Fredrik 90 Skrevet November 14 Skrevet November 14 På 13.11.2025 den 10.03, 316 skrev: Da ble det signering av I4 M60. Dessverre var jeg litt feig og valgte Brooklyn Grey. Men jeg tror jeg blir happy 😀 Gratulerer! Du kommer til å synes det er helt herlig å være tilbake med BMW som bruksbil Når forhandler skal regge den så be om å få den på HB skilter, de er vel lokale til der du bor. Det kommer til å matche bra der den står ved siden av E34en din med samme bokstav kombinasjon. 316 reagerte på dette 1
316 Skrevet November 14 Skrevet November 14 46 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer! Du kommer til å synes det er helt herlig å være tilbake med BMW som bruksbil Når forhandler skal regge den så be om å få den på HB skilter, de er vel lokale til der du bor. Det kommer til å matche bra der den står ved siden av E34en din med samme bokstav kombinasjon. Det er gjort. Så nå har jeg både E30, E34 og snart i4 med HB skilter 🤣 Madammen så rart på meg da jeg sa det til selgeren. Fredrik 90 reagerte på dette 1
Heik80 Skrevet Fredag kl. 14:42 Skrevet Fredag kl. 14:42 O`hoi🤠 Noen som har spandert på seg oppgradering fra Bass Brothers? Syns HK anlegget er litt flatt og ho eg dele seng med er faktisk enig😅 Forrige bil F15 hadde jo Bang Olufsen så vanskelig å toppa den,skjønne eg😅
Simwiu Skrevet Fredag kl. 17:41 Skrevet Fredag kl. 17:41 2 timer siden, Heik80 skrev: O`hoi🤠 Noen som har spandert på seg oppgradering fra Bass Brothers? Syns HK anlegget er litt flatt og ho eg dele seng med er faktisk enig😅 Forrige bil F15 hadde jo Bang Olufsen så vanskelig å toppa den,skjønne eg😅 Installerte nylig bass oppgradering nivå 4 på min og vil absolutt anbefale det. Synes faktisk det ble litt i overkant mye bass med standard instillinger, men etter litt tweaking på EQ så ble det ganske så bra lydbilde😉 Heik80 reagerte på dette 1
Heik80 Skrevet Fredag kl. 18:02 Skrevet Fredag kl. 18:02 18 minutter siden, Simwiu skrev: Installerte nylig bass oppgradering nivå 4 på min og vil absolutt anbefale det. Synes faktisk det ble litt i overkant mye bass med standard instillinger, men etter litt tweaking på EQ så ble det ganske så bra lydbilde😉 Den e god tenkte å bestille den lyd pakke 4 er vell likt so bass 4 bare en ekstra forsterker til høytaler. Kan du evt ta bilde av Eq innstillinger dine?
S-Bullaren Skrevet Lørdag kl. 17:36 Skrevet Lørdag kl. 17:36 23 timer siden, Heik80 skrev: Den e god tenkte å bestille den lyd pakke 4 er vell likt so bass 4 bare en ekstra forsterker til høytaler. Kan du evt ta bilde av Eq innstillinger dine? Prøv disse justeringene https://www.i4talk.com/threads/calibrated-premium-hk-audio-2024-m50.11609/?nested_view=1#replies
Saltkjelen Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden BMW er flinke til å underkommunisere effekt, og i4 M50 viser seg å ikke være et unntak. En i4 M50 er kjørt i dynobenk i Nederland og får påvist 644,8hk i Sport Boost og 559,1hk i vanlig modus. mslello, Ampera, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
*MrB* Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hva er egentlig Sport Boost? Er det noe annet enn Sport?
Heik80 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Det er den gode modusen eg pleie å dra på med på Landro 😜🤣
Saltkjelen Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 52 minutter siden, *MrB* skrev: Hva er egentlig Sport Boost? Er det noe annet enn Sport?
*MrB* Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Ok. Så det ligger faktisk et effekttrinn over de vanlige kjøreprogrammene. Når jeg tenker meg om lurer jeg på om jeg ikke fant frem dette når jeg prøvekjørte en gang tilbake i 2022 eller deromkring. I bilen jeg har nå har jeg aldri trykket meg forbi comfort, så aner ikke hva som ligger der. Ser i utstyrslisten at jeg visstnok har dette, så da er det vel greit. 25 minutes ago, Heik80 said: Det er den gode modusen eg pleie å dra på med på Landro 😜🤣 Spesielt forbi skolen. Heik80 reagerte på dette 1
316 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Hente bil på torsdag, skal si jeg gleder meg. Ikke hatt BMW som bruksbil siden jeg var rundt 20 🤔 Håper jeg ikke blir skuffet 😎 Heik80, Saltkjelen og KireS reagerte på dette 3
Dirty Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Gratulerer! Har holdt på å kjøpe flere ganger, men fornuften har tatt meg. Men nå ble jeg frista igjen 😆
Skulebollen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden I4 m60 på kampanje nå må da vere av det mest fornuftige man kan kjøpe i dagens marked 🤔 Koster jo knapt mer enn en 6-7 år gammel "utslitt" 530d fupsaker reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 4 minutes ago, Skulebollen said: I4 m60 på kampanje nå må da vere av det mest fornuftige man kan kjøpe i dagens marked 🤔 Koster jo knapt mer enn en 6-7 år gammel "utslitt" 530d Helt totalt enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå