Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Har tenkt en del på interiør farge i det siste. Etter nyttår tenkte jeg å se om jeg kan finne en BMW utstilt med skinn i mokka farge da det er denne jeg bestilte bilen med. Men kunne tenkt meg å se den live engang før jeg får bilen 😁.

Si gjerne fra om noen vet hvor jeg kan finne en slik stilt ut, trenger ikke være i4 sånn sett.

Sånn er bilen satt opp i dag med 4FH.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kjennern skrev:

Har tenkt en del på interiør farge i det siste. Etter nyttår tenkte jeg å se om jeg kan finne en BMW utstilt med skinn i mokka farge da det er denne jeg bestilte bilen med. Men kunne tenkt meg å se den live engang før jeg får bilen 😁

Mokka og karbontrim, uten tvil den lekreste kombinasjonen. Ville valgt akkurat likt selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Goggen67 skrev:

Mener at Bilia Skøyen hadde i4 i Tanzanite Blue med mokka skinnseter. Ring dem for å være sikker på at det ikke blir bomtur. 

Ser veldig slikt ut på Instagram. Så med mindre jeg må ønske meg et gavekort fra Specsavers til jul så har de en i4 med mokka skinnseter :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

Ser veldig slikt ut på Instagram. Så med mindre jeg må ønske meg et gavekort fra Specsavers til jul så har de en i4 med mokka skinnseter :P 

Har vært på Skøyen et par ganger og sett på den, og kan bekrefte at det er standard sportsseter (ikke M) i Mocha, og Tanzanite Blue lakk :)
Svært vellykket kombinasjon, som har fått meg til å revurdere mitt eget fargevalg 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kjennern skrev:

Har tenkt en del på interiør farge i det siste. Etter nyttår tenkte jeg å se om jeg kan finne en BMW utstilt med skinn i mokka farge da det er denne jeg bestilte bilen med. Men kunne tenkt meg å se den live engang før jeg får bilen 😁.

Si gjerne fra om noen vet hvor jeg kan finne en slik stilt ut, trenger ikke være i4 sånn sett.

Sånn er bilen satt opp i dag med 4FH.

 

 

Jeg har i4 med mokkainteriør og karbontrim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Hvilke setevalg har man egentelig? Man har vanlige sport seter, så er det M setene som ser fete ut men som var vonde å sitte i? Er det noen andre alternativ, finnes det f eks komfortseter slik som på 5-serie og opp?

Som med alt fra BMW opp til og med tallet 4 (og 8-serie). Sportsseter og M-sportsseter. Standardseter får man riktignok ikke. M-sportssetene her er mye av det samme som setene i X3/X4 M, M2 Competition, M3 og M4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fredrik 90 selv jeg som er "sete med knekk i ryggen"-mann, så synes jeg M-sportssetene er det nærmeste man kommer. Dog er det ikke til å stikke under en stol at ethvert sete fortjener knekk i ryggen slik man er bortskjemt med fra 5-/X5 og opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...