Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, ViKi skrev:

Noen her inne som har ordre/produksjonsnr 4639xxxx (bestilt i første halvdel av Juni 2021), og som har fått tildelt produksjonsuke/fått produsert sin M50 ennå?

Min ble bestilt 11.06.2021. Har ikke fått noe som helst av info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollega solgte sin for 850, uten å ha fått bilen engang med leverings ute i april. Bare la ut lufteinnlegg på Facebook, ble nedspammet. Solgt på under 48t. Tjente 150k på å trykke inn i en konfigurasjon og trykk bestill.. 

Endret av Clarity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smått lyst til å legge ut min til 1 mill når jeg får den, bare for å se hvordan folk reagerer.

Men i bunn og grunn så har jeg ingen planer om å selge for noe annet enn i5, og det er bare kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Clarity skrev:

Vurderer å legge ut min når den kommer, er varslet om seriøs shortage på alt som er fra BMW og prisøkninger. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=251670344

En samme som har gjort det her på en M340i og bruker det som argumentasjon for prisen 

Dette er en M340d… Noen må fortelle han at det er litt forskjell på etterspørselen etter nye elbiler og etterspørselen etter ny dieselbiler om dagen 😂 Men nice try 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Dette er en M340d… Noen må fortelle han at det er litt forskjell på etterspørselen etter nye elbiler og etterspørselen etter ny dieselbiler om dagen 😂 Men nice try 👍

Enda værre... og bruke m og d i samme navn. og m performance på en diesel ☠️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å kuppe i4-tråden tror jeg også det kan bli et problem med både tilgang på utstyr og leveringstid på biler de neste årene. Så kan kanskje fremstå fristende å cashe inn hundre laks på en bilhandel, men hva skal man kjøpe da? En ribbet modell man må vente enda lengre på? Fremstår lite attraktivt i mine øyne.

Sitter tight på mine "fullutstyrte" F11 og F82 inntil videre, og tror ikke det er så dumt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Walkabout skrev:

Uten å kuppe i4-tråden tror jeg også det kan bli et problem med både tilgang på utstyr og leveringstid på biler de neste årene. Så kan kanskje fremstå fristende å cashe inn hundre laks på en bilhandel, men hva skal man kjøpe da? En ribbet modell man må vente enda lengre på? Fremstår lite attraktivt i mine øyne.

Sitter tight på mine "fullutstyrte" F11 og F82 inntil videre, og tror ikke det er så dumt :) 

Det er jo et kompromiss. Da må man sitte på pinebenken med en ventepølse da, eller holde på fossilen sin. 

Eller så er det jo mange som har kjøpt utelukket kun for å videreselge og da er jo det utgangspunktet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Clarity skrev:

Det er jo et kompromiss. Da må man sitte på pinebenken med en ventepølse da, eller holde på fossilen sin. 

Eller så er det jo mange som har kjøpt utelukket kun for å videreselge og da er jo det utgangspunktet 

Fremstår som de fleste her har kjøpt bilen fordi de har lyst på den, men at det for enkelte/mange frister å selge den videre dersom de kan tjene 100 kjappe laks. Som vi er inne på så blir det jo da et kompromiss, enten måtte holde på fossilbilen sin eller få enda en ventepølse eller risikere svært lang leveringstid og/eller ribbet utstyr på neste elbil.

Hadde ikke solgt min M4 om noen bydde meg 100k mer enn det jeg ga for ett år siden. Tror heller ikke jeg hadde solgt min F11 om noen bydde 100k mer enn markedsverdi. Nå er jeg sikkert litt skadet akkurat på det, men mest ville jeg takket nei fordi jeg ikke hadde hatt noen verdige erstattere klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Clarity skrev:

Vurderer å legge ut min når den kommer, er varslet om seriøs shortage på alt som er fra BMW og prisøkninger. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=251670344

En samme som har gjort det her på en M340i og bruker det som argumentasjon for prisen 

Ja, er ikke bare I4 som har lang leveringstid om dagen fra bmw, var innom i dag og selger sa at man fikk ikke ny M3 heller før i 2023 om man bestiller nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...