativt unik før @Saltkjelen kommer på banen og legger på en masse individual. Mest av alt er jeg glad for å være tilbake hos BMW igjen som hovedbil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fupsaker skrev:

En liten gledelig nyhet på tampen er at det kanskje blir San Remo green likevel, da kona muligens har endret mening siden hun skjønner bilen er like spesiell som en ///M og ikke bare en vanlig BMW. Så foreløpig feirer jeg i det skjulte. 😂🍾

Fantastisk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, fupsaker skrev:

En liten gledelig nyhet på tampen er at det kanskje blir San Remo green likevel, da kona muligens har endret mening siden hun skjønner bilen er like spesiell som en ///M og ikke bare en vanlig BMW. Så foreløpig feirer jeg i det skjulte. 😂🍾

Tøffel? 😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering her: Vi går for 19" 861M med performancedekk på sommeren og M Technology pack. Da får vi litt kortere, men levelig rekkevidde. Ikke skjermbreddere riktignok, men blir nok spacer e.l. uansett. Og produksjon er enda ikke låst, så kan jo endre til det. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...