Gå til innhold

SPEED YELLOW BMW M4 - Første post


S-ibra
 Share

Anbefalte innlegg

Rålekkert! Austin Yellow F82 er min absolutte favoritt, men denne havner heller ikke langt tilbake. Spesielt som LCI og med Competition-hjula er denne her virkelig lekker. Pøs på med bilder :) 

Kult med leppe, men jeg synes fronten forsvinner litt når de nederste "flappene" på fangerne også er sort/karbon. Men her er det smak og behag. Lakkerte reflekser bak ville også gjort baken mer clean. Stilig koffertlokk! Kunne kanskje også blitt mer clean uten skiltrammer, selv har jeg festet skiltene med 3M dobbelsidig teip og det sitter bra :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@WalkaboutTakk for innspill! Skiltrammene er fjernet mens den var vinterlagra så disse bildene er litt utdatert da de var tatt på sommeren/høst :D Så nå har jeg fått på 3M borrelås. Jeg har faktisk tenkt å fjerne de karbon splitterne og heller sette karbon på flappene over så man det blir litt mer variasjon av farger. Blir en del forandringer på bilen nå som sesongen nærmer seg. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, S-ibra skrev:

@WalkaboutTakk for innspill! Skiltrammene er fjernet mens den var vinterlagra så disse bildene er litt utdatert da de var tatt på sommeren/høst :D Så nå har jeg fått på 3M borrelås. Jeg har faktisk tenkt å fjerne de karbon splitterne og heller sette karbon på flappene over så man det blir litt mer variasjon av farger. Blir en del forandringer på bilen nå som sesongen nærmer seg. 😉

Det blir lekkert, er akkurat det jeg også liker best. Husker ikke i farten nå, men har sett en tysk produsent som lager ferdig karbon eller folie til å ha på flappene over, samt også i "innhukkene" bak mellom refleks og luftehullet nede. Det synes jeg også blir skikkelig tøft, men da må man ha refleksene også sorte da. Fant et bilde som viser det. 

f80.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@WalkaboutSkal se om jeg får montert dette før sesongstart. Jeg synes det blir litt for mye svart på baksiden for min smak. Men reflektere i bilens farge eller svart hadde vært veldig aktuelt, kanskje honeycomb reflektere istedet? 🤔

@SaltkjelenLCI lysene endrer denne bilen veldig! Har sotet både lyktene foran og bak. Det fremhever LCI lyktene veldig mener jeg! 😍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...