Gabz Skrevet Februar 12, 2021 Share Skrevet Februar 12, 2021 Fantastisk farge på et nydelig karosseri S-ibra reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Februar 12, 2021 Share Skrevet Februar 12, 2021 (endret) Gratulerer. dette trenger du for å erstatte reflekser. https://autotecknic.com/products/autotecknic-carbon-fiber-rear-bumper-reflectors-bmw-f80-m3-f82-f83-m4 https://www.baanvelgen.com/en/acexxon-bmw-m3-m4-rear-reflector-insert-honeycomb Endret Februar 12, 2021 av Ampera S-ibra reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-ibra Skrevet Februar 12, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2021 @AmperaSe her ja, blir ren karbon bil snart 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Februar 12, 2021 Share Skrevet Februar 12, 2021 Slik ser det ut på min S-ibra reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-ibra Skrevet Februar 12, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2021 @Ampera ser veldig bra ut dette. Acexxon Honeycomb reflekter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 12, 2021 Share Skrevet Februar 12, 2021 På F90 er det fint med honeycomb i og med at de ligger mot diffuseren, men på F82 gjør det seg i mine øyne best å lakkere refleksene i bilens farge. Du kan sjekke @lagunillasin M4, han har gjort dette på sin lagunilla og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-ibra Skrevet Februar 12, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2021 @Walkabout Ja har sett den strøkne bilen til @lagunilla🥰. Må nesten se det på ekte før jeg bestemmer meg, har ikke lagt merke til dem så mye derfor jeg aldri har bytta dem😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 12, 2021 Share Skrevet Februar 12, 2021 (endret) Kul bil. Digger fargen. Kunne tenkt meg gul bil selv 😎 Endret Februar 12, 2021 av HalvorK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-ibra Skrevet Februar 12, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2021 @HalvorK Det er bare å kjøre på! HalvorK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 13, 2021 Share Skrevet Februar 13, 2021 E90n min er gul under gråfargen. Men spørs om det er noe suksess å skrape vekk topplaget 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 Fantastisk flott bil S-ibra! 😀 Kjapt innpå tråden din: Jeg har også kjøpt slike Acexxon Honeycomb inserts for å fjerne reflekser på min F87 M2. Hvordan stiller det seg mtp EU-kontroll? S-ibra reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 Meget flott M4! Personlig syns jeg denne fargen er mye penere enn Austin Yellow, så denne falt veldig godt i smak hos meg S-ibra reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-ibra Skrevet Februar 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2021 @Martin-D tusen takk. Det skal gå veldig fint på EU-kontroll da en av mine venner med M2 gjorde det samme. @Daniel.Her har du ved siden av Austin Yellow. Synes personlig Austin Yellow ser bedre ut på ekte enn på bilder, men jeg har også mer sansen for Speed Yellow sveigis, Saltkjelen, Ampera og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-ibra Skrevet Februar 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2021 Nå er det heldigvis ikke lenge igjen til jeg kan fylle opp albumet mitt med bilder av bilen. Det ser ut som våren nærmer seg litt tidligere i år. ☀️ Saltkjelen, Walkabout, Dusy og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-ibra Skrevet Mars 17, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2021 En liten stund siden jeg oppdaterte tråden. Satte på sommerfelgene + splitter nye Michelin 4S dekk. Må bare si disse dekka gir utrolig mye grep selvom det fortsatt er litt kaldt. Tok en 2>3 gir med 70% og hadde minimal spin. Tror ikke jeg så traction blinke engang, neste blir å teste i MDM og DSC off😎 mslello, KireS, sveigis og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå