fupsaker Skrevet Desember 4, 2020 Share Skrevet Desember 4, 2020 31 minutter siden, papertiger skrev: Sikler litt på denne. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=199764498 Hvordan synes du 520d xdrive (er det 163hk eller 184hk du har?) funker motormessig? Ingen racer, men ingen racerbil heller Du bør jo i det minste ha powerkit om du skal ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 4, 2020 Share Skrevet Desember 4, 2020 26 minutes ago, fupsaker said: Du bør jo i det minste ha powerkit om du skal ha den. Bare sikler, ser mer og mer at vi har ikke har behov for en slik nå... fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Desember 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2020 2 timer siden, fupsaker skrev: Du bør jo i det minste ha powerkit om du skal ha den. powerkit på 5 serien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Desember 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2020 3 timer siden, papertiger skrev: Sikler litt på denne. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=199764498 Hvordan synes du 520d xdrive (er det 163hk eller 184hk du har?) funker motormessig? Ingen racer, men ingen racerbil heller Jeg syns 163 hk som jeg har fungerer fint jeg. Det er ikke noe racerbil, men samtidig nok effekt til en forbikjøring eller to. fupsaker og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2020 Share Skrevet Desember 4, 2020 Gratulerer med flott F11, @andreaskarm! Det er dyrt å være på forum, så jeg skyter inn første upgrade-tips; M5-rattdeksel (deksel med skinn og splitt). fupsaker, andreaskarm og Walkabout reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Desember 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2020 49 minutter siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer med flott F11, @andreaskarm! Det er dyrt å være på forum, så jeg skyter inn første upgrade-tips; M5-rattdeksel (deksel med skinn og splitt). det må sjekkes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2020 Share Skrevet Desember 4, 2020 fupsaker og andreaskarm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Desember 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2020 4 minutter siden, Saltkjelen skrev: Fryktelig tøft, men også fryktelig dyrt😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Desember 6, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2020 BimmerFan!, papertiger, Daniel. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Desember 7, 2020 Share Skrevet Desember 7, 2020 Gratulerer med flott bil! Noe som skal gjøres ved bilen eller er den helt som du vil ha den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 8, 2020 Share Skrevet Desember 8, 2020 Gratulerer! Kjempefin bil F1x tar seg veldig bra ut i hvit syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Desember 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2020 På 7.12.2020 den 23.07, Carlsius skrev: Gratulerer med flott bil! Noe som skal gjøres ved bilen eller er den helt som du vil ha den? Njaaaa, ny grill vertfall og nye felger neste sesong regner jeg med. Kanskje en leppe. Bortsett fra det blir det vel bare å holde den i tipp topp stand. Carlsius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2021 Da har jeg fått bytta den venstre belgen(den høyre ble byttet av forrige eiger i høst). Bestillt ny grill og front leppe. Satser på det blir bra. Nå er det bare sikkling på nye felger..... Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2021 litt oppgradering, montert performance leppe og ny grill. Meget fornøyd😊 nå er det felg jakt, men det er ikke så enkelt. garasjen er planen å starte på taket snart. Så nærmer seg noe der også. BimmerFan!, mslello, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 6, 2021 Share Skrevet Mars 6, 2021 Ser bra ut. 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå