Tony Soprano Skrevet Februar 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2023 10 timer siden, Ron Jeremy skrev: Gratulerer med nydelig F15, er også spent på motoriseringen, hørt mye bra om denne komboen. Forbruk, krefter osv, alt her er interresant 👍🏻 Nydelige farger, hadde også lagret denne mener jeg og huske. Takker 😊 Var litt spent men hadde lest litt på forhånd ang motor. Det var utstyrsliste og farger som gjorde att denne ble valgt og ikke motor. Men ble positivt overrasket og føler jeg ikke trenger mere.Kjører også endel stigning med tunnel og her går også det helt fint. Har rukket kjøre over 200 mil og det er nå litt flott med god oversikt i SUV/SAV selv om jeg i grunn foretrekker en sedan med litt akselavstand. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2023 mslello, Snagg30, hanssae og 14 andre reagerte på dette 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 6, 2023 Share Skrevet Februar 6, 2023 Jeg tenker som deg, helhet fremfor størst mulig motor. Men så er det også enkelte 25d som er noe overpriset kontra storebror med I6. F15 fremstår ikke som utdatert, tvert imot, mer «mye for pengene» og generelt - nydelig bil! papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2023 7 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Jeg tenker som deg, helhet fremfor størst mulig motor. Men så er det også enkelte 25d som er noe overpriset kontra storebror med I6. F15 fremstår ikke som utdatert, tvert imot, mer «mye for pengene» og generelt - nydelig bil! Ja… Heller ett flott interiør som skinndash alcantara taktrekk panorama B&O 6WB osv men det er klart det begrenser seg når man velger brukt. Så denne gangen ble det valgt utstyr foran effekt og det lever jeg helt fint med 😊 Og F15 er jo en staselig bil da 👍 Chris A, sveigis, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 6, 2023 Share Skrevet Februar 6, 2023 (endret) Meget fint interiør på denne. Jeg så en X5 med tilsvarende interiør hos min lokale Bavaria for litt siden, men den hadde i tillegg noen interiørlister som var helt nydelige. Endret Februar 6, 2023 av E.H.D mslello, Tony Soprano, KireS og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2023 9 minutter siden, E.H.D skrev: Meget fint interiør på denne. Jeg så en X5 men tilsvarende interiør hos min lokale Bavaria for litt siden, men den hadde i tillegg noen interiørlister som var helt nydelige. WOW 😍 Det var rålekkert ! Lister stod veldig fint til interiøret 👍 fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 6, 2023 Share Skrevet Februar 6, 2023 @Tony Soprano Dette hva gjennomført. Veldig spesielt og pent!! Han har visst hva han ville ha han som har bestilt denne. Sikkert tenkt som du. Utstyr, interiør foran effekt. Jeg hadde vert truende til å gjøre det samme selv skulle spekket en slik bil selv. Ron Jeremy og Tony Soprano reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2023 Nye navkopper Står det dimensjon i navkopp orginalt fra BMW ? Evt hvor bestille ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2023 Vårt bruksmønster har endret seg og vi ønsker en bil som er mere tjenlig for begge. Om noen ønsker en flott MINI eller en X5 så send meg gjerne en melding for flere opplysninger. sveigis, Ampera, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 30, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2023 Hei, Er det mulig å kjøpe del til venstre på nøkkel løst hos BMW ? Eller kjøper man alt nytt ? Eventuell link til hvor handle ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 30, 2023 Share Skrevet Juli 30, 2023 Nei, deler kan ikke kjøpes nytt hos BMW. Du kan imidlertid kjøpe tomme dummy-nøkler eller brukte nøkler fra eBay/AliExspress som du tar deler fra. Nøklene er modulære, så det er merkelig at man ikke kan kjøpe løse deler. Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 30, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2023 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: Nei, deler kan ikke kjøpes nytt hos BMW. Du kan imidlertid kjøpe tomme dummy-nøkler eller brukte nøkler fra eBay/AliExspress som du tar deler fra. Nøklene er modulære, så det er merkelig at man ikke kan kjøpe løse deler. Takker 👋 Ja merkelig,burde vært marked for dette hjå BMW 🤷♂️ Da finner jeg en shady nettside og kjører bestilling 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 30, 2023 Share Skrevet Juli 30, 2023 På 6.2.2023 den 19.18, E.H.D skrev: Meget fint interiør på denne. Jeg så en X5 med tilsvarende interiør hos min lokale Bavaria for litt siden, men den hadde i tillegg noen interiørlister som var helt nydelige. det var ikke en 50d å eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 30, 2023 Share Skrevet Juli 30, 2023 40 minutter siden, Ingvaldsen skrev: det var ikke en 50d å eller ? Husker egentlig ikke hvilken motor den hadde, men tror ikke det var ein 50d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 13 Forfatter Share Skrevet Januar 13 Helg og TLC 😊 papertiger, sveigis, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå