Kjennern Skrevet September 15, 2022 Share Skrevet September 15, 2022 Noen andre som nærmer seg produksjon nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 15, 2022 Share Skrevet September 15, 2022 3 hours ago, Kjennern said: Noen andre som nærmer seg produksjon nå? Siste uken i september er planen. M.J reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 15, 2022 Share Skrevet September 15, 2022 Min selger ringte igår, måtte fjerne 868m for og få bil i år. Gikk derfor for 19" og idag ringte han oppigjen og sa bilen var låst og går i produksjon neste uke 😊 bestilte 20 juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 15, 2022 Share Skrevet September 15, 2022 Var på i4-dag hos forhandleren i går, og der ble det fortalt at M868 ikke fås på oktober-produksjon. Mulig det er tilbake igjen på november, men det er jo håpløst uansett. Her burde forhandler etterlevert M868. Jeg belager meg på bil i 2023 og håper inderlig at staten ikke rekker å gjøre om merverdiavgiftsloven innen den tid. Chris A, M.J og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 15, 2022 Share Skrevet September 15, 2022 26 minutter siden, Saltkjelen skrev: Var på i4-dag hos forhandleren i går, og der ble det fortalt at M868 ikke fås på oktober-produksjon. Mulig det er tilbake igjen på november, men det er jo håpløst uansett. Her burde forhandler etterlevert M868. Jeg belager meg på bil i 2023 og håper inderlig at staten ikke rekker å gjøre om merverdiavgiftsloven innen den tid. Sparer vel fort inn pengene på og droppe 20" og bestille kjipe 19" og bruke dem til vinterhjul, for så å kjøpe 20" på ettermarkedet og forhåpentligvis grine til seg litt rabatter fra Bmw? Min skal for salg før den tas i bruk så rekner med den er vel så lettsolgt for 15k mindre og 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 15, 2022 Share Skrevet September 15, 2022 Absolutt, men håpløst at man ikke kan få bilen en har bestilt uten å inngå slike kompromisser. For min del henger nok bilen i tynn tråd uansett felgvalg, spesielt ettersom jeg ikke skal ha kataloglakk. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 16, 2022 Share Skrevet September 16, 2022 22 timer siden, Saltkjelen skrev: Absolutt, men håpløst at man ikke kan få bilen en har bestilt uten å inngå slike kompromisser. For min del henger nok bilen i tynn tråd uansett felgvalg, spesielt ettersom jeg ikke skal ha kataloglakk. Nei er helt enig i det. Glad min skal selges😅 hadde ikke ville hatt bilen uten 20m hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 17, 2022 Share Skrevet September 17, 2022 Hvordan skrur man av automatisk låsing ved kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet September 17, 2022 Share Skrevet September 17, 2022 8 timer siden, Marius2002 skrev: Hvordan skrur man av automatisk låsing ved kjøring? Går ikke lenger 🙄 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 17, 2022 Share Skrevet September 17, 2022 3 minutter siden, mslello skrev: Går ikke lenger 🙄 Bra du kom på banen, tusen takk for svar mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet September 17, 2022 Share Skrevet September 17, 2022 Går kanskje med bimmercode etc😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet September 17, 2022 Share Skrevet September 17, 2022 1 time siden, Marius2002 skrev: Bra du kom på banen, tusen takk for svar Når jeg fikk bilen, så låste den opp når jeg satte bilen i P. Men etter 03.22 oppdateringen, så låser den bare opp førerdøra. Litt irriterende når du venter på noen og de river i dørhåndtak, fordi jeg ikke har låst opp 🙄 Spent på om det er noen endring på i neste versjon. Burde jo være mulig å bestemme selv som før. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViKi Skrevet September 18, 2022 Share Skrevet September 18, 2022 Endelig er I4'en ankommet heimen (etter 15 mnd ventetid) - Deilig! Fikk 2023 modell og alt utstyret jeg bestilte heldigvis (ink komfort access bakluke)! papertiger, Tony Soprano, Saltkjelen og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 18, 2022 Share Skrevet September 18, 2022 Gratulerer! Fikk du iDrive Touch også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViKi Skrevet September 18, 2022 Share Skrevet September 18, 2022 1 time siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer! Fikk du iDrive Touch også? Ja M.J reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå