Fredrik 90 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden På 13.11.2025 den 10.03, 316 skrev: Da ble det signering av I4 M60. Dessverre var jeg litt feig og valgte Brooklyn Grey. Men jeg tror jeg blir happy 😀 Gratulerer! Du kommer til å synes det er helt herlig å være tilbake med BMW som bruksbil Når forhandler skal regge den så be om å få den på HB skilter, de er vel lokale til der du bor. Det kommer til å matche bra der den står ved siden av E34en din med samme bokstav kombinasjon. 316 reagerte på dette 1
316 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 46 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer! Du kommer til å synes det er helt herlig å være tilbake med BMW som bruksbil Når forhandler skal regge den så be om å få den på HB skilter, de er vel lokale til der du bor. Det kommer til å matche bra der den står ved siden av E34en din med samme bokstav kombinasjon. Det er gjort. Så nå har jeg både E30, E34 og snart i4 med HB skilter 🤣 Madammen så rart på meg da jeg sa det til selgeren. Fredrik 90 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå