Tony Soprano Skrevet Desember 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2020 Takker ! Treff har aldri vært min sterke side selv om noen BMW treff lokalt har det blitt. Hadde vært hyggelig med ett større BMW treff til sommer’n uten maske og andre tiltak 😊 Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2020 Noen dagsferske interiørbilder 🙂 Liker godt att BMW spanderer alcantara i hattehyllen,blir en lekker kombo med B&O integrert. BimmerFan!, Walkabout, mslello og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 16, 2020 Share Skrevet Desember 16, 2020 Rett og slett vanvittig vakkert! F01 står seg ut som en av de mest vellykkede 7-seriene i mine øyne. Trinnløse dørstoppere, sydd taktrekk i skinn og alcantara med mer. fupsaker og Tony Soprano reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2020 Akkurat nå, Saltkjelen skrev: Rett og slett vanvittig vakkert! F01 står seg ut som en av de mest vellykkede 7-seriene i mine øyne. Trinnløse dørstoppere, sydd taktrekk i skinn og alcantara med mer. Enig 💯 Jeg hadde i grunn en G11 i kikkerten men snudde totalt når denne dukket opp. Det er jo ofte sånn med riktig utstyrte og velholdte biler de treffer en nerve og nattesøvnen uteblir til handel er i havn 😅 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 16, 2020 Share Skrevet Desember 16, 2020 Lekkert ja m-ratt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 16, 2020 Share Skrevet Desember 16, 2020 M-ratt? I denne bilen? Det ville vært totalt malplassert i mine øyne. Hvem som spec’et opp denne ny? Det må ha vært en med både usedvanlig god smak og lommebok. For en lekker bil. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 16, 2020 Share Skrevet Desember 16, 2020 Syns nå ikke det ser helt malplassert ut. Må no være et av de fineste rattet BMW har laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2020 15 timer siden, Reef89 skrev: Lekkert ja m-ratt nå. Liker svært godt M Ratt men bilen har jo ratt med tre i rattkrans 😊 Når man nærmer seg 50 så er tre i interiøret fullstendig legitimt 😄 Kolstad Jr., tambur4 og mslello reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2020 12 timer siden, Reef89 skrev: Syns nå ikke det ser helt malplassert ut. Må no være et av de fineste rattet BMW har laget. Svært lekkert i din bil Reef ! Ser jo nytt ut 😊 Hadde jeg ikke hatt ett Individual ratt orginalt i F01 så hadde jeg lett byttet selv 👍 Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 17, 2020 Share Skrevet Desember 17, 2020 Ja du sier noe der, jeg så ikke at det var Individual ratt nå før du sa det Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Desember 17, 2020 Share Skrevet Desember 17, 2020 Er så fantastisk flott det interiøret ditt🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2020 17 minutter siden, KireS skrev: Er så fantastisk flott det interiøret ditt🙌 Takker KireS 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Desember 18, 2020 Share Skrevet Desember 18, 2020 Nydelig interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2020 21 minutter siden, mslello skrev: Nydelig interiør! Takker mslello 😊 Bilen er rimelig anonym utvendig og helt orginal. Men åpner man dører så er det fantastisk lekkert og påkostet. Nyter hver tur og tar gjerne en omvei også. Jeg er svært glad i musikk og B&O spiller flott og er fint integrert i bilen. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2020 14 varme på Møre i dag.... MINI’n er skodd for vinter men F01 har sumarsko 😄 KireS, hanssae, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå