Saltkjelen Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 Dette er riktignok ikke fra BMW, men et firma i Nederland som er godkjent/anbefalt av BMW. Visstnok kan nederlendere bestille bil, der BMW leverer bilen direkte til dette firmaet for å sy om interiøret. Det kan med andre ord virke som en slags underleverandør av noe slag for BMW Individual (?) - selv om det høres lite trolig ut. Selskapet hevder imidlertid at alle garantier opprettholdes, så et eller annet bånd er det nok her. Uansett - for rundt 50 000kr har man et interiør med masse skinn i Nappa eller Merino. Da det er lite sannsynlig at BMW Individual vil innfri mine ønsker (til vettuge priser), blir det nok til at min bil havner i Nederland. Må si jeg likte innblanding av hvitt skinn i den mengden som er gjort her. fupsaker, Walkabout, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 16 minutter siden, Iver92 skrev: Bare legger denne her, så får dere se om dere oppdager noe nytt og spennende https://webfrontend.evecp.bmw.cloud/b2a250a Må vel være 50-årsmerket, som jeg også har valgt på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver92 Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 12 minutter siden, fupsaker skrev: Må vel være 50-årsmerket, som jeg også har valgt på min. Stemmer, men sikter til den som er på dashbordet Syntes den var ny og litt spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 4 minutter siden, Iver92 skrev: Stemmer, men sikter til den som er på dashbordet Syntes den var ny og litt spennende Hehe, absolutt. Var ikke klar over at den kom. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver92 Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 Det var ikke forhandleren min heller 😅 Han sjekker med produktansvarlig, så litt spent på svaret! Usikker på hva jeg skal synes om det da men... fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 1 time siden, Saltkjelen skrev: Dette er riktignok ikke fra BMW, men et firma i Nederland som er godkjent/anbefalt av BMW. Visstnok kan nederlendere bestille bil, der BMW leverer bilen direkte til dette firmaet for å sy om interiøret. Det kan med andre ord virke som en slags underleverandør av noe slag for BMW Individual (?) - selv om det høres lite trolig ut. Selskapet hevder imidlertid at alle garantier opprettholdes, så et eller annet bånd er det nok her. Uansett - for rundt 50 000kr har man et interiør med masse skinn i Nappa eller Merino. Da det er lite sannsynlig at BMW Individual vil innfri mine ønsker (til vettuge priser), blir det nok til at min bil havner i Nederland. Må si jeg likte innblanding av hvitt skinn i den mengden som er gjort her. "De eksklusive BMW-skinnlinjene, som Individual-linjen og M Sport Edition, er laget internt av Cools Upholstery. For BMW dekker vi hele utvalget av modeller (bmw i8, bmw 1-serien, bmw x7, bmw i3, bmw x1, bmw x5 osv.)." Ser ut til at det er disse som lager Individual for BMW. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 10 minutter siden, Pekka skrev: "De eksklusive BMW-skinnlinjene, som Individual-linjen og M Sport Edition, er laget internt av Cools Upholstery. For BMW dekker vi hele utvalget av modeller (bmw i8, bmw 1-serien, bmw x7, bmw i3, bmw x1, bmw x5 osv.)." Ser ut til at det er disse som lager Individual for BMW. Så det betyr egentlig at våre biler skulle kunne bli sendt dit rett fra BMW-fabrikken? Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 3 minutter siden, fupsaker skrev: Så det betyr egentlig at våre biler skulle kunne bli sendt dit rett fra BMW-fabrikken? Dette har vi neppe godt av å se https://www.coolsbekledingen.nl/automotive/bmw/ fupsaker og liffi reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver92 Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 3 timer siden, Iver92 skrev: Bare legger denne her, så får dere se om dere oppdager noe nytt og spennende https://webfrontend.evecp.bmw.cloud/b2a250a Svaret fra selger: Sitat Denne merkingen blir eventuelt kun tilgjengelig på rendyrkede M-modeller. Sånn som M2-M8. For M-Performance og M-Sport -modeller, så vil ikke dette bli tilgjengelig fra fabrikk. Dette er svaret jeg fikk fra Sverige. Om jeg sjekker en rendyrket M-bil i dag, så ligger ikke opsjonen tilgjengelig. Men rart at det da er i den digital brosjyren til i4 🤔 Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 4 timer siden, Saltkjelen skrev: Det er nok flere biler enn i4 som vil få problemer med å komme ned så bratte innkjøringer som det der. Om det skulle vise seg at bakkeklaringen på i4 blir et problem, så kommer i alle fall jeg til å montere dekk med hakket høyere profil for å kompensere for den beskjedne senkingen som er tilført. Har ikke sett bilen live med annet enn 18" enda og det ser jo ikke så ille ut. Det BMW har klart denne gangen, er å gi bilen riktig stuk, så det er ikke mer luft i framskjermene enn bakskjermene på i4. Da kan vi komme langt med litt mer gummi på felgene tror jeg. Bortsett fra på 18" da, der er det gummi i massevis 😅 Men det blir spennende å se hva ACS kommer med Saltkjelen, Fahad og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 3 timer siden, Pekka skrev: "De eksklusive BMW-skinnlinjene, som Individual-linjen og M Sport Edition, er laget internt av Cools Upholstery. For BMW dekker vi hele utvalget av modeller (bmw i8, bmw 1-serien, bmw x7, bmw i3, bmw x1, bmw x5 osv.)." Ser ut til at det er disse som lager Individual for BMW. Stemmer. Er i dialog med de, og de sier at alle garantier er intakt ved å benytte seg av dem. Er bilen også bestilt i Nederland, vil fabrikken sende bilen direkte til dem for å gjøre det kunden ønsker. Jeg skal undersøke med min forhandler om det er mulig å hentet ut bilen hos en nederlansk forhandler - i så fall er det uproblematisk å få bilen tilsendt til dem for så å hente den ut hos en forhandler der nede. Det interessante i dette tilfellet er dog at prisen er vesentlig hyggeligere enn Individual. Det er nok en eller annen kobling her, men hvordan den henger sammen er ikke godt å vite. Uansett ser arbeidet deres helt originalt ut, så min bil kommer til å få seg en runde hos de. De trenger for øvrig 14 dager på å sy om hele interiøret i en i4. fupsaker, liffi, Fahad og 10 andre reagerte på dette 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsteinvh Skrevet Mars 14, 2022 Share Skrevet Mars 14, 2022 På 11.3.2022 den 8.04, Haroni skrev: Liten varsko til de av dere som ønsker å senke bilen, se siste minutt av klippet. Bilen har en klaring på 12,5 cm. Da hjelper det lite at bilen har en "transport mode" som høyner bakenden, når du først har kjørt over en vrien fartsdump. Prøvekjørte i4 for et par uker siden, og var innom flere parkeringshus, over diverse fartsdumper samt sporete oppkjørsel med mye snø og is hjemme for å teste bakkeklaringen. Tok ikke nedi noe sted, så tror dette vil gå helt greit til all 'vanlig' bruk. mslello, fupsaker, M.J og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 14, 2022 Share Skrevet Mars 14, 2022 @Saltkjelen Du oppdaterer vel når du hører mer ang. Firmaet i Nederland 😊? Har ingen behov for usedvanlig mye skinn inni bilen, men at øvre del av dørsidene ikke er skinn plager meg. Fått trekt opp dørtrekkene på ny er absolutt verdt noen kroner og uker ekstra ventetid M.J og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hageb Skrevet Mars 14, 2022 Share Skrevet Mars 14, 2022 (endret) Seks elbiler i en bratt kneik - kommer vi opp? - Norsk elbilforening Gikk ikke så bra med BMW i4 M50 i bakkestarttesten her. Ser ut til å ha europeiske vinterdekk. Velger der piggdekk ? Endret Mars 14, 2022 av hageb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.A Skrevet Mars 14, 2022 Share Skrevet Mars 14, 2022 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå