Olaandref Skrevet Februar 24 Forfatter Skrevet Februar 24 3 timer siden, sveigis skrev: Dette mennesket som kjøper denne får en bra bil 😊 Husker jeg var med deg i påsken og som jeg sa ,her har du en gavepakke av bil. Høy for den som vil ha det Krefter nok Samtidig sportslig 😊. Men er kjedelig når man har bestemt seg for salg at ting går tregt .. Trøsten er at du er ikke den eneste ser det ut som ,før eller senere så er den borte. Hadde den på EU kontroll i går uten noen feil, ble faktisk kommentert at den er i veldig bra stand, og det mener jeg selv den er og. Mulig jeg har en kjøper nå faktisk, tok kontakt en trivelig kar som har X5 40D fra før, men som vil teste litt bensinbil, han hadde prøvd 540i til sønnen og forelsket seg i B58. Kjekt om jeg kan selge den til en som vet hva slags bil det er og som kommer til å ta vare på den videre. 🙂 Skulebollen, fupsaker og BimmerFan! reagerte på dette 3
Olaandref Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Hadde egentlig tenkt å være uten bil en stund nå, sånn utenfor E34 i hvert fall, men jeg merket savnet etter en kosebil som kan taes til treff, eller fineværsturer, så når denne dukket opp på finn bestemte jeg meg for å se på den på tur hjem fra påskeferie. Ombygd men godkjent bil, Imola rød, Cinnamon brunt interiør, manuell kasse og BBS CH felger. I tillegg har den KW V2, Eventuri innsug, GS performance bakpotte, og påbegynt alcantara omtrekking, fikk med stoff til tak. Tidligere eier har skiftet rådelagre, overhalt vanos og fått justert ventiler, så til tross for 208000 km bør den være ok på motorsiden. Nå er jeg veldig glad i CH felgene, syns de sitter fint på E46, men likevel må jeg si at LM står enda høyere, og når det dukket opp et ok sett i 19" samtidig med bilen fikk jeg sikret meg disse, så jeg får se om CH felgene kanskje kommer for salg. Plukket opp bilen på Gardemoen i dag, og fikk en fin tur på tørre veier hjem til møre 👌 Nå håper jeg å kunne ta med guttungen på litt treff til sommeren, han er i hvert fall veldig fornøyd så langt 🙂 GtiGtr, Snagg30, Slavearbeider'n og 26 andre reagerte på dette 27 2
papertiger Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Gratulerer, det må være stas å gå sesongen i møte med en slik bil
Olaandref Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden 32 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer, det må være stas å gå sesongen i møte med en slik bil Det er faktisk det, rett og slett deilig å starte en bil med nøkkel, gire manuelt, trekke håndbrekket fysisk på, kjenne bensinlukt, føle at jeg fysisk må kjøre bilen, og det mest artige av alt, den lukter slik M3 E36en min luktet innvendig, kjente igjen lukten med en gang jeg satt meg inn 😃 Ron Jeremy, Orjan, mslello og 1 annen reagerte på dette 4
Saltkjelen Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Dette er stas! Nydelig fargekombinasjon også. Gratulerer! Ron Jeremy reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Gratulerer🥳 Imola rød er utvilsomt den peneste fargen man får på samtlige m3
sveigis Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Gratulerer med rå bil @Olaandref.😊 Denne får du det gøy med garantert . Og denne kler fargen godt 😊
Orjan Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Gratulerer så mye! Kan du si noen om kjøreopplevelsen med E46 kontra E90 M3 som du hadde før?
Ron Jeremy Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Imola E46 M3 med manuell og CH felger fra BBS, det er en svært hyggelig kombo. Her er det bare å nyte hver meter og la det analoge mekaniske samspillet utfolde seg. Gratulerer med flott bil! Snagg30 reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 13 timer siden, Saltkjelen skrev: Dette er stas! Nydelig fargekombinasjon også. Gratulerer! Takk for det 🙂 13 timer siden, Skulebollen skrev: Gratulerer🥳 Imola rød er utvilsomt den peneste fargen man får på samtlige m3 Deilig farge, liker den egentlig best når det ikke er direkte sol 🙂 5 timer siden, sveigis skrev: Gratulerer med rå bil @Olaandref.😊 Denne får du det gøy med garantert . Og denne kler fargen godt 😊 Takk for det Jan 🙂 2 timer siden, Dusy skrev: Gratulerer så mye med en knall fin E46 @Olaandref Takker, satser på vi får til et lite treff i sør til sommeren 🙂 2 timer siden, Ron Jeremy skrev: Imola E46 M3 med manuell og CH felger fra BBS, det er en svært hyggelig kombo. Her er det bare å nyte hver meter og la det analoge mekaniske samspillet utfolde seg. Gratulerer med flott bil! Ja, jeg er godt fornøyd så langt, takk for det 🙂 Ron Jeremy reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 3 timer siden, Orjan skrev: Gratulerer så mye! Kan du si noen om kjøreopplevelsen med E46 kontra E90 M3 som du hadde før? Det slår meg at de egentlig gir mye av den samme kjøregleden, men opplevelsen er forskjellig, E90 fremstår mer polert, med veldig presis styring og mindre dramatisk, mer lettkjørt rett og slett, og raskere. Denne føler jeg man må jobbe litt mer med, styringen er ikke like presis og det merkes at E90 tross alt er en nyere bil. Kan og si at i denne er det mer knirking og lyder enn i E90. E90 er den beste bilen av disse to, uten tvil, men jeg tenker at gleden over disse to er ganske lik, smilet satt i hvertfall løst på turen hjem i går 🙂 Orjan reagerte på dette 1
GtiGtr Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Kan aldri gå feil med BBS LM, når får vi bilder av dei på bil?
Olaandref Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 14 minutter siden, GtiGtr skrev: Kan aldri gå feil med BBS LM, når får vi bilder av dei på bil? Må nok prøves på snart, men de skal få ny farge før det blir permanent på bilen 🤩 Orjan og GtiGtr reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå