*MrB* Skrevet September 23 Skrevet September 23 4 minutes ago, tennbrikket said: Huff, banken sa til og med ja. 11 år med topazblau og fortsatt ikke lei fargen. Svak for bmw sine blåfarger. Tanzanitblå er nesten sort i overskyet vær. Er noen hakk mørkere enn Topaz. Men for ell del. Det er en fin farge. fupsaker, tennbrikket og sveigis reagerte på dette 3
GtiGtr Skrevet September 23 Skrevet September 23 2 timer siden, tennbrikket skrev: Har begynt å titte nærmere. Tenkte å reise å se på noen biler i de kommende ukene. Har snevret meg litt inn på supercharged med m sport pro, 2025 modell. Noe spesielt utstyr man burde ha ? Eller dekker supercharged det meste ? Om du ser på 25 modeller, husk å sjekk med en forhandler kva du må betale for en heilt ny 26 mod. Ikkje skjelden at et kan få en ubrukt bil til nesten samme pris som 1 år gammel på finn. Ikkje alltid alle kampanjer er på nett, så ta kontakt med en forhandler får å få tilbud.
tennbrikket Skrevet September 23 Skrevet September 23 1 minutt siden, GtiGtr skrev: Om du ser på 25 modeller, husk å sjekk med en forhandler kva du må betale for en heilt ny 26 mod. Ikkje skjelden at et kan få en ubrukt bil til nesten samme pris som 1 år gammel på finn. Ikkje alltid alle kampanjer er på nett, så ta kontakt med en forhandler får å få tilbud. Kan høre litt, men prøvde å specce en lik som den på Finn og den havnet på 830-850. Får vel noen prosenter, men skal vel hardt holde å få ned 200
GtiGtr Skrevet September 23 Skrevet September 23 (endret) 3 timer siden, tennbrikket skrev: Kan høre litt, men prøvde å specce en lik som den på Finn og den havnet på 830-850. Får vel noen prosenter, men skal vel hardt holde å få ned 200 Er det på likt utstyrt bil? Må jo være en feil en plass for det der jo ingen grunn til at Bilia skulle slå av 200k på en 6mnd gammal bil kontra ny? Endret September 23 av GtiGtr
*MrB* Skrevet September 23 Skrevet September 23 Gå inn på BMW.no og søk på tilgjengelige biler. Du finner helt nye Superchargedbiler fra ca 680k og oppover. Den du linket til vil nok fort havne over 750k som ny da. Det var ingen upris på den sånn sett. Vinterhjul er jo med, og de er jo ubrukte. Klarer du å få en I4 til å koste over 800k har du vært ivrig i konfiguratoren...
GtiGtr Skrevet September 23 Skrevet September 23 Og siden det er kvartalsavslutning no så får du kanskje en bedre deal direkte med forhandler om du slår til i september?
tennbrikket Skrevet September 23 Skrevet September 23 (endret) 4 timer siden, GtiGtr skrev: Er det på likt utstyrt bil? Må jo være en feil en plass for det der jo ingen grunn til at Bilia skulle slå av 200k på en 6mnd gammal bil kontra ny? Mulig jeg er helt ute og sykler nå, men valgte supercharge, skinn, tanzanite, carbon lister og m sport pro og da ble det sånn. Kan fort være at det er på en masse utstyr her som det ikke er på den som ligger på finn. Har ikke helt oversikt over utstyr, men det er kun det jeg har valgt. https://configure.bmw.no/no_NO/configure/G26/71HD/FVATQ,P0C3Z,S01CB,S01CX,S0230,S0248,S02PA,S02VB,S02VD,S02VF,S02VL,S0302,S0322,S033B,S033T,S03AC,S03FW,S03M2,S03MF,S0403,S0420,S0428,S0430,S0431,S0459,S0488,S0491,S0493,S04A2,S04GQ,S04HA,S04MC,S04NW,S04T2,S04U9,S04UR,S04V1,S0534,S0548,S0552,S05AC,S05AQ,S05AU,S05DA,S05DN,S0654,S0688,S06AE,S06AF,S06AK,S06C4,S06NX,S06PA,S06S4,S06U3,S06VB,S0715,S0754,S0760,S0775,S07A2,S07LG,S0885,S08R3,S08R9,S08TF,S08TR,S08WD,S08WN,S0ZSC/SE000001 Endret September 23 av tennbrikket
papertiger Skrevet September 23 Skrevet September 23 (endret) Husk at konfigurator er veiledende listepris. Forhandlerne opererer med diverse kampanjer, gode tilbud, åpne for forhandling om pris, og lagerbiler som også kan forhandles på, så jeg ville ha specca opp bilen slik du ønsker den, skriv det ut, ta det med deg til forhandler og spec opp en lik. Gjerne uten å vise hva du har gjort selv, da har jo selger en forventning om at du vet hva sluttprisen kan ende på. Se hva du ender på. Prut og jobb med selger. Sammenlign med lagerbiler og biler i systemet/på BMW.no sine sider, samt finn. Så skal det sies at det tansanittblå eksemplaret med merino tartufo interiør var utrolig lekkert, og forholdsvis bra priset vil jeg si. Endret September 23 av papertiger tennbrikket reagerte på dette 1
tennbrikket Skrevet September 23 Skrevet September 23 (endret) 5 minutter siden, papertiger skrev: Husk at konfigurator er veiledende listepris. Forhandlerne opererer med diverse kampanjer, gode tilbud, åpne for forhandling om pris, og lagerbiler som også kan forhandles på, så jeg ville ha specca opp bilen slik du ønsker den, skriv det ut, ta det med deg til forhandler og spec opp en lik. Gjerne uten å vise hva du har gjort selv, da har jo selger en forventning om at du vet hva sluttprisen kan ende på. Se hva du ender på. Prut og jobb med selger. Sammenlign med lagerbiler og biler i systemet/på BMW.no sine sider, samt finn. Så skal det sies at det tansanittblå eksemplaret med merino tartufo interiør var utrolig lekkert, og forholdsvis bra priset vil jeg si. Verdt ett forsøk. Skal ta kontakt med min lokale bilia forhandler. Kunne få storkunderabatten på nybil fra jobben, men den utgjør nok ikke store greiene. Har dog ett litt øvre tak på ca 600 med noe forbehold. Lett å bli revet med. Planen var å sette opp carport før bilhandel, men nå ser det dessverre ikke så lyst ut for den carporten . Ikke blir det aktuelt å kjøre bilen full i salt og drit inn i varmen sammen med e34'n heller. Er i en litt "30 årskrise" da det tallet nærmer seg med stormskritt i slutten av desember. Endret September 23 av tennbrikket
*MrB* Skrevet September 23 Skrevet September 23 (endret) Siden denne modellen "alltid" er på kampanje er det misvisende å bygge noe selv i konfiguratoren ja. Med mindre du har bestemt deg for noe helt spesielt i individual-land så klart. DA klarer du nok å bikke 800k. Merino, M-pro og carbon er ekstra, også på SC, men flere lagerbiler har også ekstrautstyr. Jeg er en kjiping, som mente at en FC fikk holde lenge, men jeg fikk likevel en lagerbil med soltak, HK og 19''. Endret September 23 av *MrB* laffe reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet September 23 Skrevet September 23 Tanzanite Blue er nydelig farge på i4. Fra å være blå og lilla i strålende sol til svart med litt overskyet. En av de fineste fargene til i4. Alle er jo fin da, men man har noen personlige preferanser som med alt annet. Kjør på!
Lars89 Skrevet September 23 Skrevet September 23 Hjelper å legge til Premium Edition. 98 700 i rabatt på din konfigurasjon. Men ja det blir fort dyrt. Jeg hadde røket på Individual lakk til 49k hvis jeg skulle bestilt ny.
tennbrikket Skrevet September 23 Skrevet September 23 2 minutter siden, Lars89 skrev: Hjelper å legge til Premium Edition. 98 700 i rabatt på din konfigurasjon. Men ja det blir fort dyrt. Jeg hadde røket på Individual lakk til 49k hvis jeg skulle bestilt ny. jeg deler den tanken. i4 i "standard farge" er blitt litt som tesla, man ser stort sett de samme 3 fargene gjentatte ganger.
Dusy Skrevet September 23 Skrevet September 23 Du blir ikke å angre med en i4 Mer komplett bruksbil skal man lete lenge etter. Føler BMW, som Lasse påpeker, har lagd en bil som treffer oss entusiaster ganske godt tross for mangelen på en forbrenningsmotor. Bare å glede seg! tennbrikket, Marius2002, Orjan og 1 annen reagerte på dette 4
*MrB* Skrevet September 23 Skrevet September 23 1 hour ago, tennbrikket said: jeg deler den tanken. i4 i "standard farge" er blitt litt som tesla, man ser stort sett de samme 3 fargene gjentatte ganger. Fire red er faktisk ganske sjelden. Og ganske fin. Koster lite gjør den og. Men jeg synes I4 er aller best i sort, for da skjules en del av detaljene jeg ikke liker. (Grill og luftinntak foran, bakfanger og sideskjørt). Betale 50k for lakk hadde jeg aldri gjort, men det koker nå ned til personlige valg og preferanser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå