*MrB* Skrevet Torsdag kl. 12:23 Skrevet Torsdag kl. 12:23 Jeg synes setene er noe av det beste med i4. De er store nok til at 5/7-seriekroppen min passer greit. Men ja. Synes jeg sitter litt for høyt og flatt til at det blir toppscore. laffe reagerte på dette 1
laffe Skrevet Torsdag kl. 21:02 Skrevet Torsdag kl. 21:02 10 timer siden, papertiger skrev: 3-serie biler skal ligge under 5-serie biler i komfort og finesse. Det gjelder også setene. Merk at du får også forskjellige seter i i5, fra standard til komfort til M sport seter. Vi prøvde en 330e med M sport setene og de var merkbart bedre enn sportssetene i støtte og sittekomfort. Dog hardere enn komfortsetene i F11'en vi akkurat kom fra. Har egentlig følt at sportseter til BMW har vært bra uansett om det har vært 3-serie eller 5-serie, men at de generelt har blitt litt dårligere med årene i hvertfall mtp. på innstillinger. Men er kanskje litt en vanesak også. Har jo kjørt et par lange turer i G21 uten at setene har plaget meg noe særlig så ble litt overrasket over at jeg ble sittende å tenke så mye på setene etter prøvekjøring. Mulig jeg legger litt for mye i det
Saltkjelen Skrevet i går, 05:30 Skrevet i går, 05:30 Setene i G20/G21/G26/G01/G08 er identiske (de er det også med 2-dørs variantene sine, foruten tilt av ryggen). Finner du de komfortable i G21, så er det samme saken i en G26. laffe og fupsaker reagerte på dette 2
papertiger Skrevet i går, 05:52 Skrevet i går, 05:52 Det skal sies at sittestillingen vel er litt lavere i en 4-serie vs. 3-serie og i en X4 vs. X3. Var merkbart i vår F36 4-serie vs. en F31 og F20 f.eks. Det kan være nok til at vinkelen på setet kan justeres litt annerledes, og hvordan kroppen møter den sittestillingen. Jeg satt meget godt i F-serie 4-serie-setene våre.
Saltkjelen Skrevet i går, 05:59 Skrevet i går, 05:59 6 minutter siden, papertiger skrev: Det skal sies at sittestillingen vel er litt lavere i en 4-serie vs. 3-serie og i en X4 vs. X3. Var merkbart i vår F36 4-serie vs. en F31 og F20 f.eks. Det kan være nok til at vinkelen på setet kan justeres litt annerledes, og hvordan kroppen møter den sittestillingen. Jeg satt meget godt i F-serie 4-serie-setene våre. Det er likt delenummer på seterammene til 2-, 3-, 4-, iX3/X3/X3 M og X4/X4 M. Dersom det er forskjellig sittehøyde, skyldes dette forhøyninger i gulvet. fupsaker og ahj reagerte på dette 2
papertiger Skrevet i går, 06:13 Skrevet i går, 06:13 6 minutes ago, Saltkjelen said: Det er likt delenummer på seterammene til 2-, 3-, 4-, iX3/X3/X3 M og X4/X4 M. Dersom det er forskjellig sittehøyde, skyldes dette forhøyninger i gulvet. Det er godt mulig det skyldes det. Satt i alle fall merkbart lavere i 4-serie enn 3-serie.
Ron788m Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Er det ikke en ørliten forskjell i vinkel om setet er elektrisk eller ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå