Dusy Skrevet Torsdag kl. 20:02 Skrevet Torsdag kl. 20:02 3 hours ago, mslello said: En ting til du kan prøve. Hender at personverninnstillingene tuller seg til. Fjern alle tillatelser. Så rebooter du systemet og slår på alle tillatelser igjen. Nå funka alt som ingenting hadde skjedd. Bilen stått stille siden kl 14 ca. Satser på at den bare trengte å summe seg litt. fupsaker og mslello reagerte på dette 2
mslello Skrevet Fredag kl. 14:22 Skrevet Fredag kl. 14:22 18 timer siden, Dusy skrev: Nå funka alt som ingenting hadde skjedd. Bilen stått stille siden kl 14 ca. Satser på at den bare trengte å summe seg litt. Spørs om BMW tilfeldigvis har jobbet litt med systemene. Jeg måtte logge inn på Spotify igjen i dag tidlig. Fikk også ny versjon av My BMW appen. Verdt å merke seg at spotify er en del av connected music pakken. Den må man betale for etter at bilen blir 3 år. Min gikk ut februar. Eneste jeg fikk beskjed om var at kartoppdatering og trafikk informasjon gikk ut. Det har ikke jeg bruk for så ofte, så tenkte å vente til black friday evt. Måtte sjekke med verksted hvorfor spotify var borte, men det var altså en sammenheng. Jeg liker den innebygde spotify best og den gir best lyd, så betalte i år. Mulig Android Auto blir løsningen neste år.. Dusy reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Fredag kl. 14:30 Skrevet Fredag kl. 14:30 3 minutes ago, mslello said: Spørs om BMW tilfeldigvis har jobbet litt med systemene. Jeg måtte logge inn på Spotify igjen i dag tidlig. Fikk også ny versjon av My BMW appen. Verdt å merke seg at spotify er en del av connected music pakken. Den må man betale for etter at bilen blir 3 år. Min gikk ut februar. Eneste jeg fikk beskjed om var at kartoppdatering og trafikk informasjon gikk ut. Det har ikke jeg bruk for så ofte, så tenkte å vente til black friday evt. Måtte sjekke med verksted hvorfor spotify var borte, men det var altså en sammenheng. Jeg liker den innebygde spotify best og den gir best lyd, så betalte i år. Mulig Android Auto blir løsningen neste år.. Funka helt fint i dag tidlig, og 15 minutter ut i kjøre turen etter jobb, også hoppa den ut igjen. Og slet veldig med å laste inn sanger når man kom inn igjen. Ser også at bilen slet med å finne dekning. Ett eller annet er det hvert fall. Ser at jeg har connected pakka til neste år så er i hvert fall ikke det..og helt enig med deg, merkbar forskjell på lyden kontra streame gjennom bluetooth og Spotify appen i bilen. Sykt irriterende.
mslello Skrevet Fredag kl. 14:36 Skrevet Fredag kl. 14:36 4 minutter siden, Dusy skrev: Funka helt fint i dag tidlig, og 15 minutter ut i kjøre turen etter jobb, også hoppa den ut igjen. Og slet veldig med å laste inn sanger når man kom inn igjen. Ser også at bilen slet med å finne dekning. Ett eller annet er det hvert fall. Ser at jeg har connected pakka til neste år så er i hvert fall ikke det..og helt enig med deg, merkbar forskjell på lyden kontra streame gjennom bluetooth og Spotify appen i bilen. Sykt irriterende. Fungerte uten drop til meg i 1,5 time i dag etter jeg fikk logget inn igjen. Så da er det vel bare å vente på verkstedtimen.. 🙄 fupsaker og Dusy reagerte på dette 2
Dusy Skrevet Fredag kl. 14:39 Skrevet Fredag kl. 14:39 (endret) 15 minutes ago, mslello said: Fungerte uten drop til meg i 1,5 time i dag etter jeg fikk logget inn igjen. Så da er det vel bare å vente på verkstedtimen.. 🙄 Jeg har såpass OCD at jeg har Connected Drive i telefonen 😂 Da venter man på en fjern oppdatering, og hvis ikke bilen finner den så kommer de til å feilsøke videre. Kjekt at de er oppe til kl 20! Endret Fredag kl. 14:52 av Dusy fupsaker og mslello reagerte på dette 2
Scuirus2 Skrevet Fredag kl. 14:49 Skrevet Fredag kl. 14:49 19 timer siden, Scuirus2 skrev: Er det på MyBMW på bmw.no jeg skal legge inn VIN for å kunne følge bilen i fra når den kommer på nett i produksjonsprosessen. Noen som har svar på dette? Det ser sånn ut i appen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå