Saltkjelen Skrevet November 12, 2022 Share Skrevet November 12, 2022 Jeg liker det, men hadde aldri kjøpt en M5 med dette interiøret. Kunne muligens gått på en sprek roadster eller på en 1-4-serie. Skulebollen og liffi reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 Jeg liker det, men kan tenkes at slikt vil være for "spesielt interesserte" ja.. Er vel Sakhir Orange interiør dette? Hva er utvendig farge på bilen? Forhåpentligvis noe som passer til et slikt interiør 😅 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 (endret) 15 timer siden, liffi skrev: Hva tror dere markedet her hjemme er på et såpass sprekt interiør valg ? 😂 jeg synes det er litt tøft men tror det kan bli noe vanskelig å selge kanskje. . Alt etter pris men tilsvarende pris på tilsvarende bil så velger kanskje flertallet sort skinn ?! Jeg personlig liker det,det er sort der jeg synes det bør være sort. Endret November 13, 2022 av skoglund liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 13, 2022 Forfatter Share Skrevet November 13, 2022 Utvendig er en individual farge, men er mørk blå, nesten sort fupsaker, BimmerFan!, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 Sikkert Azuritschwarz da liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 Jeg synes det var gørrtøft, go for it sier jeg. Tror folk er litt mer åpne for farger når vi kommer til biler som dette 👍 fupsaker og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 1 time siden, liffi skrev: Utvendig er en individual farge, men er mørk blå, nesten sort Pent:) kjør på👍 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 Farge komboen var perfekt. Kunne fint hatt denne fargen innvendig i en m bil kontra kjedelig sort i noe sprekt. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 Hadde gjerne hatt denne komboen selv hvis jeg skulle handla. Jeg tror kundene fins, men dette vet du nok bedre sjøl. liffi og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 17, 2022 Forfatter Share Skrevet November 17, 2022 Bile var å er solgt men alltid noe rett før henting. Styra en stund nå.. Dpf var heeeelt tett, samme med kat. Fikk staka ut og styr men så har den nok gått tett lenge så trykkslangen var smelta å mye annet små greier som dukka opp på veien når man demonterer. men nå er den oppe å går igjen etter mye mekking å knoting 😂⚠️ kan ikke skryte på deg noe særlig fortjeneste etter denne runden ! Men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 17, 2022 Share Skrevet November 17, 2022 Jøss, tett DPF på en dansk kjørt bil? Trodde dette bare var ett sær norsk fenomen hvor enkelte biler aldri ser lenger turer en 10 min eller høyere hastigheter enn 60 km/t 😅 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 18, 2022 Forfatter Share Skrevet November 18, 2022 Ja er nok mere "normalt" her. Men denne har nok vært tett lenge. Men nå er det fri blås igjennom hele eksosen 👌🏻 fupsaker og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 18, 2022 Share Skrevet November 18, 2022 På 12.11.2022 den 19.30, liffi skrev: Hva tror dere markedet her hjemme er på et såpass sprekt interiør valg ? 😂 jeg synes det er litt tøft men tror det kan bli noe vanskelig å selge kanskje. . Alt etter pris men tilsvarende pris på tilsvarende bil så velger kanskje flertallet sort skinn ?! et facelift ratt her hadde gjort bilen 100 ganger mer spiselig fupsaker, Marius2002 og liffi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 18, 2022 Forfatter Share Skrevet November 18, 2022 @Ingvaldsen vi tenker likt der 🤝 Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 18, 2022 Share Skrevet November 18, 2022 3 timer siden, liffi skrev: @Ingvaldsen vi tenker likt der 🤝 Har den lav kilometer og ccb?🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå